abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40759960
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 02:31 schreef Veulen het volgende:

Mijn leeftijd en het thuis wonen hebben niks te maken met het feit of ik dat geld wel of niet verdien.
En vergeet niet dat ik me reed er afgeleerd heb om me diploma in 4 jaar te halen. Ik ben dus niet 1 of ander weerbarig pubertje die niks wil. Ik wil alleen maar het geen waar ik recht op heb.
En dat is net als ieder ander een fatsoenlijk loon waar ik een huis van kan huren. Het recht op een uitkering als nodig om op terug te vallen.
Ten eerste, het is niet bijzonder om een MBO diploma binnen 4 jaar te halen.
Alle MBO diploma's duren maximaal 4 jaar.
Plus ik heb 2 MBO diploma's in 3 en half jaar gehaald. Wat dus normale studietempo is.

En voor de rest zou ik je adviseren onderaan de ladder te beginnen.
Wat voor opleiding heb je eigenlijk gehad?
Ik deze vakantie gewerkt in een groot internationaal bedrijf. Daar lopen ook alleen maar mensen rond die het werk maar deden omdat er niks anders was of wat aansloot bij hun studie.

Er liep daar bijvoorbeeld een aan de universiteit afgestudeerde vrouw rond als secreterasse.
Ik bedoel maar.
Je uitkering van 500 euro per maand is niet zo erg als je nog thuis woont. Zo erg veel vaste lasten zal je wel niet hebben. Je hoeft er immers geen huur of hypotheek er van te betalen. Het is gewoon om van je basislevensbehoeftes te voorzien. Niet om elke maand nieuwe schoenen mee te kopen.
pi_40760190
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef Bond het volgende:

[..]

Eens is, maar....
[..]

Dat vind ik niet zomaar een oplossing, ligt er maar net aan wat voor hond. Mijn hondje (6 maanden dus eigenlijk puppy) moet speciaal grote rassen puppy voer, zodat die later geen last krijgt van zijn gewrichten, dat voer kost een fortuin, maar heb je wel voor je hond over. Dus dat vind ik ff onzin.
Verder blijft een hond een luxe.
Als je geen geld ervoor over heb, moet je gewoon geen huisdieren nemen.
Als we bij de hoogte van de uitkering ook nog rekening moeten houden met allerlei luxe dingen dan gaat het helemaal nergens over.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:06:08 #178
153492 M-I-L-F
Een Zwarte Idylle
pi_40760516
Ik bekijk nu je profiel, je bent 22.. jij hoort nu met je Universitaire opleiding bezig te zijn.. en als je dan ¤500,- kreeg had je echt niks te zaniken.

Had je maar een vak moeten gaan leren.. daar is deze maatschappij niet misselijk voor..
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.
pi_40760816
Wat een gejank van de TS ten eerste woon je gewoon thus dus vaste laste heb je niet en dan is 500 euro zeker niet slecht waarvoor je de hele dag op je luie reet kan zitten Ben zelf student en verdien metxzaterdag baan lang geen 500 de maand en woon ook thuis dus denk dat jij echt niet om komt van de honger. Desnoods ga je tijdens het zoeken naar een juste baan gewoon in een fabriek werke ofzo?
pi_40761134
Dat verdien ik zo'n beetje per week
Nu met transparante user-icon!
pi_40761215
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Dat verdien ik zo'n beetje per week
2 rootjes bruto per maand

Ik heb het met je te doen
pi_40761270
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:36 schreef JimDavis het volgende:

[..]

2 rootjes bruto per maand

Ik heb het met je te doen
Thanks, doe ongeschoold werk
  zondag 13 augustus 2006 @ 14:44:44 #183
154950 Henny_Huisman
Mr. Surprise himself!
pi_40764084
Criminaliteit schijnt ook goed te lonen.
Mischien moet je daar aan gaan denken.
Dan heb je dus: je uitkering + extra (royale) inkomsten.
Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
pi_40764471
Nu wordt ze toch iets teveel afgezeken. Het mag wel iets minder.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_40764956
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 14:58 schreef Neuralnet het volgende:
Nu wordt ze toch iets teveel afgezeken. Het mag wel iets minder.
Ze? Dacht dat het een hij was..
Dan kan ze nog altijd op de hoek van de straat gaan staan, schijnt ook wel aardig te verdienen
pi_40764976
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:16 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:

[..]

Ze? Dacht dat het een hij was..
Dan kan ze nog altijd op de hoek van de straat gaan staan, schijnt ook wel aardig te verdienen
  zondag 13 augustus 2006 @ 16:09:39 #187
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40766411
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:38 schreef Veulen het volgende:

[..]

Wat je eet betaal je. De standaard dingen worden gewoond gemiddeld, dus nu delen door 3. Alle bijzondere dingen koop je zelf: Ik ben vegetarier, eet veel groentes, rijst, noten en vleesvervangers.
Dus ben ik tussen de ¤ 100,00 en ¤ 150,00 per maand aan kwijt.
Nog ongeveer ¤ 50,00 voor rekeningen enzo. ¤ 100,00 voor ziektekosten(verzekering)
Toen was er ineens ¤ 300,00 op.

Het is minder geld denk ik dan wat het zou kosten als ik alleen zou wonen. Maar evengoed is het wel veel geld. En tuurlijk leef ik nu zuiniger, maar er zijn gewoon dingen die ik nodig heb.
Dát is minder zeg! Ik woon nu thuis, krijg 150 eurie aan stufie en hoef niets te betalen. Internet hebben we zo geregeld dat surfen en bellen één abo is, mn ouders betalen mn schoolgeld en eten en zo hoef ik ook niet te betalen. Ik voel me als God in Frankrijk Ik houd misschien elke maand een euro of 75 over, doe een kunstopleiding en de verzekering gaat eraf, maar voor 75 euro per maand kan ik een hoop leuks verzinnen.

Maar binnenkort hoop ik weer op mezelf te kunnen wonen, er is gewoon te weinig plaats om studenten te huisvesten in Leeuwarden. Als ik weer op mezelf woon, moet ik wel alles zelf betalen
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_40772616
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Maethor_Veleg het volgende:

[..]

Dát is minder zeg! Ik woon nu thuis, krijg 150 eurie aan stufie en hoef niets te betalen. Internet hebben we zo geregeld dat surfen en bellen één abo is, mn ouders betalen mn schoolgeld en eten en zo hoef ik ook niet te betalen. Ik voel me als God in Frankrijk Ik houd misschien elke maand een euro of 75 over, doe een kunstopleiding en de verzekering gaat eraf, maar voor 75 euro per maand kan ik een hoop leuks verzinnen.

Maar binnenkort hoop ik weer op mezelf te kunnen wonen, er is gewoon te weinig plaats om studenten te huisvesten in Leeuwarden. Als ik weer op mezelf woon, moet ik wel alles zelf betalen
~

Vind het vrij logisch dat je niks hoeft te betalen, je bent immers student. Maar de TS is geen student en wil gewoon pas werken als er een goede baan voor haar wordt neergelegd, dus ja, vind het niet zo gek dat ze kostgeld betaalt. Trouwens, ze betaalt niet eens kostgeld, maar heeft een beslissing genomen anders te eten als haar ouders, en ik begrijp heel goed dat ze dat dan zelf moet betalen. Toen ik thuis woonde betaalde ik wel kostgeld en tevens, als ik op dieet was, mijn eigen dieetvoeding.
pi_40772755
500 euro is hendig veel huilie, zo nu weer een bakje
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40773050
Veulen, het zal vast al wel een keer gezegd zijn (ik heb geen zin om heel het topic door te lezen), maar mensen die consequent 'mijn' als 'me' typen verdienen geen werk en geen 500 euro per maand.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:47:11 #191
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40773226
pfft lamzak, en maar klagen op geld wat je krijgt. Profiteur.
ada fare stop stalking me
pi_40773239
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Veulen, het zal vast al wel een keer gezegd zijn (ik heb geen zin om heel het topic door te lezen), maar mensen die consequent 'mijn' als 'me' typen verdienen geen werk en geen 500 euro per maand.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_40773903
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Haha, is inderdaad al een paar keer gezegd, maar oh zo waar! De TS schoof het af op dyslectie...
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:16:51 #194
107521 Furia
snoopy weer
pi_40774227
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:07 schreef mirannie het volgende:

[..]

Haha, is inderdaad al een paar keer gezegd, maar oh zo waar! De TS schoof het af op dyslectie...
Ik meende altijd dat dyslectie meer te maken had met spelling dan met grammatica...? Dan gaat die vlieger dus mooi niet op!
  zondag 13 augustus 2006 @ 20:35:20 #195
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40774842
500 euro per maand krijgen om geen ene zak te doen en nog zo lopen kankeren.
Ga op straat in de avond vieze mannen pijpen, dan heb je ze genoeg geld.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40775563
jep vrouwen hebben hoe dom of ongeschoold of weetikwat altijd een uitvlucht naar een goed betaalde baan (iets met rode ramen enzo)
pi_40775862
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 20:35 schreef -skippybal- het volgende:
500 euro per maand krijgen om geen ene zak te doen en nog zo lopen kankeren.
Ga op straat in de avond vieze mannen pijpen, dan heb je ze genoeg geld.
Schijnt ook tegen te vallen met al die tienermeisjes die je vermaken voor een breezer
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:07:57 #198
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_40776021
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 02:13 schreef Veulen het volgende:

Voorlopig gaat het er om dat ik genaaid word door het minimumjeugdloon. Ik pleit daarom voor afschaffing daarvan voor iedereen die een mbo/hbo/uni diploma heeft.
Vind ik ook..

Afschaffen dat minimumjeugdloon!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_40776335
Jezus, we zijn aan het zeiken dat we maar 500 euro in de maand krijgen waar we niks voor hebben hoeven doen, of doen. En dat woont dan nog bij papa en mama thuis Ik woon ook nog thuis en ik heb minder dan 500 euro in de maand en ik werk wel gewoon. Ga gewoon werk zoeken zeikerd
Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
pi_40777221
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:07 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Vind ik ook..

Afschaffen dat minimumjeugdloon!
Inderdaad, minimumloon is sowieso oneerlijk en slecht voor de economie en werkgelegenheid. Maar het is schandalig dat TS gaat klagen over een uitkering van 500 euro. Ik heb 400 euro per maand en woon op mezelf, na aftrek van vaste lasten heb ik maar 80 euro per maand te besteden. En ik leef nog een relaxt luizenleventje eigenlijk, ga eens in Afrika kijken ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')