Je mag er ook op gaan staan!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nergens te beroerd voor. Of zal ik aan het aanrecht gaan staan?![]()
Kom Morwen, we gaan naar de haaienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
Pirates![]()
[afbeelding]
2 vrouwen aan boordDown met dat schip
![]()
3 dus![]()
oh we gaan naar een eiland?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dit "Het eiland" de herstart?
de hoed mag, maar dat kind mag niet mee!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Erwtensoep het volgende:
ik ga alleen mee als ik deze mag dragen
[afbeelding]
(niet het kind, de hoed)
Stuurboord, bedoel jequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh we gaan naar een eiland?
Oke koers zet..rechtsaf slaat nu
Been there, done that, got the t'shirtquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom Morwen, we gaan naar de haaien![]()
Tsk,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:51 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- van de Koninklijke Nederlandse marine kreeg te horen dat er piraten rondwaren in de nationale Fok!-wateren.
Waar zijn de schavuiten? De Hr. Ms. De Zeven Provinciën staat klaar om aan te vallen!
[afbeelding]
Waarom verbaast me dat nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Been there, done that, got the t'shirt![]()
eh wil ts ff de kanonnen laden?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:51 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- van de Koninklijke Nederlandse marine kreeg te horen dat er piraten rondwaren in de nationale Fok!-wateren.
Waar zijn de schavuiten? De Hr. Ms. De Zeven Provinciën staat klaar om aan te vallen!
[afbeelding]
eh? gatie over?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:55 schreef displission het volgende:
[img]http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/511961/2/istockphoto_511961_dice.jpg[img] de zeven dotten varen af..ze lagen in amsterdam en moeten in een maanvorm europa af..naar een geheime plek!!
lees deze site ff voor alle overige info: ik kwam het tegen op internet..en het schijnt wel iets interessant te zijn:
http://ancientegypt.hypermart.net/treasuremap/
ook heel erg veel 666 kwam er in terug en 18 wat 3*6 is..
Gelukkig hadden wij eenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:56 schreef -Wolf- het volgende:
* Kapitein -Wolf- jaagt die verdraaide piraten naar de bodem van de zee
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:55 schreef displission het volgende:de zeven dotten varen af..ze lagen in amsterdam en moeten in een maanvorm europa af..naar een geheime plek!!
lees deze site ff voor alle overige info: ik kwam het tegen op internet..en het schijnt wel iets interessant te zijn:
http://ancientegypt.hypermart.net/treasuremap/
ook heel erg veel 666 kwam er in terug en 18 wat 3*6 is..
Die ligt allang op de bodem van de zee weg te roesten. Bij de Duitse marine hoef ik niet aan te kloppen voor hulp bij de klopjacht op die schavuiten.quote:
Zeg, een beetje meer respect voor de laatste der Grote Slagschepen,quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:58 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Die ligt allang op de bodem van de zee weg te roesten. Bij de Duitse marine hoef ik niet aan te kloppen voor hulp bij de klopjacht op die schavuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |