Och, ik train 4 keer per week nu, en mijn vriendin eist ook veel tijd op. En dan zijn al mijn vrienden ook nog eens op vakantiequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wees blij je nog een sociaal leven hebt
Beter africhten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Och, ik train 4 keer per week nu, en mijn vriendin eist ook veel tijd op. En dan zijn al mijn vrienden ook nog eens op vakantie.
Ik mis nog 1quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:44 schreef Jajong het volgende:
Arjen Robben Robin van Persie Edwin van der Sar
ja diequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:44 schreef Jajong het volgende:
En Denny Landzaat, sinds kort.
Och, ik vind het niet erg om haar zovaak te behagen hoorquote:
werkzequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen, ik ga ook even m'n vriendin splijten geloof ik....
Landzaat -> Wigan Athletic en v Persie Arsenal nog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:45 schreef Gooitzen het volgende:
VD Sar (man U), Landzaat (welke club ook weer), Robben (chelsea),
Nog meer kinderen maken?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Mensen, ik ga ook even m'n vriendin splijten geloof ik....
Tuurlijk! Wij hebben er maar twee. M'n dochter zit bij m'n ex. Helaas.quote:
Wigan, tuurlijk. V Persie moest natuurlijk ook. Dom.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Landzaat -> Wigan Athletic en v Persie Arsenal nog.
5 verschillende prijzen bedoel ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:47 schreef Gooitzen het volgende:
Seedorf, drie EC I (AC Milan, Ajax, Real), EC II (Real, Ajax)?
Dat is wel helemaal goed.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 02:48 schreef Homdeck het volgende:
Seedorf
CL met ajax
landskampioen met Ajax
Europese supercup met Ajax
Beker met Ajax
Wereldbeker met ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |