gok maar gewoonquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Misschien kun je beter Jajong het punt geven of een andere vraag stellen. Ik denk niet dat iemand dit gaat raden.
Tenzij je galgje gaat spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:30 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Misschien kun je beter Jajong het punt geven of een andere vraag stellen. Ik denk niet dat iemand dit gaat raden.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Tenzij je galgje gaat spelen
Jij bent m'n vriendin niet. Die zei vannacht "Ja schatje, graag zelfs!"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:32 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, schatje, vandaag niet.
ah daar is ie alquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef BwennieBren het volgende:
Baffin?
Grappig deze "discussie" tussen twee mannenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Jij bent m'n vriendin niet. Die zei vannacht "Ja schatje, graag zelfs!"
Had je liever dat ik een dergelijk voorstel aan jou deed, misschien?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:37 schreef MaJo het volgende:
![]()
[..]
Grappig deze "discussie" tussen twee mannen
fok lag er langdurig uit he, vandaarquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
De vraag is ruim 3 uur oud, dus lijkt me niet
Meindertquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:39 schreef BwennieBren het volgende:
Paard
Vos
Haas
Zebra
Mier
Schildpad
Paradijsvogel
Wolf
Postduif
Marmot
Bovenstaande dieren kwamen allemaal in de Fabeltjeskrant voor, wat zijn hun namen? Graag in één post
Woei!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:40 schreef Homdeck het volgende:
Meindert
Lowieke
Zoef
Zaza
Truus
Stoffel
Isadora
Bor
Gerrit
Jodokus
Jawel joh, beetje zenuwachtig type, beet altijd nagelsquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:43 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ken helemaal geen marmot, alleen Ed en Willem Bever met de waterpomptang.
Rutte en Nicolai zijn niet goedquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:49 schreef ChrisJX het volgende:
Clémence Ross
Karien van Gennip
Knaap
Mark Rutte
Melanie Schultz van Haegen
Atzo Nicolaï
Medy van der Laan
2x van geel is ook niet goed. bruins welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
Met hulp van Chris
Schultz van Haegen
Van Gennip
Van Geel
Ross
vd Knaap
en
van Geel
Bruins
Is Bruins dan officieel nog benoemd? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:51 schreef Asmodian het volgende:
Rutte is vervangen door Bruins. Nicolai is nu minister van Bestuurlijke Vernieuwing
dat was op dezelfde dag als het demissionair raken van het kabinet geloof ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:52 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is Bruins dan officieel nog benoemd? Dacht het niet.
Toen zou hij zijn feestje krijgen, maar dat is niet gebeurd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:53 schreef Homdeck het volgende:
dat was op dezelfde dag als het demissionair raken van het kabinet geloof ik.
En MaJo gaat met de eer strijkenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Van Hoof!
Dat is'm!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:55 schreef MaJo het volgende:
Van Hoof!
Tot straks, Dart!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:56 schreef dartfanaat het volgende:
En ik kom weer eens te laat kijken.
Nou ja, ik ga even eten. Tot straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |