moet toegeven de artiesten, lange frans en baas bquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:24 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wou wel gaan totdat ik de "activiteiten" en "artiesten zag![]()
Zo'n week is hardstikke mooi, daar doen lange frans en baas b niks aan af hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet toegeven de artiesten, lange frans en baas b![]()
![]()
I.O.S is dan nog wel oke, maar ik ken niemand hier in de omgeving en in utreht dus dacht dat t de UIT daar misschien wel handig voor was, dat ik nou echt sta te
en neuh
vrees dat ik t misschien na 2 dagen al gezien heb
staat op je ticket dacht ik...quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:05 schreef LoggedIn het volgende:
weten jullie btw al hoe laat je er maandag moet zijn? er zijn 2 groepen, maar je kan toch niet ruiken bij welke groep je hoort
als e van veel drank en drukte houdt is het wel mooi ja maar laat ik daar nou net niet zoveel van houden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Zo'n week is hardstikke mooi, daar doen lange frans en baas b niks aan af hoor
Dat lees ik nu pas over het uur van tevoren.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 17:13 schreef LoggedIn het volgende:!! Ik heb het gevonden
en ik zit in de verkeerde groep
iig, dat uur vantevoren daar zijn kunnen ze wel shaken, als ik er om half 10 ben heb ik geluk..
Hey Precies mijn planquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:54 schreef Cogitavi het volgende:
Ik ga als voormalig UIT-loper gewoon lekker wat leuke feestjes meepakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |