Ten eerste, het is niet bijzonder om een MBO diploma binnen 4 jaar te halen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:31 schreef Veulen het volgende:
Mijn leeftijd en het thuis wonen hebben niks te maken met het feit of ik dat geld wel of niet verdien.
En vergeet niet dat ik me reeder afgeleerd heb om me diploma in 4 jaar te halen. Ik ben dus niet 1 of ander weerbarig pubertje die niks wil. Ik wil alleen maar het geen waar ik recht op heb.
En dat is net als ieder ander een fatsoenlijk loon waar ik een huis van kan huren. Het recht op een uitkering als nodig om op terug te vallen.
Verder blijft een hond een luxe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef Bond het volgende:
[..]
Eens is, maar....
[..]
Dat vind ik niet zomaar een oplossing, ligt er maar net aan wat voor hond. Mijn hondje (6 maanden dus eigenlijk puppy) moet speciaal grote rassen puppy voer, zodat die later geen last krijgt van zijn gewrichten, dat voer kost een fortuin, maar heb je wel voor je hond over. Dus dat vind ik ff onzin.
2 rootjes bruto per maandquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Dat verdien ik zo'n beetje per week
Thanks, doe ongeschoold werkquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:36 schreef JimDavis het volgende:
[..]
2 rootjes bruto per maand![]()
Ik heb het met je te doen![]()
Ze? Dacht dat het een hij was..quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:58 schreef Neuralnet het volgende:
Nu wordt ze toch iets teveel afgezeken. Het mag wel iets minder.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ze? Dacht dat het een hij was..
Dan kan ze nog altijd op de hoek van de straat gaan staan, schijnt ook wel aardig te verdienen
Dát is minder zeg! Ik woon nu thuis, krijg 150 eurie aan stufie en hoef niets te betalen. Internet hebben we zo geregeld dat surfen en bellen één abo is, mn ouders betalen mn schoolgeld en eten en zo hoef ik ook niet te betalen. Ik voel me als God in Frankrijkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat je eet betaal je. De standaard dingen worden gewoond gemiddeld, dus nu delen door 3. Alle bijzondere dingen koop je zelf: Ik ben vegetarier, eet veel groentes, rijst, noten en vleesvervangers.
Dus ben ik tussen de ¤ 100,00 en ¤ 150,00 per maand aan kwijt.
Nog ongeveer ¤ 50,00 voor rekeningen enzo. ¤ 100,00 voor ziektekosten(verzekering)
Toen was er ineens ¤ 300,00 op.
Het is minder geld denk ik dan wat het zou kosten als ik alleen zou wonen. Maar evengoed is het wel veel geld. En tuurlijk leef ik nu zuiniger, maar er zijn gewoon dingen die ik nodig heb.
~quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Dát is minder zeg! Ik woon nu thuis, krijg 150 eurie aan stufie en hoef niets te betalen. Internet hebben we zo geregeld dat surfen en bellen één abo is, mn ouders betalen mn schoolgeld en eten en zo hoef ik ook niet te betalen. Ik voel me als God in FrankrijkIk houd misschien elke maand een euro of 75 over, doe een kunstopleiding en de verzekering gaat eraf, maar voor 75 euro per maand kan ik een hoop leuks verzinnen.
![]()
Maar binnenkort hoop ik weer op mezelf te kunnen wonen, er is gewoon te weinig plaats om studenten te huisvesten in Leeuwarden. Als ik weer op mezelf woon, moet ik wel alles zelf betalen
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Veulen, het zal vast al wel een keer gezegd zijn (ik heb geen zin om heel het topic door te lezen), maar mensen die consequent 'mijn' als 'me' typen verdienen geen werk en geen 500 euro per maand.
Haha, is inderdaad al een paar keer gezegd, maar oh zo waar! De TS schoof het af op dyslectie...quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Veulen, het zal vast al wel een keer gezegd zijn (ik heb geen zin om heel het topic door te lezen), maar mensen die consequent 'mijn' als 'me' typen verdienen geen werk en geen 500 euro per maand.
Ik meende altijd dat dyslectie meer te maken had met spelling dan met grammatica...? Dan gaat die vlieger dus mooi niet op!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, is inderdaad al een paar keer gezegd, maar oh zo waar! De TS schoof het af op dyslectie...
Schijnt ook tegen te vallen met al die tienermeisjes die je vermaken voor een breezerquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef -skippybal- het volgende:
500 euro per maand krijgen om geen ene zak te doen en nog zo lopen kankeren.
Ga op straat in de avond vieze mannen pijpen, dan heb je ze genoeg geld.
Vind ik ook..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef Veulen het volgende:
Voorlopig gaat het er om dat ik genaaid word door het minimumjeugdloon. Ik pleit daarom voor afschaffing daarvan voor iedereen die een mbo/hbo/uni diploma heeft.
Inderdaad, minimumloon is sowieso oneerlijk en slecht voor de economie en werkgelegenheid. Maar het is schandalig dat TS gaat klagen over een uitkering van 500 euro. Ik heb 400 euro per maand en woon op mezelf, na aftrek van vaste lasten heb ik maar 80 euro per maand te besteden. En ik leef nog een relaxt luizenleventje eigenlijk, ga eens in Afrika kijken ofzo.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Vind ik ook..
Afschaffen dat minimumjeugdloon!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |