Kwam vorige keer ook pas de dag daarnaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb helemaal geen spierpijnen dat terwijl ik me gister weer uitgesloofd heb
het is nou ook de dag ernaquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kwam vorige keer ook pas de dag daarna
Morgen bedoel ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is nou ook de dag erna
Gewoon laten liggen die zooiquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen![]()
ben net wakker gebeld door mijn moeder, die komen vanmiddag een bakkie doen. Moet dus ff een beetje gaan opruimen enzo.
zit ook een een grote mok koffiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen
![]()
Koffie!!!!!!!
Gisteren wezen bowlen weer, en daarna X-files gekekenBen dus geen 24/7 meer online.
Linux nog steeds niet aan het draaien gekregen maar dat komt nog wel. Een dual boot wil ik hebben. Ook windows ernaast nog. Sowieso windows nodig voor games heb ik.
Eerst maar eens wakker worden helemaal![]()
Goed geslapen toch wel. Tot 10:30
En nu koffie!!!!!!!!
Vandaag ook proberen om mijn website online te krijgen, via een eigen domein gaat het wat anders ook. Hosting via E-dot genomen.
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:47 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar het rottige is, de rotzooi komt altijd terug
Daarom heb ik een hekel aan poetsen
Lekkere koffiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zit ook een een grote mok koffie![]()
wat leuk dat je zoveel plezier in het bowlen hebt DV![]()
Daar vinden ze ook nog wel wat op uit. Een huis dat nooit meer vuil wordtquote:
hier gelukkig een zonnetje tussen de regenwolken doorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:02 schreef Metro2005 het volgende:
Getverdemme, het regent weer hier![]()
![]()
Kan het nou niet een keer droog blijven, wordt sago van dat klote weer. Bovendien moet ik nog dingen buiten doen (konijnenbak en kattenbak verschonen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |