Jij zeker niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Maar alsof iemand op Fok! haar zou meekrijgen
Denk het niet
STOP !!! JOUW GRAPPIGHEID LAAT MIJN BUIK SCHUDDELEN !!! HAHAHA WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP !!!!quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Jij zeker niet.
Maar dat maakt ook niet uit want jij valt toch op dikke meisjes dus.
Nee jij trekt volle zalen Corky.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STOP !!! JOUW GRAPPIGHEID LAAT MIJN BUIK SCHUDDELEN !!! HAHAHA WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP !!!!
Als je cabaratier word ga je vast en zeker ubercancer veel geld verdienen met jouw grappigheidsfactor.
5. Ik ben jaloersquote:Op maandag 29 januari 2007 22:31 schreef zwambtenaar het volgende:
1. Het ziet er niet uit.
2. Het heeft geen talent.
3. Het heeft geen succes.
4. Het moet dood.
Waarom zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn op die drugshoerquote:Op maandag 29 januari 2007 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
5. Ik ben jaloers
Of vergat je dat ?
Als zij daar blij van word, wat maakt het dan uit.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam jaloers moeten zijn op die drugshoer? Ze heeft het intellect van een soepstengel. Kortom: een entiteit zonder betekenis.
Ja, lekker relax hoor. Leven met een zak hooi in je hoofd, constant onder invloed en niet weten waarom je achterwerk werkt zoals deze werkt. Lijkt mij niet relaxed, maar ja, ignorance is a bliss, nietwaar? Van werken is nog nooit iemand slechter geworden en misschien is dat wel het hele probleem bij deze truttige kut.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als zij daar blij van word, wat maakt het dan uit.
Ze hoeft iig niet te werken
Weetje hoe relax
welke neub wil er nu volle zalen trekkenquote:
= VIRUSquote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef S-Two het volgende:
Zal vast al wel voorbij zijn gekomen maarre: http://www.entensity.net/parisexposed/parisexposed.php
Die ga ik wel aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Denk het niet
Bekend worden met geld dat niet van jouw is en leven van feesten aandacht.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:27 schreef Seneca het volgende:
Paris heeft nog nooit iets 'bereikt'. Wat ze heeft, heeft ze gekregen van haar pappie. Het enige waar ze verder goed in is, is bekend zijn.
Goed in bed is ze ook al niet, als ik de beelden moet geloven.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Bekend worden met geld dat niet van jouw is en leven van feesten aandacht.
Dit kind is nog te dom voor het vmbo![]()
Ze is meer van het type goed in bed maar verder moet je er niet mee praten
Alsof iemand op Fok! haar mee wil krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ze mag dan wel dun zijn.
Denk het niet
anders krijg jij ff de limburge cancer in je scrotumquote:Op maandag 29 januari 2007 21:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
STOP !!! JOUW GRAPPIGHEID LAAT MIJN BUIK SCHUDDELEN !!! HAHAHA WAT EEN MEESTERLIJKE GRAP !!!!
Als je cabaratier word ga je vast en zeker ubercancer veel geld verdienen met jouw grappigheidsfactor.
Hoe moeilijk is het met 1 miljard op de bank om 'succesvol' te zijn?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef S1nn3rz het volgende:
die zijn dus gewoon jaloers.
hebben zelf nog helemaal niets bereikt in het leven, en zijn stikjaloers op het leven van deze superster.![]()
gun een ieder toch zijn of haar plezier en bijbehorende successen in het leven.![]()
mensen die het niet kunnen hebben dat een mooie vrouw als paris succes heeft![]()
idd, keihard palen die sletquote:Op maandag 29 januari 2007 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als zij daar blij van word, wat maakt het dan uit.
Ze hoeft iig niet te werken
Weetje hoe relax
Mensen die dieren het mooist van deze aardbol vindenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:44 schreef Elseetje het volgende:
Paris![]()
Mensen die Paris mooi vinden![]()
Mensen die denken dat Paris succesvol is![]()
Mensen die denken dat ze Paris zouden kennen als ze geen Hilton was![]()
Mensen die denken dat ze een punt hebbenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mensen die dieren het mooist van deze aardbol vinden
Mensen die van politiek houden
Zeuren dat Paris niets heeft bereikt is onzin. Ze heeft dan een rijke pappie, maar is ook in haar eigen recht miljonaire oa door haar tasjes, kleding en rl-soap. Maar goed, dat betekent niet dat ze niet afgekraakt mag worden. En dat houdt al helemaal niet in dat iedereen die haar afkraakt stiekem jaloers is op madame.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Mensen die zeuren over dat ze niks bereikt heeft, nee wat heeft de gemmidelde Fokker nou bereikt dan met zijn 9-5 baantje, s'avonds gezapig SBS6 kijken om die leuke Joling en Patty Brart en in het weekend een boswandelingetje doen, jeez
Ja,30 meter onder de grond in een lucht- en vloeistofdichte kist,ja.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Der_Onkel het volgende:
Paris is tof
jij hebt geklikt?quote:
huldequote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:07 schreef Agrafes het volgende:
Mensen die zeuren over dat ze niks bereikt heeft, nee wat heeft de gemmidelde Fokker nou bereikt dan met zijn 9-5 baantje, s'avonds gezapig SBS6 kijken om die leuke Joling en Patty Brart en in het weekend een boswandelingetje doen, jeez
Das niemand waar heelveel ophef over gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kan iemand me uitleggen wie Paris Hilton is?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
huldevoor deze opmerking.
Iedereen kenkerhard huilen hier: ze heeft niks bereikt, ze is lelijk etc.
Menig Fokker hier zal nooit zo rijk worden ( al komt het omdat haar vader zo rijk is, maar toch ). Maar zal tot zijn 65ste zich kapotwerken, en dan 5 jaar plezier hebben van hun pensioen en dan sterven.
Zulks een grote bereikers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |