Candyman is leeeuuukquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Candyman wordt de single #2 volgens mij
Dat vind ik dus qua melodie wel het lekkerste nummer van de CD...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het weer zo nep dat ze op het album doet alsof ze door een hel gegaan is ofzo
I used to think that happiness could only be something
That happened to somebody else
Everybody believed, everybody but me, yeah yeah
And I've been hurt so many times before,
That my hopes was dying, so sick of trying
net alsof zij een reden heeft om depressief te zijn
Mensen kunnen om verschillende redenen depressief zijn ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:54 schreef DrDentz het volgende:
net alsof zij een reden heeft om depressief te zijn
Ze is toch half-latino? Of heb je dan geen recht meer op je cultuur?quote:
Laat me raden je hebt het album intussen al 10 keer van voor naar achteren beluisterd en je vindt het een waardeloos album?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:25 schreef DrDentz het volgende:
luister voor de grap eens naar het nummer Thank You, allemaal berichtjes van mensen die eigenlijk zelfmoord wilden plegen maar er door Christina's muziek weer helemaal bovenop zijn gekomen
waarom geloof ik dit niet
Niet echt, ten eerste heb je het idee dat datgene wat een zanger(es) zingt zelf dient te hebben meegemaakt. Nogal een belachelijke mening ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:43 schreef DrDentz het volgende:
nee hoor, ik luister alle nieuwe albums 1x en verwijder ze weer
vind je het geen gegronde kritiek?
Ik denk niet dat lyrical content aan hem is besteed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:01 schreef Suikeroom het volgende:
DrDentz snap je de lyrical content wel? de regels daarna moet je dan ook quoten.. het niet uit zn context halen heh
Das gemakkelijk om het op die boeg te gooien...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Een kritische mening wordt niet meer gerespecteerd
dat klopt wel.. maar ze spreekt geen woord Spaans en zingt haar spaanse teksten d.m.v. fonetisch geschreven Spaanse teksten, iets als..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:16 schreef CLM het volgende:
[..]
Ze is toch half-latino? Of heb je dan geen recht meer op je cultuur?![]()
Ben benieuwd naar de nummers met Linda Perry.
De Andrews Sisters sowieso..quote:Op donderdag 26 april 2007 17:14 schreef carpediem23 het volgende:
Bv bij het nummer Candymen, de dans en de instrumenten bij welke artiesten uit de jaren 40, 50, 60 kwamen deze terug?
Lady GaGa is binnen 1 jaar passequote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:56 schreef Dandilion het volgende:
Is ze nou Lady GaGa aan het kopiėren?
En ik zie hier toch echt Human Nature van Madonna in terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |