Let op je woordenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:45 schreef Skv het volgende:
Godvertering. Over 15 min is de batterij van mn laptop leeg.
Dan ga ik slapen. Behoorlijke gaarheid hiero.
Hajhoiquote:
U zegt?quote:
Niemand en gaat over tieten nu....quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
met wie nog meer en waar gaat het over?![]()
tuste!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
ik ben de volgende die gaat slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist een auto in de fik gestokenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:48 schreef Skv het volgende:
Hm.
Nog iemand die iets leuks heeft gedaan vanavond?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Skv het volgende:
Oh chill. Ik heb net een borrel gehad.
Mijn lap piept: ik ben slapen. Truste
ff geslapen, film gekeken en fok!ken, meer zit er niet in als dochterlief bij mij isquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:48 schreef Skv het volgende:
Hm.
Nog iemand die iets leuks heeft gedaan vanavond?
truste!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:49 schreef Skv het volgende:
Oh chill. Ik heb net een borrel gehad.
Mijn lap piept: ik ben slapen. Truste
heeeej! zo blij dat je toch nog leeftquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:52 schreef remlof het volgende:
had ik hier al gepost?
oh oh ah ah ik leef nog steeds*quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heeeej! zo blij dat je toch nog leeft![]()
Post zequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
Jongejongejonge....4 (!!!!!!!!!!!) pagina's doorgescrplled, en nergens ook maar een afbeelding van tieten, bier of tieten te zien...
Dit topic is nachtbagger ONwaardig....
Jij was toch dood ?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
oh oh ah ah ik leef nog steeds*
*vrij naar pearl jam
Ik deed een poging met tieten enzoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
Jongejongejonge....4 (!!!!!!!!!!!) pagina's doorgescrplled, en nergens ook maar een afbeelding van tieten, bier of tieten te zien...
Verders gaat het goed met je? Ook hallo enzo?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef DeeCruise het volgende:
mmm lekker nummer datquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
oh oh ah ah ik leef nog steeds*
*vrij naar pearl jam
neehee, slechts hersendood momenteel!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij was toch dood ? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 03:59 schreef remlof het volgende:
[..]
neehee, slechts hersendood momenteel!
Tot de volgende keerquote:
ben ik toch niet helemaal alleen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef Qunix het volgende:
:w
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 04:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ik toch niet helemaal alleen?![]()
ik heb echt heel erg hekel aan covers.... maar Smells Like Teen Spirit van Tori Amos is zo supergeil neuknummerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |