True, ik zal me even aanmeldenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:53 schreef klier het volgende:
Gewoon meedoen! Ik doe zelf ook maar voor het eerst mee, als eerstejaars student, maar heb vorig jaar TIKweek gelopen (van Tilburg) en dat was echt super! Het gaat er vooral om dat je de stad supergoed leert kennen en een beetje wegwijs raakt. Verder is het fijn als je straks in de collegebanken komt, al wat mensen kent. Je kunt vast wel een slaapplaats regelen, en de kosten van een treinkaartje laat je toch niet bepalend zijn voor het missen van het begin van je studententijd?
Was vorig jaar iig niet. Alles zat door elkaar heen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Marloes het volgende:
Ik lees net dat je in Adam bij mensen van je opleiding in het groepje zit, is dat bij de UIT ook zo?? (miss staat het al ergens, maar ik had geen zin om alles door te lezen)
Alles zit door elkaar heen. Tijdens de intro van je faculteit kom je uiteraard wel bij je eigen opleiding.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:10 schreef Marloes het volgende:
Ik lees net dat je in Adam bij mensen van je opleiding in het groepje zit, is dat bij de UIT ook zo?? (miss staat het al ergens, maar ik had geen zin om alles door te lezen)
Ik zou aan een maat vragen of je bij hem kan pitten, anders moet je in van die vieze sporthallen enzo slapen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef Jivis het volgende:
Ik vroeg me ff af hoe het zit met die slaapplaatsen tijdens de UIT-week. Iemand die daar ervaring mee heeft?
Ik had vorig jaar ook geen idee hoe dat zou gaan maar ik kon zonder moeite bij iemand uit mijn groepje slapen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef Jivis het volgende:
Ik vroeg me ff af hoe het zit met die slaapplaatsen tijdens de UIT-week. Iemand die daar ervaring mee heeft?
Slaapplaatsen worden gewoon terplekke geregeld, geen enkel probleem mits je een slaapmatje en slaapzak meeneemtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef Jivis het volgende:
Er valt altijd wel wat te regelen met de mensen die aanwezig zijn en anders moet je in de sporthallen slapen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:06 schreef Jivis het volgende:
Je zou bijvoorbeeld een keer de website van de UIT kunnen doornemen. Daar staat het al meer dan 2 jaar op.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:55 schreef Marloes het volgende:
en weet iemand nog tot wanneer je je kan inschrijven??
Gewoon kijken of je bij een groepje mee kan lopen of met een evt. vriend/vriendin meegaan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:37 schreef Marloes het volgende:
ow shit!! dan kan het dus niet meer!!
pfffffffff
Ai..zonde. Heb je nog wel een introductie van je faculteit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:44 schreef Marloes het volgende:
Er staat duidelijk dat 't maandag ook niet meer kan...
quote:Aanmelden
Helaas! De inschrijving voor de UIT 2007 is gesloten! Door het grote aantal deelnemers is het niet meer mogelijk je aan te melden, ook niet bij de opening..
Drie keer raden door wie dat feest georganiseerd wordt?!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb wel een ticket maar een maat van me niet, die meent echter te weten dat hij zich maandagochtend nog kan inschrijven en hij gaat dus gewoon mee met ons morgen, tevens naar het pre uit feest van Unitas (we slapen in een huis met 2 Unitassers)
Ik weet al bij wie ik slaap, een van de bewoners (niet de Unitassers) is namelijk een vriend van me, nog van voordat hij ging studeren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Drie keer raden door wie dat feest georganiseerd wordt?!!
![]()
Ik zeg: Oldschool to da bone en warm je lekker op voor een week vol gezelligheid!
Trouwens, misschien slaap je wel bij ons in huis, of weet je al bij wie je slaapt?
ik vond 'm ook niet super hoor. Ligt denk ik voornamelijk aan je groepje... De laatste dag ben ik naar een ander groepje gegaan, en toen vond ik het wel erg gezellig.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ben ik nog steeds de enige die de uitweek nou niet zo geweldig vindt/vondliep m vorig jaar voor de helft
ach t gaat eigenlijk om 2 dingen: zieltjes winnen voorquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:35 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ik vond 'm ook niet super hoor. Ligt denk ik voornamelijk aan je groepje... De laatste dag ben ik naar een ander groepje gegaan, en toen vond ik het wel erg gezellig.
ik met 2 meisjes van veritasquote:Op zondag 12 augustus 2007 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach t gaat eigenlijk om 2 dingen: zieltjes winnen voorstudentenverenigingen
en zuipen, ben de stad er niet beter door leren kennen
en ik zat met 2 jongens van USC die leiding hadden
Idd, wat is daar nou weer mis mee?quote:
inderdaad maar in verhouding is dat dan 80% 20%quote:
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef The6thgate het volgende:
valt er trouwens ergens een kroeg binnen te komen zonder een uit-bandje om je pols?
dat zou ik ook wel willen weten, vorig jaar stond het uitgebreide programma gewoon op de site...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:32 schreef CrustyClown het volgende:
Zijn er toevallig ook mensen die wat meer specifieke info hebben over te UIT. Een gedetailleerder programma ofzo (A)..
Hoe laat begint dat? Dat is namelijk op de Maliebaan, hier 20 meter vandaanquote:Aan het eind van de middag kun je naar de verenigingsparade gaan kijken, waarbij de verschillende verenigingen in Utrecht de kans krijgen om zich van hun beste kant te laten zien.
20 meter? dan hoor je het vanzelf welquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat? Dat is namelijk op de Maliebaan, hier 20 meter vandaan.
ongewijzigdquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef The6thgate het volgende:
kan iemand even laten weten of ze bij Biton hun buikdanseressen van vorig jaar vervangen hebben voor de parade?mijn god wat waren dat dikke gedrochten en dan ook nog in naveltruitjes
Je wilt daar vrijwillig naar binnen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Molluck het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik straks bij de Woo binnenkom zonder UITbandje?
Don Diablo!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je wilt daar vrijwillig naar binnen?
Wordt er naar die bandjes gekeken of niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan mag het wel. Je moet gewoon proberen om midden in zo'n groepje te staan.
Volgens mij wordt er alleen echt goed gekeken bij het feest op Smakkelaarsveld (is dat dit jaar ook?).quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wordt er naar die bandjes gekeken of niet?
Grachtenparada is toch vervangen door een autoparade?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:57 schreef Asmodean het volgende:
iemand enig idee hoe laat die grachtenparade is?
Maar die autoparade is al geweest. Komen er nu twee parades?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:23 schreef Burdie het volgende:
Dat was vorig jaar zo, ja. Ik zie nu weer grachtenparade op de site staan.
Het weer kon natuurlijk ook niet veel slechter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef Silenus het volgende:
Hoe vond je het 6thgate?
Het zit er weer bijna op, zijn al veel UITlopers naar huis. Vond het erg leuk, en het weer veel gelukkig ook hartstikke mee.
Ik denk er vooral over om een sport te gaan doen, gezelligheidsvereniging misschien volgend jaar, nu nog even niet. Unitas spreekt me trouwens het meest aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef s0k het volgende:
En hebben mensen zich nog ergens voor ingeschreven tijdens de UIT?
Wat een lijersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk er vooral over om een sport te gaan doen, gezelligheidsvereniging misschien volgend jaar, nu nog even niet. Unitas spreekt me trouwens het meest aan.
UIT was wel vet trouwens, veel mensen ontmoet. Het einde was alleen iets minder, ik ging bij USC even naar buiten om te pissen en toen waren een paar van die gasten die "Wildplassen, 150 euro" riepen. Ik was in de veronderstelling dat het studenten waren dus ik stak nonchalant m'n middelvinger op, staan er plotseling twee van die hooligan-types voor me die me beginnen te meppen. Kon gelukkig wegkomen, maar m'n linkeroog is wel naar de klote, zit halfdicht enzo
Dat had ik ook de hele week. Tot een uurtje of 12 beetje met dat uitgroepje op stap geweest, en daarna met andere maten (die wel konden zuipen) naar de woo geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef The6thgate het volgende:
idd kutactie zeg.
toch maar niet naar unitas geweest met de schuimparty. ben de laatste 2 dagen met huisgenoten op stap geweest die dus allemaal geen bandje hadden. was wel een leuke week iig
Moet je je daar dan niet al voor hebben ingeschreven? Of kan dat aankomende week ook nog voor sportverenigingen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik denk er vooral over om een sport te gaan doen, gezelligheidsvereniging misschien volgend jaar, nu nog even niet. Unitas spreekt me trouwens het meest aan.
Het nare was ook dat ik met een meisje was die even naar de WC ging en ik na al dat gedoe niet meer terug kon vinden in de massaquote:
Bij Olympos kun je je nog wel inschrijven volgensmij. Dat is echt gewoon puur sporten. Een paar mensen die ik ken hebben zich ingeschreven bij die roeivereniging Triton en daar moet je wel bij loten en dergelijke.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat had ik ook de hele week. Tot een uurtje of 12 beetje met dat uitgroepje op stap geweest, en daarna met andere maten (die wel konden zuipen) naar de woo geweest.
[..]
Moet je je daar dan niet al voor hebben ingeschreven? Of kan dat aankomende week ook nog voor sportverenigingen?
Gepistruukt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het nare was ook dat ik met een meisje was die even naar de WC ging en ik na al dat gedoe niet meer terug kon vinden in de massa![]()
Maar goed, op dat incident na waren het vier erg leuke dagen
Die schuimparty was ook zoooo vet
![]()
Hey, kan het zijn dat ik jou bij de uitgang van Hoog Catharijne heb zien staan? was iig. iemand met een kapot linkeroog (dacht eerst "wow, dies gaar") en je lijkt er wel een beetje op.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
UIT was wel vet trouwens, veel mensen ontmoet. Het einde was alleen iets minder, ik ging bij USC even naar buiten om te pissen en toen waren een paar van die gasten die "Wildplassen, 150 euro" riepen. Ik was in de veronderstelling dat het studenten waren dus ik stak nonchalant m'n middelvinger op, staan er plotseling twee van die hooligan-types voor me die me beginnen te meppen. Kon gelukkig wegkomen, maar m'n linkeroog is wel naar de klote, zit halfdicht enzo
Ik ga me volgende week woensdag inschrijven bij Unitas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gepistruukt!
Maar hoeveel mensen zijn er nou echt lid geworden?
Gepistruukt, dat woord heb ik vaker gehoord deze week.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Gepistruukt!
Maar hoeveel mensen zijn er nou echt lid geworden?
De KMT's zijn toch al begonnen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:30 schreef troubleh het volgende:
[..]
Ik ga me volgende week woensdag inschrijven bij Unitas.
De A-no's beginnen grotendeels morgen.quote:
Er is maar één oplossing: je bij het usc inschrijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef Billy_Mack het volgende:
de uit was dikke shizzle, gisteren ff wezen kijken bij histos en verder unitas, veritas, usc en zelfs UVSV gezien. wat een dames daar zeg!
Ja, Veritas heeft zelfs een vrouwenloting omdat ze teveel meiden hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:47 schreef Billy_Mack het volgende:
de uit was dikke shizzle, gisteren ff wezen kijken bij histos en verder unitas, veritas, usc en zelfs UVSV gezien. wat een dames daar zeg!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:28 schreef troubleh het volgende:
[..]
Hey, kan het zijn dat ik jou bij de uitgang van Hoog Catharijne heb zien staan? was iig. iemand met een kapot linkeroog (dacht eerst "wow, dies gaar") en je lijkt er wel een beetje op.
hmm.. woensdag tussen 20 en 22 uur ofzo, was toen aant regenen en ik stond daar onder het afdak, links van jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Hoe laat was dat.
Was ik dus niet, het is vannacht gebeurd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:05 schreef troubleh het volgende:
[..]
hmm.. woensdag tussen 20 en 22 uur ofzo, was toen aant regenen en ik stond daar onder het afdak, links van je
Ah ok, dan was dat dus toch een gaar iemandquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef Jivis het volgende:
[..]
Was ik dus niet, het is vannacht gebeurd.
Unitas heeft ook echt veruit de beste uitstraling. Ik ben in de bierbus meegeweest met dat Brabantse genootschap dat in Unitas zit, dat was ook hilarisch zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Silenus het volgende:
Tof dat je lid word troubleh, word je (als het goed is) de zoveelste Unitasser hier op FOK.
Misschien heb ik jou ook wel een rondleiding gegeven.
De rondleiding gaf ons een of andere zoveelstejaars rechtenstudent. Met z'n verhalen over de overleden buurman enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:12 schreef Silenus het volgende:
Tof dat je lid word troubleh, word je (als het goed is) de zoveelste Unitasser hier op FOK.
Misschien heb ik jou ook wel een rondleiding gegeven.
En als je vrijgezel bent, kun je je lol niet op. Er hebben zich ZOOOO ontzettend veel mooie vrouwen ingeschreven, ongelofelijk!![]()
Haha dat geloof ik graag. Misschien heb je die lange dude van 2,03 m ook wel gezien, die heb ik vannacht nog slapend van de wc af moeten trekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Unitas heeft ook echt veruit de beste uitstraling. Ik ben in de bierbus meegeweest met dat Brabantse genootschap dat in Unitas zit, dat was ook hilarisch zeg. En die bestuurskamer (?) is echt schitterend
Heb jij gistermiddag ook rondleidingen gegeven, Silenus? Toen was ik er namelijk.
Precies ja, George. Stond op z'n tshirtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha dat geloof ik graag. Misschien heb je die lange dude van 2,03 m ook wel gezien, die heb ik vannacht nog slapend van de wc af moeten trekken.
Ik heb zelf een paar rondleidingen gegeven gisterenmiddag, ik zat de hele tijd bij de 'rondleidingen-tafel'.
Die rondleider waar Troubleh het over heeft is zeer waarschijnlijk George, en die verzint er over het algemeen wel wat brakke verhalen bij. Maar dat van die buurman klopt.
Nee hoor, dat valt reuze mee, behalve wellicht tijdens het novitiaat. Ik ga schijnbaar ook nog een keertje langs op een kroegavond tijdens het novitiaat (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:54 schreef s0k het volgende:
Die bestuurskamer was wel snikheet op dinsdag. Had trouwens wel het idee dat de societeit nogal klein was voor het aantal leden bij unitas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |