Dat om te beginnen, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
Je buren hebben groot gelijk.
het is geven en nemen en als je niet bereid bent om te geven moet je lekker op de hei gaan zitten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:55 schreef Noca het volgende:
Je buren hebben groot gelijk.
Met je trailer....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het is geven en nemen en als je niet bereid bent om te geven moet je lekker op de hei gaan zitten.![]()
Daar kun je je trailer tenminste kwijt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
het is geven en nemen en als je niet bereid bent om te geven moet je lekker op de hei gaan zitten.![]()
En krijg je een boete voor het parkeren in het groen:(quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Daar kun je je trailer tenminste kwijt.
Hoe wisselen? Gewoon 20 meter verplaatsen? In dat geval had ik al gepost dat dat waarschijnlijk niet gaat werken, maar dat ligt aan de letterlijke tekst van de APV.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef Nachtdier het volgende:
Goed, nu even ontopic. Die trailer wil ik daar toch weg hebben, maar niet per direct.
Als ik m nu om de twee dagen van plek verwissel, wat dan? Gaat die nieuwe termijn van 3 dagen dan weer opnieuw in?
Het gaat dus alleen om de trailer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef Nachtdier het volgende:
Goed, nu even ontopic. Die trailer wil ik daar toch weg hebben, maar niet per direct.
Als ik m nu om de twee dagen van plek verwissel, wat dan? Gaat die nieuwe termijn van 3 dagen dan weer opnieuw in?
nee, wat denk je zelf man?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef Nachtdier het volgende:
Ik ben volwassen, maar dank je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
nee, wat denk je zelf man?![]()
Hij moet in een schuur of op je eigen terrein staan. Lijkt me duidelijk. Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken. Een reactie als: dan ga ik die bal ook niet meer teruggeven zegt al genoeg. Grow up.
Zoiets, dan staat ie niet meer telkens op dezelfde plek geparkeerd...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoe wisselen? Gewoon 20 meter verplaatsen? In dat geval had ik al gepost dat dat waarschijnlijk niet gaat werken, maar dat ligt aan de letterlijke tekst van de APV.
Goedkope stalling vinden ben ik al mee bezig. Kom nu uit op 30 euro per maand. Voor een trailertje dat minder dan een jaar stalling heeft gekost, vind ik dat een hoop geld.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:39 schreef dr.dunno het volgende:
bij verplaatsen gaat de termijn opnieuw in, maar 10cm kan worden gezien als niet verplaatst ; verder kan de eigenaar van een trailer niet worden bekeurd op aanwijzing van verhalen van buren, de verbalisanten moeten het daadwerkelijk van jou horen dat het zo is of zelf constateren.
ik raad je echter aan een goedkope stalling te vinden voor het ding; er zijn genoeg plaatsen waar je dat voor paar honderd euro per jaar kunt doen.
Maar daar had je van te voren over na moeten denken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:17 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Goedkope stalling vinden ben ik al mee bezig. Kom nu uit op 30 euro per maand. Voor een trailertje dat minder dan een jaar stalling heeft gekost, vind ik dat een hoop geld.
Maar, jij zegt dat bij het verplaatsen de termijn opnieuw in gaat. Dat zou mooi zijn, want dan kan ik m zolang ik nog geen stalling heb af en toe van plaats verwisselen. Er is altijd wel iemand die zeikt, helaas.
Ook op eigen terrein geld de apv, tenminste als het voertuig vanaf de straat te zien is.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:23 schreef longinus het volgende:
Wettelijk gezien ben je fout, sociaal gezien ook want als jij het mag mag iedereen het en opeens zijn er te weinig parkeerplaatsen.
Parkeer hem anders op eigen terrein, maar of dit mag weet ik niet.
Mooi, kan ik de overburen aangeven die hun kutcaravan al weken in hun tuin hebben staan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Ook op eigen terrein geld de apv, tenminste als het voertuig vanaf de straat te zien is.
Tss, toen ik je reactie las, dacht ik, dat is waarschijnlijk een even grote zeikerd als dat buurmens van me. Ik denk dat ik daar wel gelijk in heb. Als ik echt zo'n vrek had geweest, had ik niet eens het bootje gekocht. Bij een bootje komt ook een ligplaats he?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:21 schreef Vampess het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik "Dat is iemand die vind dat hij zeikburen heeft, en wilt ze nu van iets betichten", ik had gelijk
Garage huren, vrek, die boottrailer mag daar niet staan, punt
Dat zegt niets, het bootje is voor je plezier en daar ben je best bereid om geld aan uit te geven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Als ik echt zo'n vrek had geweest, had ik niet eens het bootje gekocht. Bij een bootje komt ook een ligplaats he?
Niet eens, trailer wordt af en toe gebruikt voor het bootje en daarmee dus ook voor plezier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat zegt niets, het bootje is voor je plezier en daar ben je best bereid om geld aan uit te geven.
Maar het stallen van je trailer kost geld en daar beleef je geen plezier aan.
Dus je kan best gericht een vrek zijn.
Anders had je van te voren alles wel geregeld, dus je boot de trailer en de stalling.
absoluut niet wat betreft het parkeren gedeelte ; parkeren is per definitie een handeling conform de wegen- en verkeerswet en die is in beginsel alleen van toepassing op de openbare weg.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Ook op eigen terrein geld de apv, tenminste als het voertuig vanaf de straat te zien is.
Uit de toelichting van de APV van rotterdam:quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:26 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
absoluut niet wat betreft het parkeren gedeelte ; parkeren is per definitie een handeling conform de wegen- en verkeerswet en die is in beginsel alleen van toepassing op de openbare weg.
verder zal het voor een college lastig zijn om aan te tonen dat het schadelijk is voor het aanzien van de stad, zoals in die apv van rotterdam staat, als het ding niet voor een openbaar gebouw staat, een winkelcentrum, etc. maar gewoon een woning.
Voor Rotterdam waar volgens de profiel de TS woont:quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:47 schreef mjb44 het volgende:
Ik heb zelf een schijthekel aan die lui die hun aanhangers en caravans (boottrailers heb ik gelukkig nog niet in mijn straat gezien) plaatsen. Er wonen hier in de straat ook van die mensen: 14 dagen voor de vakantie word die kut (of kip) caravan al opgehaald en staat hier de toch al schaarse parkeerplekken in te nemen. Dan gaan ze 3 weken op vakantie en daarna staat dat klotending hier weer 1 of 2 weken op de parkeerplaats. Dat iemand een caravn die uit de stalling komt wil schoonmaken en dat ding staat daarom 2 of 3 dagen hier heb ik geen probleem mee maar niet 2 weken voor ze op vakantie gaan en een week erna. Die mensen zijn niet de enigen er staan nog 2 van die caravans hier in de straat. En ik krijg een bon als ik de auto op de stoep parkeer omdat er geen parrkeerplek meer is.
En je vraag ten aanzien van de APV: met 10 cm verplaatsen kom je er waarschijnlijk niet. Hier in Groningen is het zo dat dat ding minstens 200 meter verplaatst moet worden (ze zullen wel door schade en schande wijs zijn geworden).
Ik zag dat iig caravans in Rotterdams eerst een waarschuwingssticker krijgen 'weghalen binnen 3 dagen want anders".quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:22 schreef klipper het volgende:
uit de APV van Rotterdam:....
http://www.bds.rotterdam.nl/content.jsp?objectid=148847
Aannemers vragen ontheffingen aan bij de gemeente.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:24 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Hoe doen aannemers dat dan bijvoorbeeld. Die moeten dr aanhanger ook ergens laten staan.
En, aanhangers op kenteken? Die zullen waarscijnlijk wel wegenbelasting moeten betalen,of niet?
En betalen daar dan ook voor.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:31 schreef obertop het volgende:
[..]
Aannemers vragen ontheffingen aan bij de gemeente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |