Bong, kan het toch niet laten om te vragen. Word jij nog nooit eens echt boos? Als in; smijten met deuren, iemand flink de waarheid zeggen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben altijd braaf en netjeszo ben ik opgevoed
Ja, dat vind ikquote:
Ben je niet de enige die dat vindquote:
Tuurlijk wel, alleen op FOK! nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Day het volgende:
[..]
Bong, kan het toch niet laten om te vragen. Word jij nog nooit eens echt boos? Als in; smijten met deuren, iemand flink de waarheid zeggen?
Pwew, gelukkig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen op FOK! nietDat heeft niet zoveel zin, het is maar Internet, dus waarom zou ik me druk maken?
Er zit een grote knop op mijn PC en die kan ik altijd indrukken als ik het zat zou worden(Shutdown dus
)
Dacht je dat ik een robot was?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Pwew, gelukkig.
Vond het nl. bijna eng!
Okay, ga nu echt!!
Fijn dat je er toch even bij verteld dat het de shutdown knop is had ik anders nooit begrepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen op FOK! nietDat heeft niet zoveel zin, het is maar Internet, dus waarom zou ik me druk maken?
Er zit een grote knop op mijn PC en die kan ik altijd indrukken als ik het zat zou worden(Shutdown dus
)
Ingedrukt houdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:10 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb helemaal geen shutdownknop
Bij mij start ie dan opnieuw op
Daarom is het ook leuk dat je zoveel verschillende users hier ziet, ik ben ook netjes en rustig, maar dat vult elkaar dan mooi aan, brave users en onbrave users zegmaarquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar dan moet je je eens indenken dat iedereen post als jij, oe slaapverwekkend saai t zou zijn![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:10 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ingedrukt houdenVeel succes en later
![]()
Niet gelukt?quote:
Pffffffffquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
)
Deze zin vulde je later pas aanquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:09 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maar prettig te weten dat je soms toch wel eens boos kan worden en dat je wel degelijk emoties hebt
Wil je dan een rel?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
PffffffffZo wordt het nooit wat natuurlijk
![]()
Arme jijquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
PffffffffZo wordt het nooit wat natuurlijk
![]()
Een rel met mij is natuurlijk lang niet zo erg dan als Danny zélf onder vuur ligtquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
Het werkt nog echt ook
Lijkt of er stroom op die knop staat, dat dan weerwel
Voeld met een d is ook niet okquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een "stroom" voeld lijkt me dat niet echt zwaar ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |