foto?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedInquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
foto?mss herken ik je morgen dan ook wel
ja duh, als daar een foto stond hoefde ik er toch niet om te vragenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Fobo v. christine: laatste voyeur: LoggedIn![]()
Das echt geen probleem idd, ik woon in Ondiep, gebeurd niet vaak iets raars.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef Christine het volgende:
Wat is Ondiep eigenlijk voor buurt? Kan ik morgenavond veilig vanaf de UIT naar huis fietsen in het donker, zonder aangerand, vermoord of bestolen te worden?
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Christine, het blijft Utrecht. Het blijft een semi-provinciestad enzo.
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:02 schreef ioko het volgende:
[..]
And that's why we love it. Of zou je liever in Amsterdam wonen ?
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:10 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
je kan wel flink merken dat de stad niet zo 'modern' is als rotterdam
btw, hebben jullie al enig id bij welke vereniging jullie gaan? Ik vind umtc er wel veelbelovend uitzien.. bij die andere heb je allemaal van dat gezeik met corvee enzowEn ondertussen adverteren ze wel met 'geen verplichtingen'
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is een hele andere stad idd, maar wat bedoel je dan met modern? (In Utrecht staan idd nog alle oude gebouwen)
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wegennet o.a.. allemaal van die smalle straatjes met overal fietsers die 10cm naast je auto rijden etc.. Zie je in Rdam niet veel hoor
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Hehe, wat willen ze dan doen, de oude binnenstad plat gooien en nieuwe straten aanleggen? Maar je hebt gelijk, Rotterdam is moderner qua opzet, maar daar hebben onze oosterburen hard bij geholpen.
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdamquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mjah.. maar daar kunnen we ze eigenlijk best dankbaar voor zijn in dit geval?
daarom ga ik dr ook heenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:01 schreef ioko het volgende:
[..]
Rotterdam zou er zeer anders bijliggen denk ik idd. Maar Utrecht is toch echt gezelliger hoor!
Ik ook nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:56 schreef ioko het volgende:
[..]
(ik hou zelf niet zo van studentenverenigingen
)
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam heeft geen enkele uitstraling. Gebouwen zien er niet uit, want die moesten snel worden gebouwd. Nee ik weet niks positiefs te vertellen over Rdam
Veel slechter kan nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jawel...Feyenoord komt er vandaan.![]()
Met een hoofdletter K.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:39 schreef Memento-Mori het volgende:
het is kloteweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |