Ja, en dan ga ik overdreven hijgend praten en dan gaat iedereen doen van wèwè doe normaal!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:07 schreef Herkauwer het volgende:
Alsof er iemand in de buurt is die met je zou kunnen praten
Bedoel je niet: En dan gooit iedereen de hoorn erop?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik overdreven hijgend praten en dan gaat iedereen doen van wèwè doe normaal!!
Als ik dat bedoelde had ik wel gezegd "dan sluit iedereen het msn raampje"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:09 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Bedoel je niet: En dan gooit iedereen de hoorn erop?
de overgebleven knoflooksaus op je penis smeren en je laten pijpen! !!1!EINS!!!!1!!1!!quote:
Jij zou je mond houden omdat ik anders tonks.zip zou verspreiden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:11 schreef tonks het volgende:
Ik heb een andere reden!
Dat betekent dat iedereen hartstikke jaloers is omdat ze zelf niet zo lekker gegeten hebbenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:06 schreef veldmuis het volgende:
ik keiveel knoflooksaus gegeten heb (wel met andere dingen erbij, dus niet alleen saus bah).
Groetjes,
veldmuis
Ik vind het zo smerig als iemand een knoflookmeur om zich heen heeft hangen, maar het is zó verdomde lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:26 schreef SHE het volgende:
Ik ben best wel snel vies van iets of iemand..maar iemand die naar knoflook riekt uit zijn giecheltje, vind ik een held![]()
Knof heerst...goed voor je bloed en vreselijk lekker![]()
Jij bent lelijk idd, stalkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:11 schreef tonks het volgende:
Ik heb een andere reden!
ja tog, lekker laten PIJPEN PIJ-PEN !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
de overgebleven knoflooksaus op je penis smeren en je laten pijpen! !!1!EINS!!!!1!!1!!
Is dat de key to succes?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:12 schreef teckna het volgende:
ik zou de geur verdrijven met andere sterke geuren, eet anders een grote portie bruine bonen, de geur daarvan zal het knoflookgeur wel verjagen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |