moet toegeven de artiesten, lange frans en baas bquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou wel gaan totdat ik de "activiteiten" en "artiesten zag![]()
Zo'n week is hardstikke mooi, daar doen lange frans en baas b niks aan af hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet toegeven de artiesten, lange frans en baas b![]()
![]()
I.O.S is dan nog wel oke, maar ik ken niemand hier in de omgeving en in utreht dus dacht dat t de UIT daar misschien wel handig voor was, dat ik nou echt sta te
en neuh
vrees dat ik t misschien na 2 dagen al gezien heb
staat op je ticket dacht ik...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:05 schreef LoggedIn het volgende:
weten jullie btw al hoe laat je er maandag moet zijn? er zijn 2 groepen, maar je kan toch niet ruiken bij welke groep je hoort
als e van veel drank en drukte houdt is het wel mooi ja maar laat ik daar nou net niet zoveel van houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Zo'n week is hardstikke mooi, daar doen lange frans en baas b niks aan af hoor
Dat lees ik nu pas over het uur van tevoren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:13 schreef LoggedIn het volgende:!! Ik heb het gevonden
en ik zit in de verkeerde groep
iig, dat uur vantevoren daar zijn kunnen ze wel shaken, als ik er om half 10 ben heb ik geluk..
Hey Precies mijn planquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:54 schreef Cogitavi het volgende:
Ik ga als voormalig UIT-loper gewoon lekker wat leuke feestjes meepakken!
Uit ervaring kan ik je vertellen dat je de woo binnenkomt, en alle verenigingen, dus dat je de mooiste feestjes wel mee kunt pakken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:14 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
Hey Precies mijn planMaar ben beniewd bij hoeveel dingen je binnenkomt zonder het beruchte bandje..
feesten mss niet, maar iets zegt me dat je mag blijven slapen, áls je je bij hun inschrijft..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:01 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
Maar als je bij een vereniging logeert, moet je dan ook meedoen aan al die feesten van hun? Of mag je 's avonds kiezen waar je gaat zuipen?
Nee hoor, dat is absoluut niet waar, slapen is geheel vrijblijvend en vooral erg makkelijk!quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
feesten mss niet, maar iets zegt me dat je mag blijven slapen, áls je je bij hun inschrijft..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef VoreG het volgende:
Sportzaal is echt kut, om 8 uur wakker worden, omdat de kinderen over 40 minuten willen gymen en je er dus uitmoet
dat is wel beter dan, had ik niet verwacht..quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is absoluut niet waar, slapen is geheel vrijblijvend en vooral erg makkelijk!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
en daar betaal je dan 5 euro per nacht voor.. moet je ook nog met zn allen in 1 zon grote duoche ruimte douchen?
Boeiend, gewooon wakker worden, even snel douchen en weer wegwezen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:34 schreef VoreG het volgende:
[..]. Echt heel gezellig, je hebt ook toezicht
. Gewoon de hele avond 2 UIT medewerkers die over je waken.
Ik ben blij dat ik nu al een tijdje in Utrecht woon. Eigen kamertje, eigen douche etc etc. Heerrrlijk. Volgens mij posten hier alleen maar mensen die de UIT al hebben gedaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Boeiend, gewooon wakker worden, even snel douchen en weer wegwezen.![]()
Nu wel, de rest zit nu met hun rugzakje in de regen op een boterham te kauwen ergens in de stad.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu al een tijdje in Utrecht woon. Eigen kamertje, eigen douche etc etc. Heerrrlijk. Volgens mij posten hier alleen maar mensen die de UIT al hebben gedaan.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu wel, de rest zit nu met hun rugzakje in de regen op een boterham te kauwen ergens in de stad.![]()
Moest net even in de stad zijn: duidelijk geen aanrader, ik weet nu weer waarom alleen de feestjes leuk zijnquote:
Aan dezekant van Utrecht ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:03 schreef Silenus het volgende:
Ja maar met dit tyfusweer lijkt alles ook kut he. Allemachtig zeg wat een wolkbreuk nu hier.
Vanavond lekker binnen biertjes drinken, yummie!
wij hebben in totaal 3 jongens ook ja maar ach, ik zie het wel vandaagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef LoggedIn het volgende:
das wel chill, wij moeten om 11 uur al ergens zijnen ik zit ook in een meidengroepje hoor
nog maar 2 andere jongens ofzow.. wel gezellig
Vergeet vooral niet morgen naar de schuimparty te gaan, immer het hoogtepunt van de UIT!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wij hebben in totaal 3 jongens ook ja maar ach, ik zie het wel vandaag
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:17 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet morgen naar de schuimparty te gaan, immer het hoogtepunt van de UIT!
Het gaat ook helemaal niet om dat ranzige schuim.. Het is vooral erg gezellig (ook buiten de schuim-delenquote:
Ik zie een schuimparty als iets met kutmuziek, veels te overdreven blije mensen en één grote teringzooi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:39 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om dat ranzige schuim.. Het is vooral erg gezellig (ook buiten de schuim-delen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |