Denk 't welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Jij bent de enige met een fiets in dat studentenhuis? De rest leent voor elke keer dat ze een fiets nodig hebben een nieuwe zeker?
Neem er een voorbeeld aaan!quote:
Ja..stelen is echt een goed ideequote:
aaah ok en is er geen andere mogelijkheid om de fiets uit de garage te krijgen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:47 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja..stelen is echt een goed idee![]()
Ook het eerst wat ik dacht. Hoe kun je een fiets nou niet een garage uitkrijgen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok en is er geen andere mogelijkheid om de fiets uit de garage te krijgen?
bv door de deur waardoor jij de gararge hebt betreden?
ts is gewoon domme student waar bij welke elke vorm van logisch nadenken ontbreektquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ook het eerst wat ik dacht. Hoe kun je een fiets nou niet een garage uitkrijgen?
Hij heeft maar één deur. Zo'n opklapgeval. En die is dicht. Potdicht. Dus nee, ik was niet IN de garage. Ik stond ervoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
aaah ok en is er geen andere mogelijkheid om de fiets uit de garage te krijgen?
bv door de deur waardoor jij de gararge hebt betreden?
aah en voor het gemak ga je er van uit dat je mede studenten de boel naar de touw tyfus hebben getrapt het kak niemand anders geweest zijnquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:38 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Hij heeft maar één deur. Zo'n opklapgeval. En die is dicht. Potdicht. Dus nee, ik was niet IN de garage. Ik stond ervoor![]()
Nwa ik ga er niet van uit, maar het is het meest logisch..Ik zou niet weten wie het anders gedaan kan hebben, maar een ander kan ook ja. Maar het is hoe dan ook érg vervelend.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah en voor het gemak ga je er van uit dat je mede studenten de boel naar de touw tyfus hebben getrapt het kak niemand anders geweest zijn
ja inderdaad erg logisch om de deur van je eigen garage de tering in te trappenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nwa ik ga er niet van uit, maar het is het meest logisch..Ik zou niet weten wie het anders gedaan kan hebben, maar een ander kan ook ja. Maar het is hoe dan ook érg vervelend.
Ach, de voordeur hebben ze ook een keer ingetrapt omdat ze de sleutel vergeten waren. Dus 't kan bestquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja inderdaad erg logisch om de deur van je eigen garage de tering in te trappen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |