quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
Oboema Sesetokoe en José
Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Dan kun je er wel een streep doorzetten, om aan te geven dat je eigenlijk niet zó erg dom bentquote:
Wat mis ik hier? Wie wat waar hoe is dat ?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:26 schreef k_man het volgende:
Oboema Sesetokoe en José
Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Dat is idd de volledige kreet van Josequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef k_man het volgende:
Dood moet je! Dood, dood, dood! Wanneer ga je nou eindelijk eens dood?
Kende alleen de versie met de landen van de wereld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat we het allemaal maar in onze geheugen mogen prenten
Alleen kun je in dit filmpje niet duidelijk zien wat de buurlanden zijn van de staten.![]()
Ja maar dan kunnen ze nog zien dat het wel in je gedachten opkwam en ook nog de moeite nam om dat als antwoord te geven..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kun je er wel een streep doorzetten, om aan te geven dat je eigenlijk niet zó erg dom bent
Oboema en José, nog uit de tijd dat Jiskefet erg leuk was.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat mis ik hier? Wie wat waar hoe is dat ?
Of eigenlijk is het alleen Michiel Romeyn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Oboema en José, nog uit de tijd dat Jiskefet erg leuk was.
Oops! Het zijn r maar 6 en nu?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.mapsofworld.co(...)ap-usa-political.gif
Hier is het wel te zien.
Wow. De kaart van de USA is altijd een hele openbaring voor me. Ik heb altijd gedacht dat bv. Alabama veel meer richting het westen lag.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef wyccie het volgende:
http://www.mapsofworld.co(...)ap-usa-political.gif
Hier is het wel te zien.
mai dus, of heb ik t nou gewoon verkeerd in m'n kop zitten?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Paaseilandhoofden
Niks, jij had gewoon de ontbrekende goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef BwennieBren het volgende:
Oops! Het zijn r maar 6 en nu?
Dat is toch de maorie ofzo?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:33 schreef Gooitzen het volgende:
is dat die stam uit Nieuw Zeeland?
Ach vooruit, ik reken het goed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:32 schreef BwennieBren het volgende:
Paaseilandhoofden
*zweet van voorhoofd afveegtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks, jij had gewoon de ontbrekende goed.
Ik vind het grappig om te zien dat Alaska bijna net zo groot is als heel VS.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef AntonDingeman het volgende:
Wow. De kaart van de USA is altijd een hele openbaring voor me.
! Altijd gedacht dat die stenen hoofden mai heetten. moet nog een o'tje bij in m'n kop dusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach vooruit, ik reken het goed.
BwennieBren +1
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind het grappig om te zien dat Alaska bijna net zo groot is als heel VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |