Nee,want wij willen ook inhalen.Als je niet zo dicht op iemands bumper gaat rijden kun je ook beter vooruit kijken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef JimDavis het volgende:
Zouden de mensen met een hoog voertuig(busje, bestelauto's, mpv's, suv's en jeeps) rechts willen blijven rijden?![]()
Dan kan de rest ook een beetje vooruit kijken![]()
Dank u.
X3!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
Nee.
Ik mag met m'n BMW X3 graag lekker links blijven rijden.
Nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:00 schreef JimDavis het volgende:
Oja, nog een verzoekje!
Zouden de mensen met een hoog voertuig(busje, bestelauto's, mpv's, suv's en jeeps) rechts willen blijven rijden?![]()
Dan heb ik geen last van jouquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:39 schreef Rekkie het volgende:
Jeetje heb jij even pech als achter mij rijdt..... en ik op je uitloop
Neuh, m'n huisgenoot heeft een bijbaantje bij DHL en we scheuren wel eens met zo'n bakwagentje op en neer. No way dat we dan rechts gaan blijven plakken omdat je uitzicht anders verpest wordtquote:
Koerierquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, m'n huisgenoot heeft een bijbaantje bij DHL en we scheuren wel eens met zo'n bakwagentje op en neer. No way dat we dan rechts gaan blijven plakken omdat je uitzicht anders verpest wordt.
WAOquote:
Ik ook.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
X3!!
!
! Ik moet iedere keer weer lachen als ik weer zo'n X3 zie.
Vaak zat, met 120 km/hquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef niekth het volgende:
[..]
Dus?
Haal jij nooit vrachtauto's in?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:27 schreef sjakie007 het volgende:
Wij hebben ook zo'n Twinnyload, maar als ik met dat ding achterop de auto rijd ga ik gewoon ook 120 130 rijden. En ik ben geen 50+ gelukkig, maar het is wel handig als je meerdere wielrennersfietsen of mountainbikes vervoerd...
Heb dan toch maar liever dat ze met 100 kmh inhalen, in plaats van dat ze 120 kmh rijden, een ongeluk veroorzaken en ik een uur in de file sta. Overigens is het natuurlijk ook niet verboden 100 kmh te rijden.quote:
ja met 90 op de cruisequote:Op zondag 13 augustus 2006 12:04 schreef niekth het volgende:
[..]
Dus?
Haal jij nooit vrachtauto's in?
Ik zal je niet al te vaak tegen komen, ik woon in Veldhovenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Schonedal het volgende:
Ik ben zo`n automobilist met een hoog busje en een twinnyload, ik haal enkel in als er voldoende ruimte achter mij is.
Ik rijd zelden harder dan 100 km/h, en houd altijd zo veel mogelijk rechts.
Ondanks mijn voorbeeldig rijgedrag word ik vaak door hufters op de weg in gevaar gebracht:
-Ongeduldlijders die op wegen waar tgv van werkzaamheden 70 km/h geldt achter je gaan plakken.
-Snelle jongens die je beletten in te voegen.
-Durfals die je over een uitvoegstrook rechts inhalen en je op het laatste moment het zicht benemen.
-Maniakken die gaan inhalen als de weg van twee rijstroken over gaat in een rijstrook terwijl er allang borden zijn geweest met verboden in te halen.
-Smeerlappen die je op een rotonde inhalen en vlak voor je rechts afslaan, terwijl je linksaf aangeeft.
-Gevaren op de weg die je links inhalen en vlak voor je rechts uitvoegen.
Ik kan zo nog wel even door gaan, ik ben er trots op dat ik in alle bovengenoemde gevallen in staat ben geweest een ongeluk te voorkomen.
Oh ja, ik woon toevallig in Drachten dus als ik voor je rijd houd dan een beetje rekening met me, ja?
Artikel 5 van de wegenverkeerswet luidt:"Men dient zich in het verkeer zodanig te gedragen dat men een ander niet hindert of in gevaar brengt."quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:45 schreef Schonedal het volgende:
Ik ben zo`n automobilist met een hoog busje en een twinnyload, ik haal enkel in als er voldoende ruimte achter mij is.
Ik rijd zelden harder dan 100 km/h, en houd altijd zo veel mogelijk rechts.
Ondanks mijn voorbeeldig rijgedrag word ik vaak door hufters op de weg in gevaar gebracht:
Degene die invoegt moet voorrang verlenen dus wat is je punt?quote:-Snelle jongens die je beletten in te voegen.
Is ook gewoon toegestaan,ik mag je rechts inhalen bij een blokmarkering.quote:-Durfals die je over een uitvoegstrook rechts inhalen en je op het laatste moment het zicht benemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |