Zorg dan dat ze hier heen komenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar komen hier niet
en de andere vaste PUB'ersquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat wil je met Blax & mij hier
Achja, voor mij komt er ook nog een 48-uurs werkweek eraanquote:
Niet zo negatief, wij heersen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat wil je met Blax & mij hier
VASTE?quote:
En zelfs tussen ons zit nog verschilquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Baas boven baas, D_A en ik zijn gewoon een treetje hoger.![]()
Ergens vanaf juni/juli 2004.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
VASTE?
hoelang bent u er al ?
Hey! Niet mijn piem0l en mijn ondertitelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Baas boven baas, D_A en ik zijn gewoon een treetje hoger.![]()
Bier halenquote:
Hij had een leven. Met de nadruk op had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ergens vanaf juni/juli 2004.
Alleen heb er toen een jaar ofzo niets meer mee gedaan![]()
Nou dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Morgen naar de FC Utrecht open dagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hij had een leven. Met de nadruk op had.
Ik hoef morgen maar 4 uurtjes ofzo. Dan komt mijn totaal op 42 deze weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Achja, voor mij komt er ook nog een 48-uurs werkweek eraan![]()
Maar morgen eerst eens de 45 aantikken, dat gaat ws ook wel gebeuren![]()
Omdat ze je neit moet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
NOU WAAROM DIE EMOSMILEY ERACHTERAAN.!
Ik bitchass motherfuck jou vriend!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik hoef morgen maar 4 uurtjes ofzo. Dan komt mijn totaal op 42 deze weekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:58 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Achja, voor mij komt er ook nog een 48-uurs werkweek eraan![]()
Maar morgen eerst eens de 45 aantikken, dat gaat ws ook wel gebeuren![]()
Pijpen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik bitchass motherfuck jou vriend!![]()
Ik wilde seizoenskaart halen, maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:02 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Serieus?HAAAAAAAAAaaaah
![]()
![]()
![]()
![]()
FC KNUDDE!
Sterfquote:
Whehehe je bent Blax zijn sloerie!quote:
Mag ik er eentje, ik heb ALLES over voor een bapao.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:02 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Bapao dat heb ik dan weer wel..![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mag ik er eentje, ik heb ALLES over voor een bapao.
Mits het kip is.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde seizoenskaart halen, maar toch maar niet gedaan.
Volgend seizoen neem ik er weer 1.![]()
hmm, volgens mij hebben wij die dingen ook nog liggenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mits het kip is.
Sterf ook!quote:
Wait euk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehehe je bent Blax zijn sloerie!
Dat zijn geen mooie tieten en het bier ziet er dood uitquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef Dirktator het volgende:
"Geef het volk bier en tieten, en ze adoreren mij" - Dirktator.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier ook complete chaosquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hoef morgen maar 4 uurtjes ofzo. Dan komt mijn totaal op 42 deze week
Ze smeekten me om morgen te komenWat een chaos in die fabriek zeg nu mijn oom op vakantie is
Niks geen plaatjes. Kratje HJ.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:04 schreef Dirktator het volgende:
"Geef het volk bier en tieten, en ze adoreren mij" - Dirktator.
[afbeelding]
[afbeelding]
Tuurlijk is het kip!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mits het kip is.
Adres?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:06 schreef Borkydude het volgende:
Niks geen plaatjes. Kratje HJ.
Heineken!quote:
Als ik in dat glas sta te zeiken staat er meer schuim op dan nuquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zijn geen mooie tieten en het bier ziet er dood uitJe zult toch echt met wat beters moeten komen
![]()
Zet er maar 3 bij de Texaco op 24 Oktober plein, kom ik ophalen voor mezelf, mstr en annemiii.quote:
Gaarnequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:07 schreef Mrsgod het volgende:
Anders hang ik mijn tiet er wel even uit met een biertje in de hand?
Lekker druk dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Hier ook complete chaosOveral te weinig mensen, veel drukker dan gedacht en ik moet als vervangend afdelingshoofd het allemaal rondbreien
Wat er op neerkomt dat ik bijna 48 uur per week daar rondhoppel terwijl de planning op 42 stond. De week waarbij ik 48 ingepland heb wil ik eigenlijk niet meemaken![]()
Maar het is wel leuk![]()
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:07 schreef Blaxje het volgende:
Hey! Ik ben nieuw.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zet er maar 3 bij de Texaco op 24 Oktober plein, kom ik ophalen voor mezelf, mstr en annemiii.
Houd je bek slet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:07 schreef Blaxje het volgende:
Hey! Ik ben nieuw.
hoi!quote:
jij?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aangenaam! Val je ook op mannen dan?
En Dirktator, als je toch bezig bent zet dan ook ongeveer 10 kratjes Grolsch neer voor de Aaltense Fokkers. Zet ze maar ergens in het centrum neerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zet er maar 3 bij de Texaco op 24 Oktober plein, kom ik ophalen voor mezelf, mstr en annemiii.
Wel van mijquote:
oh ok.quote:
Behoorlijk druk, en ook nog eens een stroomstoring voor 2.5 uur afgelopen zaterdagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Lekker druk dus![]()
De vervangend opzichter bij ons heeft het liefst dat we op het moment 24/7 werken
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En Dirktator, als je toch bezig bent zet dan ook ongeveer 10 kratjes Grolsch neer voor de Aaltense Fokkers. Zet ze maar ergens in het centrum neer![]()
waarom niet?quote:
Tof hèquote:
inderdaad, beter dan dat gore plaatje wat dirktator net plaatstequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat vermaakt op de vrijdagavond.![]()
mwahquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dingus, die is homo..... die ene met 'jij bent zo koekwaus' als ondertitel..... uhm, hoe heet ie ook alweer?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aangenaam! Val je ook op mannen dan?
spenky?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dingus, die is homo..... die ene met 'jij bent zo koekwaus' als ondertitel..... uhm, hoe heet ie ook alweer?
Ik ben blij dat ik jouw werk niet hebquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Behoorlijk druk, en ook nog eens een stroomstoring voor 2.5 uur afgelopen zaterdagHele winkel lag plat, dicht en 0,0 verkoop. En ga dan eens bestellen voor de maandag, ik heb op de goede gok wat in staan vullen
![]()
Sowieso nu lastig bestellen omdat ik niet ga weten hoe druk het is/wordt. Ik kan de afzetgegevens bekijken maar die zijn oud. En melk is niet echt lang houdbaar
Maar 24/7 werken heeft ook wel watIn ploegendienst en 150% voor de avond uren, en 200% voor de nachturen zou ik het wel weten
![]()
zou je dat kunnen vertalen?quote:
quote:
Nieuwe policy hequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En nog steeds denk ik dat 't een grap is!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nieuwe policy he
Zo'n leuk ding die nieuwe policy, het kost je 16 mods maar dan heb je ook wat![]()
Dito met jouw werkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw werk niet heb
En ik moet er niet aan denken om langer dan 8 uur per dag achter die zaagmachine te staan, hoe graag ze het ook willen![]()
ach, een fris windje door Fok! heen is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Nieuwe policy he
Zo'n leuk ding die nieuwe policy, het kost je 16 mods maar dan heb je ook wat![]()
Het is wel vreemd dat er nog steeds maar 1 nieuwe mod is, maar een grap......? Dan maken ze zich wel onstervelijk belachelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:16 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En nog steeds denk ik dat 't een grap is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |