Fine by me.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:52 schreef Chowi het volgende:
Mt, we moeten eens een doubledate houden met Dago en JDude erbij.
Ook wel fijn bij mij, eigenlijk.quote:
quote:
Nu wel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:57 schreef Chowi het volgende:
Deze?
Gaarne.quote:
Kom dan.quote:
Eujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:01 schreef Misstique het volgende:
Spoooooooooooooooooooooooooooooooooook!!![]()
*Komt.quote:
Ehm, babe? Je bent al hot zat hequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
Ik ben een pyromaan, eerst steek ik bijna mn huis in de fik en nu de fleece deken waar ik in gewikkeld zit.
What's next? De kat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Misstique het volgende:
Ik ben een pyromaan, eerst steek ik bijna mn huis in de fik en nu de fleece deken waar ik in gewikkeld zit.
Ja gvd, ik blijf gewoon klunzerig tot jeweetwel.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ehm, babe? Je bent al hot zat he
Wel een effectieve manier om haar van alle klitten te ontdoen.quote:
Daar weet c_c vast het fijne van.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef Misstique het volgende:
Wel een effectieve manier om haar van alle klitten te ontdoen.
Eerlijk? Nee, we hadden dagelijks de mogelijkheid om achter een pc te kruipen, maar weinig behoefte daar aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:11 schreef Litso het volgende:
Je hebt FOK! gemist he? Tijdens je vakantie enzo
Ik kan toch moeilijk in mn eentje de boel volposten hier.quote:
Nou ik had tot 6 berichten door gegaan hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan toch moeilijk in mn eentje de boel volposten hier.
Dat durf ik niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:25 schreef SPK het volgende:
[..]
Nou ik had tot 6 berichten door gegaan hoor![]()
Daarom juist.quote:
Gooi even wat van je tieten neer, dan leeft het weer op.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:32 schreef Neenetje het volgende:
Dit topic wordt ook steeds dooier he?
Neuh, daar worden ze alleen maar sprakeloos van..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gooi even wat van je tieten neer, dan leeft het weer op.
Jij bent ook bang voor een bannetje?quote:
Deel #750 einde en tijd voor een nieuwe reeks?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
Je hebt wel gelijk J, BeF sterft een beetje af...
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:35 schreef Litso het volgende:
Je hebt wel gelijk J, BeF sterft een beetje af...
Het wordt tijd voor nieuw leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Deel #750 einde en tijd voor een nieuwe reeks?
Of niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt tijd voor nieuw leven.
Gewoon een beetje zuurstof de reeks in, wat intrige, Lits die vreemdgaat met Mt ofzo...
quote:
Dat is bekend???? Wie heeft er gelekt??!!!?!??!?!?!?!??!~!11!!!?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Het wordt tijd voor nieuw leven.
Gewoon een beetje zuurstof de reeks in, wat intrige, Lits die vreemdgaat met Mt ofzo...
Mwach, waarom niet gewoon jij en joog en dan een vierhoeksverhouding met bizznitch, chowi en [man naar keuze]quote:
*popcorn pakt...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is bekend???? Wie heeft er gelekt??!!!?!??!?!?!?!??!~!11!!!?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, waarom niet gewoon jij en joog en dan een vierhoeksverhouding met bizznitch, chowi en [man naar keuze]
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:40 schreef Dagonet het volgende:
mcd is vrij?
Dat zouden er 5 zijn.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, waarom niet gewoon jij en joog en dan een vierhoeksverhouding met bizznitch, chowi en [man naar keuze]
Nee joh.. joog en ik aparte verhoudingen met die drie...quote:
Ik wist wel dat je loog.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef Litso het volgende:
Ok, degene die dat gelekt heeft heeft nu echt problemen
Het is zeker weten niet bij mij vandaan gekomen!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:43 schreef Litso het volgende:
Ok, degene die dat gelekt heeft heeft nu echt problemen
JE LOOAAGGGGG TEGEN MEEEIJ ASOF IK EEN KIND WOAS... K GELOOF DAT JUH DACH DA IK HELEMOAAAL BLIND WAOS....quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:48 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, we zijn toch bezig met een opruiming...
En schoat doch juh da juh muh aonkân, zeg schaT, je ben heul wa van plan dan. Van plan dan, van plan danquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
JE LOOAAGGGGG TEGEN MEEEIJ ASOF IK EEN KIND WOAS... K GELOOF DAT JUH DACH DA IK HELEMOAAAL BLIND WAOS....
Da zegik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En schoat doch juh da juh muh aonkân, zeg schaT, je ben heul wa van plan dan. Van plan dan, van plan dan
Awwww.. do we have to?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef Misstique het volgende:
Kan het wel gewoon in NL blijven hier?
Accent voor je leven!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef Misstique het volgende:
Kan het wel gewoon in NL blijven hier?
Ik reserveer Chowi.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:40 schreef Dagonet het volgende:
En jdude?
Hoe dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:57 schreef Litso het volgende:
Dago heeft weer energie teveel?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:56 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een eng Iers accent.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:50 schreef Dagonet het volgende:
Ooooh, juh ben nu jezelf nieT
Juh heb last van verdrieT
En je zeg dat je tog van me houdt
Dit soort posts doen me denken aan van die overactieve postbuien die je wel eens hebtquote:
Nee, Iers accent in het Engels..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
!
Ierse accenten in het Nederlands zijn idd wel eng ja trouwens. Dat klinkt niet echt.
quote:Voor een mooie speelgoedwinkel
In een grote drukke stad
Stond een meisje droef te staren
Naar het liefste dat ze had
Tussen al die mooie dingen
Stond een echte grote beer
Ach wat zou ze die graag hebben
Daarom vroeg ze telkens weer
Mijn allerliefste moesje
Geef mij een teddybeer
Daar zal ik zoet mee spelen
Heus ik verlang niet meer
Op een dag kwam er een circus
In de grote stad te staan
En men zag het kleine meisje
Steeds weer naar dat circus gaan
Tussen al die wilde dieren
Stond een echte grote beer
En met tranen in haar ogen
Vroeg ze aan haar moeder weer
Mijn allerliefste moesje
Geef mij een teddybeer
Daar zal ik zoet mee spelen
Heus ik verlang niet meer
Voor de kooi stond zij te dromen
Met een glimlach om haar mond
Dan een gil, daar lag het meisje
Door de beer heel zwaar gewond
Van haar allerlaatste centjes
Kocht haar moesje toen een beer
En legde die bij het grafje van haar kleine lieveling neer
Mijn allerliefste meisje
Hier is je teddybeer
Daar kan je nu mee spelen
Bij onze lieve Heer
Trusten BeFmodje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef JDude het volgende:
Welterusten, piepels.
Ja dat zou tof zijn. Als ik mijn kleurtje terug kreeg, alléén voor deze reeks. Hm, nu ben ik echt weg.quote:
Hmm.. dat lijkt mij ook wel wat.. een BeFkleurtje.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn. Als ik mijn kleurtje terug kreeg, alléén voor deze reeks. Hm, nu ben ik echt weg.
Goede avond e.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:08 schreef ehqo het volgende:
Zo, weer 8 uur noeste arbeid achter me.
Iers accent in het Engels is lief.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, Iers accent in het Engels..![]()
Ik sprak vandaag nog wat Engels.
Alle reeksen sterven. X voor je naam en icoon op zwart uit ReSpEcT.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef ehqo het volgende:
De reeks gaat dicht lees ik. Per direct, als het aan mij ligt, maar het ligt niet aan mij. Dus jullie kunnen opgelucht ademhalen.
Ja maar als deze reeks dicht gaat moet Dago me weer een TO ban geven..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef ehqo het volgende:
De reeks gaat dicht lees ik. Per direct, als het aan mij ligt, maar het ligt niet aan mij. Dus jullie kunnen opgelucht ademhalen.
Hoe dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef ehqo het volgende:
Tis alleen zo plat...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Iers accent in het Engels is lief.
*Voelt aan dago's voorhoofd..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alle reeksen sterven. X voor je naam en icoon op zwart uit ReSpEcT.
We gaan allemaal dood!
Ik las voorhuid.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:12 schreef Janetje het volgende:
*Voelt aan dago's voorhoofd..
Hmm.. wat warmpjes heur..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |