Randstad is een kutuitzendbureau. Toen ik op mijn zeventiende begon met werken, heb ik een aantal maanden me uit de naad gewerkt voor hen. Elke kutklus wilde ik wel aanpakken, wat ik dan ook deed. Moest ik vijf dagen achter elkaar van 7 tot 16 uur in een slagerij zwijnestukken van zo' n dertig kilo op de lopende band gooien. Zwaar werk, ik was 's avonds echt kapot maar ik deed het met plezier. Vroegen ze of ik die zaterdag bij de emballage van het distributiecentrum van Jan de Boer wilde werken. Ik zei dat ik liever niet wilde, omdat ik al de hele dag had gewerkt. Maar ze bleven maar aandringen, en uiteindelijk hapte ik toe. Ik moest er om half 7 zijn, en moest om vijf uur op. Maarja, het werk ging niet echt lekker. Ik was gewoon hartstikke moet, en liet een, gelukkig leeg, krat bier vallen waardoor de hele vloer bezaaid was met glas en bierrestjes. Ik mocht gelijk naar huis gaan. Hierna liet Randstad niets meer van hen horen, er werd mij geen enkele baan meer aangeboden, ze deden bot als ik kwam etc. Wat een kutuitzendbureau!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?