quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Theejummie.
ik hou erg van Jasmijn thee.
Ruikt lekker, smaakt goed.
Jammerquote:
dat denk ik niet.
Okeyquote:ssst...
Lekker naar bed en meteen in slaap vallenquote:Slapen.. daar heb ik ook zin in.![]()
Maar eerst een film en ene wijntje zo meteen.
Hier ook even rust na alle chaos.. gewoon even lekker zitten.. hangen.. en daarna een lekkere nachtrust.
Morgen weer van alles in de planning, maar dat komt morgen wel.. en wat niet lukt.. lukt maar niet.
Pech ! Even geen voorbereidingen meer vanavond.
Ikke met jou willen bowlen en met oversightquote:Bowlen is leuk !
Ik heb een periode ook regelmatig gebowld.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:22 schreef senesta het volgende:
Sight_key, laat je je niet uit de tent lokken?
Ze proberen je alleen een ban aan de broek te doen en dat willen we niet hoor![]()
Ik wil graag horen hoe je bowlen gaat, en hoe het met jullie vijver gaat en tot welke inzichten je komt.
![]()
Tja mensen zijn kuddedieren, daarom zijn mensen die anders durven denken ook zo waardevolquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:33 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mijn inzicht is dat internet toe is aan een forum dat met fok! te vergelijken is. Alleen 1010101001 keer beter uiteraard.
Alleen gebruikers die individueel zijn. Niet gebruikers die op elkaar lijken en die elkaar napraten als een papegaai.
Tevens een forum met andere beheerders.
Maar goed, open maar zo'n forum even.
Af en toe krijg ik de schijt van fok!. Niet van jullie maar van fok!.
Tevens van de eigenaar hier. De arrogantie van de beheerders en ga zo door.
En tevens het beleid. En zo kan ik doorgaan.
Wie zet even een forum op waar veel mensen komen die echt uniek zijn?
Hier zeggen ze wel op de banner dat ze individuen willen hebben, maar fok! creeërt juist stereo.
Het hele beleid maakt mensen klonen van elkaar.
Tot morgenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:34 schreef Sight_key het volgende:
Nu hou ik mijn mond en ga ik offline, muziek luisteren boven en verder gewoon.
Dit forum heeft veel nadelige kanten nog. Maar goed, je hebt monopolie en bent onstaan via big brother. That's it.
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |