nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef rena het volgende:
Gwen Stefani Hollandback Girl
Dat nummer ken ik niet![]()
Aan de smiley te zien wordt er weer gemierenneukt.. het nummer heet 'Holla back girl'quote:
Als de sterretjes gelijk staan aan het aantal lettes van een naam,..quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:00 schreef BlueCurl het volgende:
hihi maar naam? je bedoelt mijn onderschrift"CSI: Miami junkie" vroeger stond seizoen 1 en 2 en stukje van 3 ook op mijn site. Maar daar zijn inmiddels ook al veel nummers weer bij gekomen!
Jah hahaha dit keer maar geen spoilers wie er dood gaatAangezien via mijn muziek gedeelte ook Speedles dood toen werd gespoilert haha. Ik leer ook van mijn fouten!
nee de sterretjes zijn een willekeurig aantal dat ik gekozen hebquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als de sterretjes gelijk staan aan het aantal lettes van een naam,..Nee hoor, ben benieuwd!
![]()
kun je mss tussen spoiler tags dan zetten wie zijn/haar naam daar op die puntjes pastquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ahaa.. want op de aantal sterretjes paste precies 1 naam
Ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puntjes komen niet overeen met de naam
dus nu weet je iig wie het niet is hehe... vanaaf weer voor jullie! Over 5 minuten voor mij ook een nieuwe aflevering whoei
ik sta gewoon vroeger op om het te kunnen zien. erg he?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zeker erg! Kijk je nu seizoen 5 ofzo?
En jij hebt geen gevoel voor humorquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien wordt er weer gemierenneukt.. het nummer heet 'Holla back girl'
Maar ach, rena mierenneukt wel eens wat vaker he!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |