Thud! nu ook uit. Het verhaal was wat minder 'spectaculair' dan Going Postal, maar er zat wat mij betreft wel wat meer inhoud in.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het ook een tof boek. Leuker dan Thud! in ieder geval. Moist is een geweldig nieuw karakter, en ook tof dat de wizards eindelijk weer eens genoemd worden.
http://www.amazon.co.uk/d(...)301_6691981_pe_ar_t6 voor wat meer infoquote:Op zondag 3 juni 2007 23:17 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De opvolger, 'Making Money', komt overigens op 1 oktober uit
Ik moest 'm copy/pasten, anders kreeg ik 'm niet correct in de post...quote:Op zondag 20 mei 2007 15:34 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Zelfs Pratchett bedenkt zo'n naam niet.
Ze zijn moeilijk tweedehands te vinden. Ik denk dat je op Internet nog de meeste kans hebt. Als je een creditcard hebt zou je abebooks.co.uk eens kunnen proberenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef Deetch het volgende:
Heeft iemand nog goeie adressen (in nedereland of online) waar ze in het engels tweedehands te koop zijn. Heb nu een aantal geleend van een collega en wil ze allemaal maar om nu ineens 400+ euro uit te geven vindt ik ook weer zowat. plus de nieuwe uitgaven hebben de verkeerde voorkanten, dus die sucken.
Ik heb al m'n Discworlds tweedehands gekocht. Veruit het meeste via ebay, hier vind je alles. Als je dat goed in de gaten houdt kan je mooie setjes op de kop tikken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef Deetch het volgende:
Heeft iemand nog goeie adressen (in nedereland of online) waar ze in het engels tweedehands te koop zijn. Heb nu een aantal geleend van een collega en wil ze allemaal maar om nu ineens 400+ euro uit te geven vindt ik ook weer zowat. plus de nieuwe uitgaven hebben de verkeerde voorkanten, dus die sucken.
quote:11th December 2007
AN EMBUGGERANCE
Folks,
I would have liked to keep this one quiet for a little while, but because of upcoming conventions and of course the need to keep my publishers informed, it seems to me unfair to withhold the news. I have been diagnosed with a very rare form of early
onset Alzheimer's, which lay behind this year's phantom "stroke".
We are taking it fairly philosophically down here and possibly with a mild optimism. For now work is continuing on the completion of Nation and the basic notes are already being laid down for Unseen Academicals. All other things being equal, I
expect to meet most current and, as far as possible, future commitments but will discuss things with the various organisers. Frankly, I would prefer it if people kept things cheerful, because I think there's time for at least a few more books yet)
Terry Pratchett
PS I would just like to draw attention to everyone reading the above that this should
be interpreted as 'I am not dead'. I will, of course, be dead at some future point, as
will everybody else. For me, this maybe further off than you think - it's too soon to tell.
I know it's a very human thing to say "Is there anything I can do", but in this case I
would only entertain offers from very high-end experts in brain chemistry.
Ja, maar... wel verdrie! Waarom nou?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef lizardtattoo het volgende:
http://www.paulkidby.com/news/index.html
[..]
Uhhh, zeg je nou dat je wil dat hij snel helemaal alles kwijt is?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Op dit moment heeft hij zijn gevoel voor humor gelukkig nog! En laten we met zijn allen hopen dat het geen slepende zaak wordt...
Die heb ik gisteren ook weer gelezen, was leuk ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:03 schreef Vampess het volgende:
Ben vandaag voor't eerst sinds weken weer aan Hogfather begonnen. Wat een briljante schrijver is het toch, ik hoop dat hij nog heel wat boeken schrijft
Making Money was geweldig... Moist von Lipwig vind ik een geweldig karakter.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mooi kut dit.
'Making Money' was trouwens uitstekend. Ik hoop dat-ie nog veel boeken kan schrijven...
Heb je de film al gezien? Ook briljantquote:Op woensdag 12 december 2007 22:03 schreef Vampess het volgende:
Ben vandaag voor't eerst sinds weken weer aan Hogfather begonnen. Wat een briljante schrijver is het toch, ik hoop dat hij nog heel wat boeken schrijft
Pratchett was er zelf ook erg van onder de indruk... Wellicht dat dit verandering heeft gebracht in zijn afkeer voor Discworld-films (en vooral de angst dat iemand zijn boek verkracht om er miljoenen winst op te maken) die hij in het verleden geuit heeft, en er een toffe bioscoopfilm komt.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je de film al gezien? Ook briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |