abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 november 1999 @ 17:09:00 #1
1876 Broekhuizen
Maar noem me maar Broekie hoor
pi_181823
Kan iemand mij iets vertellen over het spel Pokemon op de GBC?
Is het leuk genoeg voor een meisje van elf?

Broekie

A Broekie has got to do what a Broekie has got to do. But what has a Broekie got to do?
pi_181824
Christus (pardon my language) maar daar word ik echt helemaal gek van hier in de USA. Pokemon dit, Pokemon dat. AAaaaaaaaah. Zelfs Burger King (c) heeft nu een 'speciale' actie met dit tering beest...
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  donderdag 25 november 1999 @ 20:11:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_181825
En alleen nederlanders zijn zo idioot om zo'n rage uit de USA hier door te zetten..

IEDEREEN koopt een gameboy met pokke-mon, om hem begin 2000 op de grote stapel te gooien bij de furbies,tamagotchies,hoelahoepels, knikkers en god-knows-whats-under-that-pile-of-junk...

Ik vin ut nie erg dat die spelletjes der zijn, best wel leuk om het een keertje te doen denk ik, maar nederlanders kunnen zo lekker overdrijven.. Gert&Hermien brengen volgende maand een speciale pokemon-cd uit bij arcade en iedereen gaat em meteen halen bij de FreeRecordSjop... vreselijk.. en die clown van de MacDonalds zal straks ook een pokke-heppie-miel serveren...

*zuchtpiepsteunkraak*

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_181826
Als die kutclown van Mac er mee gaat leuren dan is voor mij de maat vol en ga ik toch eens seriwus nadenken over een burndown actie.
GRRRRRR!!!!!

POKKEmon
Commerciele KNKR-troep

DCP...

pi_15004786
Ik zelf vind pokemon echt bagger
maar voor iemand van 11 is het natuurlijk wel leuk.
Kusje
pi_15004846
Voor een meisje van 11 Zou het wel een leuk spel zijn, maar dan denk ik wel dat ze soms wat hulp nodig heeft, en de spellen zijn niet meer zo duur.
2006...
  Donald Duck held vrijdag 28 november 2003 @ 16:58:59 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15004856
Ondertussen is ze al 14
Hoezo topic-kick
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_15004890
Hehe daar heb ik niet eens opgelet
2006...
  vrijdag 28 november 2003 @ 18:03:49 #9
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15006453
Topic kick van 4 jaar. Das nog moeilijk ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')