89 moet dat zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef PLAE@ het volgende:
ach van de 100 mannen zouden 99 haar neuken.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Emu het volgende:
1. Naar mijn smaak is ze niet mooi.
2. Ze stelt zich aan.
3. Ze lacht altijd op identiek dezelfde manier, dat word al gauw saai
4. Ze heeft slechte kledingsmaak
5. Ik heb de pest aan die hond
Ik haat haar niet, maar om ze nauw cool, trendy of mooi te vinden,... nee bedankt.
Zonder het geld van jouw pappie en mammie had je niet eens een middelbare school af kunnen ronden, laat staan studeren met die torenhoge studiekosten, tjah dan moet je wel burgers flippenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:28 schreef torpie het volgende:
Duidelijk dat ze zonder het geld van pappie op dit moment een hamburgerflipper bij de mac was, terwijl haar 5 kinderen half dood liggen te gaan en misbruikt worden door een of andere crackdealer waarmee ze getrouwd is.
tja.. geld doet veel.....
Nee,dat heet dronken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ze kan wel geil kijken op sommige foto's.
Dat kan bij haar niet,zij heeft geen figuur,zelfs een plank heeft vrouwelijker vormen.quote:Dit kan 40% van de varkens in NL niet want je wordt teveel afgeleid door het figuur
.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef S1nn3rz het volgende:
die zijn dus gewoon jaloers.
hebben zelf nog helemaal niets bereikt in het leven, en zijn stikjaloers op het leven van deze superster.![]()
gun een ieder toch zijn of haar plezier en bijbehorende successen in het leven.![]()
mensen die het niet kunnen hebben dat een mooie vrouw als paris succes heeft![]()
g0t pics?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dr is trouwens een dochter van een hotelmagnaat.... Berlin vd Valk....damn that's hot.
Ze heeft een rijke pappa en maakt zichzelf beroemd. Weinig kunst aan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef S1nn3rz het volgende:
hebben zelf nog helemaal niets bereikt in het leven, en zijn stikjaloers op het leven van deze superster.![]()
gun een ieder toch zijn of haar plezier en bijbehorende successen in het leven.![]()
mensen die het niet kunnen hebben dat een mooie vrouw als paris succes heeft![]()
Wel een gezellig typje dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:00 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef Emu het volgende:
1. Naar mijn smaak is ze niet mooi.
2. Ze stelt zich aan.
3. Ze lacht altijd op identiek dezelfde manier, dat word al gauw saai
4. Ze heeft slechte kledingsmaak
5. Ik heb de pest aan die hond
Ik haat haar niet, maar om ze nauw cool, trendy of mooi te vinden,... nee bedankt.
Mooie vrouw?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja, met z´n Duitse helm heeft ie dat toch wel weer mooi voor elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.geekimages.com/pics/20070117/ppariss11.jpg
Die gare gast is misschiens wel gepijpt door hun
Ja idd, wil je mij vertellen hoe ik makkelijk rijk kan worden. Ben wel niet zo slim.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:05 schreef Thisbe het volgende:
Paris is beroemd omdat ze rijk is. En ze wordt steeds rijker, omdat ze rijk en beroemd is.
Ik vind het een schitterend concept.
Mensen die het slim aanpakken krijgen inderdaad geld in plaats van het te verdienen. Neemt niet weg dat ze dom en als een sloerie over komt en ik zou het wel weten als ik zou moeten kiezen tussen rijk zijn of bekend staan als een sloerie.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:30 schreef borisz het volgende:
Paris heeft al dr geld gekregen ipv verdiend dus
Als we Paris hier op Fok! helemaal doodzwijgen, denk je dan echt dat ze niet meer in de media komt?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:33 schreef Veletta het volgende:
Beseffen jullie wel dat JULLIE Paris beroemd maken?
En maar zeiken en doen dat Paris beroemd om het beroemd zijn is, maar wie heeft haar beroemd gemaakt?
Waarom duikt ze steeds weer in de pers op?
Omdat JULLIE zeikers haar die aandacht geven, negatieve aandacht is óók aandacht!![]()
Gedraag je, plorkquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:57 schreef SeLLeM het volgende:
Bah gewoon een kanker junk van 30 kg
Oh, meteen even in mijn MSN zetten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:58 schreef Emu het volgende:
Ik heb gisteren gelezen dat het niet zo goed gaat met Mrs Paris![]()
Ze zou zwaar aan de coke zitten, en een drank EN eetprobleem hebben, hoe erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |