Maar daar wordt elke huishoudelijke beweging met een "snok" of "bwam" verduidelijkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
Doen ze in de Donald Duck ook altijd.
nee da's batman!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar daar wordt elke huishoudelijke beweging met een "snok" of "bwam" verduidelijkt.
had je anders verwacht dan?quote:
Speciaal voor jou eindig ik mijn zin met een vraagteken?quote:
Maar wel lekker een uitroeptekenPI?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speciaal voor jou eindig ik mijn zin met een vraagteken?
Zo is het natuurlijk veel hipper?
Of die topics openen die beginnen met 'Mensen die..'quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:16 schreef PeZu het volgende:
mensen die een punt achter hun naam zetten!
maar je hebt idd een punt. ik heb er ook al eens naar ome donald over geschreven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Niet verwacht, had nog wel een sprankje hoop maarja dat was na een paar reacties alweer weg.![]()
Nog antwoord terug gekregen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:30 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar je hebt idd een punt. ik heb er ook al eens naar ome donald over geschreven.
Nee ik vind dit topic kanslozer!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:14 schreef Niek. het volgende:
Nog meer mensen die het kansloos vinden?
tog, ook zo'n kansloos woord.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:34 schreef ..zapper het volgende:
Zet er dan gewoon een één achter tog?1
Mooier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Heeft puur met makkelijkheid van het lezen te maken denk ik. Het oogt wat mooier.
Deleted by piovan waren jouw betere replysquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef Piovan het volgende:
Goed topic!
Ik erger me er ook altijd aan!
Mzzl, Piovan !!!!!!!!!
Ik denk dat ik condoleance-kaarten ga verkopen: "Met oprechte deelneming!!!"quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:40 schreef Lyr het volgende:
[..]
Mooier?
Dus dit zou mooier moeten ogen!? Ik dacht het niet! Zo schreeuwerig! Bovendien verliest het uitroepteken op een gegeven moment zijn kracht als het te pas en te onpas wordt gebruikt! Het is misschien wel leuk in de Donald Duck, maar daar is de tekst niet zozeer de hoofdmoot van de communicatie, want dat zijn de tekeningen! In een tekst als deze dien ik me echter te bedienen van juist taalgebruik en, zeker zo belangrijk, juiste interpunctie!
Waarom twee puntjes? Heb je aan eentje niet genoeg?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:49 schreef Lianne__ het volgende:
ik zet heel vaak 2 puntjes erachter enzo..
Erodom doet dat ook altijd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef Lyr het volgende:
[..]
Waarom twee puntjes? Heb je aan eentje niet genoeg?
Nee, dat lijkt alsof je iets voorzichtig aan iemand probeert te zeggen ... Maar eigenlijk staat het gewoon heel onzeker ... Zie je wel ... ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef Lyr het volgende:
[..]
Maar... (!) jij gebruikt er drie, geen twee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt alsof je iets voorzichtig aan iemand probeert te zeggen ... Maar eigenlijk staat het gewoon heel onzeker ... Zie je wel ... ?
Altijd twee puntjes!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:50 schreef Lyr het volgende:
[..]
Öök öp lëttërs?quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:48 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik condoleance-kaarten ga verkopen: "Met oprechte deelneming!!!"
Net of iemand haar posts nog leest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:59 schreef Ringo het volgende:
Alleen zhe-devilll mag dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |