quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:17 schreef DaCode het volgende:
- Iemand goede tips voor de 15de september ? Ik ben een tijdje gleden 2 weken in Amsterdam geweest, maar nu zitten we aan Amsterdam West, en naar ik hier op Fok! vaak lees is enige voorzichtigheid misschien niet overbodig ...
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:47 schreef jimjim1983 het volgende:
en 45 euro voor een hip hop concert?![]()
wat is dat nou voor zaadopmerking?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.
Je kunt normaal naar de dikste hip hop concerten gaan voor de helft. En dan zijn er ook niet allemaal van die wiggers enzo ..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:55 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor zaad opmerking. dat is toch vet weinig geld. moet je kijken wat die hardstyle/-core concertjes kosten. dat is ziek voor klere muziek ook nog.
het centrum in.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:56 schreef DaCode het volgende:
De vraag aanpassen dus : valt in Zuid-Oost wat te beleven of ga ik gewoon beter de stad in ?
45 euro is toch wel normaal voor de grotere sterren?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat is dat nou voor zaadopmerking?
voor een gemiddeld hip hop concert betaal je tussen de 15 en 25 euro.
en rrn hardstyle/-core 'concertje' duurt geen 2 uur gemiddeld. kleremuziek is het wel.
voor de HMH is het de normale prijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:19 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
45 euro is toch wel normaal voor de grotere sterren?
ja inderdaad he is dan ook maar 2 uurtjes ja, das wel minder.
Ik zie dat je de typische Jay-Z fan bent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:07 schreef Ingridh007 het volgende:
Vriendlief gaat ook mee, hopen dat Rihanne komt, heeft hij ook wat.
Hoop idd ook op een best-off achtig iets.
Morgen snel kaarten kopen bij t postkantoor.
Hij wil een nieuwe auto kopen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:24 schreef El_Rolando het volgende:
Jay-Z was toch gestopt met rappen?
Hij heeft toch genoeg Maybach Benzs?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 01:25 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Hij wil een nieuwe auto kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |