abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 december 2001 @ 23:23:12 #1
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_2624234
Wie heeft deze geweldige samenwerking tussen 1 giant leap & Maxi jazz ( De frontman van faithless) & Robbie Williams?
Ik vind het echt een geweldig nummer.Maxi jazz klinkt zoals op muhammed ali,Robbie Williams zingt liever/beter dan ooit,Mixed met een goed muzikaal stukje en je hebt volgens mij echt een goed nummer te pakken. Dit van mag van mij wel een grote hit worden.Oh ja one giant leap had eerder een kleine hitnotering met het nummer braided hair (Dit nummer was een samenwerking met neheh cerry en een gast van de la soul dacht ik).One giant leap is een project gestart door jamie catto,die we weer kennen van faithless.Hij was hier een vroeger lid van.Zong oa het nummer angeline van de eerste cd en op sunday 8pm Hour of need.Stapte ongeveer anderhalf jaar uit de band,omdat het lange touren hem teveel werd en hij zijn eigen muzikale weg op wilde.Mooi is dan toch dan er geen sprake was van een enkele ruzie tussen hem en faithless.Anders had maxi jazz niet mee gedaan op zijn plaat.
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  vrijdag 28 december 2001 @ 00:19:28 #2
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_2624791
Heerlijk nummer zet m gelijk aan Vanaf de eerste keer dat ik t hoorde was ik verkocht sprong er echt uit Nou vind ik eigenlijk alle muziek die aan Faithless verbonden is Totaan Dido toe het zusje van Rollo
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 8 april 2002 @ 12:33:43 #3
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3759180
wordt eindelijk een hit, is megahit deze week
wat moet ik hier nu neerzetten?
  maandag 8 april 2002 @ 12:34:52 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3759199
Goed nummer ja. 1 Giant Leap rules sowieso.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3759275
Ik heb maar één ding te zeggen over die plaat.

† In Memoriam † maandag 8 april 2002 @ 13:28:24 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_3759836
Hier s.v.p. verder: 1 Giant Leap: wat een fantastisch album!
Dat topic gaat namelijk over het hele album.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')