Vrijgemaaktenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:13 schreef AntonDingeman het volgende:
Omdat in 1944 prof. Klaas Schilder niet bij de gereformeerde synode aanwezig kon zijn vanwege bombardementen, besloten zijn tegenstanders binnen de gereformeerde kerken er een paar besluiten door te drukken waar Schilder het niet mee eens zou zijn. Vanuit zijn schuilkelder merkte Schilder dit op en werd woest. Vooral over de nieuwe standpunten van de Gereformeerde Kerk Nederland omtrent de doop was hij niet te spreken. Hij besloot een nieuwe kerk op te richten, die vandaag nog steeds bestaat. Hoe heet dit kerkgenootschap?
Mijn grootvader was een van de medestanders van schilder, en heeft als predikant de vrijmaking ook ondertekend.quote:
Ah, toevallig.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:19 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Mijn grootvader was een van de medestanders van schilder, en heeft als predikant de vrijmaking ook ondertekend.
Schippers won dit jaar, Siebelink heeft de AKO gewonnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dus, heeft Siebelink dit jaar de Libris 2005 of 2006 gewonnen?
Ja hoor. Erg mooi trouwens, aan te raden schrijver.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:29 schreef EricusMaximus het volgende:
WJ Otten, specht en zoon.
Dat was dit jaar (voor 2006, hoe vaag het ook is...) met de uitreiking van Guusjequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:30 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel dus, heeft Siebelink dit jaar de Libris 2005 of 2006 gewonnen?
Ah ok, best raar eigenlijk aangezien het over boeken van een jaar terug gaat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat was dit jaar (voor 2006, hoe vaag het ook is...) met de uitreiking van Guusje
Best leuk, jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:32 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja hoor. Erg mooi trouwens, aan te raden schrijver.
EricusMaximus +1
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:31 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Schippers won dit jaar, Siebelink heeft de AKO gewonnen.
Jah, romanschrijvers zijn vaak vage mensen dus dan heb je meteen de reden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok, best raar eigenlijk aangezien het over boeken van een jaar terug gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |