Verkerk heeft zich ook teruggetrokkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef Butra het volgende:
Door Agassi, Hewitt en Coria kan al een streep.
Het wordt tijd dat hij eens een Master Serie gaat winnen.quote:
Dan maar de US Open he... Hup Verkerk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij eens een Master Serie gaat winnen.
Het zal nu wel weer de US Open worden.... maar ja... dat is weer geen masters serie, maar gewoon een grand slam.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat hij eens een Master Serie gaat winnen.
Federer, wat een heldquote:
Sanguinetti heeft zich weer geplaatst voor de main drawquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef Juan Zueco het volgende:
David moet weer tegen een qualifier. Altijd lastig.
J.
Halve finale heb ik hemquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn draw op atp-tennis ingevuld. Wie had gedacht dat Ljubicic de finale zou halen!
Ik kom op Federer - Haas uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef XL het volgende:
Ik heb mijn draw op atp-tennis ingevuld. Wie had gedacht dat Ljubicic de finale zou halen!
Ik dus ookquote:
Tegen Guga: 6-4 6-4 6-4quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Federer, wat een held.
Sinds Roland Garros 2004 altijd een set gepakt in een wedstrijd.
Geweldig, beste tennisser ooit.
Ik hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Norrage het volgende:
Mijn halve finales zijn
Federer - Safin
Ljubicic - Haas
Prima buffer op mijn inkomen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef Vector_SLD het volgende:
Die prijs krijg je in 40 jaartermijnen uitbetaald
Almagroquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:53 schreef Vector_SLD het volgende:
Mijn Halve finales zijn: Federer - Almagroen Nadal - Djokovic.
je moet toch een gokje wagenquote:
Ik denk dat hij meer kans maakt dan Safinquote:
Bij mij gaat hij er de eerste ronde afquote:
volgens mij is de finale best-of-5quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:09 schreef twi het volgende:
Kom ook op Federer - Ljubicic uit, die respectievelijk Gonzalez en Berdych verslaan. Uiteindelijk pakt Federer 'm in 2 tie breaks, 26 games.
Volgens mij ook.... 40 gamesquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
volgens mij is de finale best-of-5
http://www.cincytennis.com/en/tournament/quote:Women's
Surface: Hardcourt
Draw size: Singles 32
Prize money: $175,000
Modus: Best of Three through final
Men's
Surface: Hardcourt
Draw size: Singles 64
Prize money: $2,450,000
Modus: Best of Three through final
je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:20 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.cincytennis.com/en/tournament/
Misschien heb ik 't fout hoor. Volgens mij is alleen 't 2e Amerikaanse Masters toernooi (Miami) best of five.
Ook al zal dat goed zijn, zul je waarschijnlijk het miljoen moeten delen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:45 schreef MarkG het volgende:
Federer - Nalbandian
Nadal - Ljubicic
Met Nadal - Federer finale en Federer wint in 26 games
Almagro komt tot de halve finale, ik zeg het je!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef RayMania het volgende:
Argh, Martin al fout. Rest allemaal goed. Weg miljoen.
Ik zit ook al op 2 (uit 2) foutquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Butra het volgende:
Chela heb ik om 16:30 gewisseld voor Davydenko.
Ik ook, de enige die ik gewisseld heb achterafquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Butra het volgende:
Chela heb ik om 16:30 gewisseld voor Davydenko.
Die staat 6-13 dit jaar.....quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik had ToJo tot de halve finale laten komen.
Het scheelde niet veel vandaag, hij miste vijf setpoints in de eerste setquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:45 schreef XL het volgende:
[..]
Die staat 6-13 dit jaar.....
Waarvan 3 winstpartijen op de AO waren....
Zo'n iel ventje kan niks beginnen tegen een beer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:15 schreef XL het volgende:
Monfils gaat Safin slachten!
Tegen die Beer hoef je alleen maar frans te praten om te winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zo'n iel ventje kan niks beginnen tegen een beer.
Heb ik er in elk geval 1 goed bij atptennis.com.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:22 schreef XL het volgende:
Soderling gaat trouwens van Berdych winnen.
Nadal in 2 tie-breaks.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:12 schreef XL het volgende:
2x de underdog goed.
Dan ga ik nu voor Querrey.
Was het maar waar... ik zit het met live-scores te doen... en een beetje bet-fair in de gaten houden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Jullie hebben zeker digitale tv?
Nadal wint het nog wel denk ik.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:59 schreef XL het volgende:
Whehehe! Zie mij alle underdogs voorspellen
Ik gokte dat Djokovic Nadal er in de halve finale uit zou trappen, maar dat ziet er niet naar uitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:22 schreef twi het volgende:
Denk 't ook wel. Had zelf gegokt dat Clement Nadal eruit zou trappen, maar Clement is er zelf al uit
Kan nog prima toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:24 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik gokte dat Djokovic Nadal er in de halve finale uit zou trappen, maar dat ziet er niet naar uit
Toen ik het zei stond Djokovic 5-2 in de tiebreak achter, maar het kan inderdaad nog prima.quote:
Da's al vroeg. Had verwacht dat 'ie vermoeid zou zijn, maar twee rondjes had 'ie toch wel door kunnen komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef TheGeneral het volgende:
Gasquet uitgeschakeld. Waarschijnlijk vermoeid na zijn goede optreden in Toronto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |