Wat is dat nou voor iccontje bij je post?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Sebasser het volgende:
Oh juist, ze moeten hun roes ook uitslapen.
Iemand van Big Brother.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor iccontje bij je post?
Ok, en wat betekent het?quote:
quote:
Hoi NanKingquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:22 schreef NanKing het volgende:
[..].
Het betekent niets eigenlijk.
Het is gewoon een soort easteregg.
Goedemorgen allen.
Het was tegen verwachtingen in heel erg leuk gewordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoi NanKing![]()
en kan je terugkijken op een leuke verjaardag van Diana ?
vanitasvanitatumetomniava!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:25 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Heeeee moppies! Vanitas is terug en wel
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
vanitasvanitatumetomniava!je
.
Heb je een leuke vakantie gehad?
nou ZO leuk is het kantoorleven nu ook niet altijd hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:51 schreef wonderer het volgende:
Stroekie helemaal happy nu.
Erik, vecrtel.
Lees ik hier een soortevan verlangen naar een sadistisch/masochistisch slachtofferrol en daarbij het recht op seks opeisend?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat ik over Stratums Eind liep (Eindhovens uitgaansstraat) met een groep vrienden, en toen riep er iemand: "Euj! Vieze flikker!". Dus ik draai me zo om, en loop naar degene die dat zei en ik zeg: "Ga je me nog meer namen noemen, of kan ik je meteen anaal penetreren?". Hij stil, ik draaide me om en liep verder. En werd toen wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |