abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40763853
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:56 schreef tijnzz het volgende:
Wat een narigheid toch allemaal
Wij gaat er dan ook bij randstad dalfsen werk zoeken

PAUPER
  Redactie Frontpage zondag 13 augustus 2006 @ 14:47:04 #27
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_40764149
Randstad is een kutuitzendbureau. Toen ik op mijn zeventiende begon met werken, heb ik een aantal maanden me uit de naad gewerkt voor hen. Elke kutklus wilde ik wel aanpakken, wat ik dan ook deed. Moest ik vijf dagen achter elkaar van 7 tot 16 uur in een slagerij zwijnestukken van zo' n dertig kilo op de lopende band gooien. Zwaar werk, ik was 's avonds echt kapot maar ik deed het met plezier. Vroegen ze of ik die zaterdag bij de emballage van het distributiecentrum van Jan de Boer wilde werken. Ik zei dat ik liever niet wilde, omdat ik al de hele dag had gewerkt. Maar ze bleven maar aandringen, en uiteindelijk hapte ik toe. Ik moest er om half 7 zijn, en moest om vijf uur op. Maarja, het werk ging niet echt lekker. Ik was gewoon hartstikke moet, en liet een, gelukkig leeg, krat bier vallen waardoor de hele vloer bezaaid was met glas en bierrestjes. Ik mocht gelijk naar huis gaan. Hierna liet Randstad niets meer van hen horen, er werd mij geen enkele baan meer aangeboden, ze deden bot als ik kwam etc. Wat een kutuitzendbureau!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:09:49 #28
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_40766420
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:35 schreef stefan1187 het volgende:

[..]

Schurk
Hoi
pi_40766435
SCHOBBEJAK
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:37:51 #30
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_40767211
Heb altijd graag voor randstad gewerkt, hun baantje waren vaak niet zo kut als bij de concurrent.
De randstad zelf vind ik echter zwaar kut, laatste keer dat ik daar was hebben ze m'n fiets gejat
Heb dus gemengde gevoelens over dit onderwerp.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_40772202
randstad wil sommige mensen zelfs niet inschrijven omdat ze die dan binnen 30 dagen aan het werk moeten helpen
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40774331
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:19 schreef postmortum het volgende:
randstad wil sommige mensen zelfs niet inschrijven
Dat is tegenwoordig de praktijk bij vrijwel elk uitzendbureau. Als ze je als kansloos inschatten doen ze de moeite niet. Commercieel gezien verder wel logisch.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')