Vergeet niet dat landen rond de poolcirkel extra breed worden op wereldkaarten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.wall-maps.com/World/world_time_zone_map.jpg
Mathilde Willinkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:40 schreef BwennieBren het volgende:
Welke Nederlandse stewardess en ooit eega van een Nederlandse kunstschilder werd op 39 jarige leeftijd dood aangetroffen op op haar hemelbed met een kogel door dr hoofd in haar woning in Amsterdam.
Ah, dat zal het zijn. De kaart op mijn bureau is inderdaad ook recht getekend.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:41 schreef AntonDingeman het volgende:
Vergeet niet dat landen rond de poolcirkel extra breed worden op wereldkaarten.
Tja, ik vind dat niet zo'n punt. Op een duur kun je dan nergens meer vragen over stellen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mathilde Willink![]()
Telt dit antwoord wel? Ik heb ooit een foto van haar geplaatst en naar haar naam gevraagd.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef k_man het volgende:
Hou 'ns op met dat gezever over de VS. We zijn ondertussen dertig vragen verder. [afbeelding]
Dus ik had het gewoon moeten typen, nu was ik te laatquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:43 schreef AntonDingeman het volgende:
Tja, ik vind dat niet zo'n punt. Op een duur kun je dan nergens meer vragen over stellen.
k_man +1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:42 schreef k_man het volgende:
Mathilde Willink?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |