Geeft nie, ik slaap er niet minder om hoorquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:05 schreef Aitan het volgende:
Helaas moet ik toch een beetje streng zijn.. (toch)
Aangezien Bwennie na mijn VOLEDIGHEIDS waarschuwing weer OLGA zei moet ik toch echt Daffodil31LE een puntje geven...
Srry Bwen![]()
gewoon punt voor bwennie dusquote:Doorgaans is het zo dat het punt gaat naar degene die het antwoord compleet maakt
Stel de vraag maar Daf, het okay zoquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
En nu?
wrom andere avatar overigens?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:08 schreef geenaam het volgende:
En heb ik de volledigheidswaarschuwing gemist?
Ik moet nog even een leuke maken alleen werd ik die Cartman een beetje zat..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
wrom andere avatar overigens?
Als 'ie te moeilijk is kom ik wel weer met zo'n leuke vraag. Net als met die Geert Chatrou..quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hmmmmzz... okee dan...
Geluidsvraagje? Ik heb nu toch echt een stel eersterangsartiesten gekozen, anders wordt Homdeck helemaal gek.
Klik
Naam van de groep en titel van de plaat alsjeblieft
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef lienelien het volgende:
Eisbär?
ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:10 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik moet nog even een leuke maken alleen werd ik die Cartman een beetje zat..
Nee, dichterbij.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:12 schreef Gooitzen het volgende:
nee, niet kraftwerk, geen idee. Britpop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |