abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2623739
Ik ben van mening dat GGVD hun energie doen verspillen door contact te zoeken met buitenaardse wezens.

Wil je echt contact met ze leggen dan moet je op gelijke hoogte komen met ze.

Doe je dit niet dan lukt het je nooit

Het niveau waarmee gesprek van de dag contact zoekt is een belediging voor buitenaardse wezens.

Ze zitten letterlijk en figuurlijk met de illusie dat ze ooit contact kunnen leggen ben ik van mening.

pi_2623883
GGVD, wie is of zijn dat?
#geen
pi_2624389
quote:
Op donderdag 27 december 2001 22:51 schreef DuchessX het volgende:
Een of arrogant forum in Nederland die denken dat ze alles verklaard en gezien hebben.

Mensen die denken contact te hebben en mensen die denken dat ze een ideaal leven hebben bereikt.

Arrogantie viert door hoogtij

Moet je maar eens posten daar. Kom je binnen 1 uur achter de ware aard van het beest.

pi_2624396
De zogenaamde schone topics zijn zo vuil als maar wat

Is gewoon goor daar. Het stinkt er gewoon.

pi_2624413
MAAR TOCH.

MAAR TOCH ZITTEN ZE MET DE ILLUSIE HET MOOISTE FORUM VAN NEDERLAND TE WORDEN :0

Ze doen maar . Er is maar een beste forum mogelijk en dat is Fokforum

pi_2624424
Als ik Max was van gesprekvandedag dan zou ik gewoon de stekker eruit trekken

Er is maar een persoon die contact kan leggen en dat ben ik. Niemand anders

pi_2624432
andere sites afkraken is hier niet de bedoeling. als dit niet snel inhoudelijk wordt, volgt er een slotje.
pi_2624457
Dat hele seti team is een grote illusie. Met hun Ufootje op de desktop. Alsof je zo simpel contact kan krijgen. Door zogenaamde pakketjes af te leveren.

Laat me niet lachen.

Boven lachen ze zich ook kapot om die onzin. Moet je ze op gesprek van de dag eens horen af en toe.

" Heeeej, ik heb net een pakketje afgeleverd...ik sta op nummer 2000 van de lijst ". Alsof je zo simpel contact krijgt.

niet dus

pi_2624469
Kun je misschien even een link posten? Dan hoef ik het forum niet te doorzoeken (ben lui...)
pi_2624470
quote:
Op donderdag 27 december 2001 23:43 schreef iteejer het volgende:
andere sites afkraken is hier niet de bedoeling. als dit niet snel inhoudelijk wordt, volgt er een slotje.
sorry

mijn emoties gaan weer op de loop met me

Kan er niets aan doen.

pi_2624475
Whatever!

[Dit bericht is gewijzigd door eetomit op 27-12-2001 23:54]

Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_2624594
seti is een club die via radiotelescopen alle ruis, die vanuit het heelal op ons afkomt, tracht te registreren. vervolgens gaan ze dat filteren, om te kijken of er patronen in zitten. patronen, die zouden kunnen wijzen op andere intelligentie's, elders in het heelal.

dit filteren doen ze door die waargenomen brei te digitaliseren, en in kleine pakketjes te hakken. individele pc-gebruikers, overal ter wereld, kunnen die pakketjes toegestuurd krijgen. in de idle-time van de computer, (de tijd dat hij staat te wachten) worden die pakketjes geanalyseerd, en de resultaten daarvan teruggestuurd naar het seti-centrum. op die manier krijgen ze een geweldige rekencapaciteit en hoeven ze niet zelf een superdure supercomputer aan te schaffen.

er is een competitie tussen landen en/of allerlei clubs, wie de meeste pakketjes heeft gekraakt (zo noemen ze dat decoderen cq patroonherkennen)

url: www.seti.org

het is dus niet de bedoeling contact te gaan leggen! alleen maar om sporen van buitenaardse beschavingen op te vangen.

vrijdag 28 december 2001 @ 00:01:00 #13
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_2624623
quote:
Op donderdag 27 december 2001 23:45 schreef yingyang het volgende:

Boven lachen ze zich ook kapot om die onzin. Moet je ze op gesprek van de dag eens horen af en toe.

Niet naast? of onder?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_2624629
quote:
een ander forum; ooit ontstaan als afpsliting van fok (de goeie ouwe tijd..:P) url: www.gesprekvandedag.nl
GGVD is overigens fout; het zou GVDD moeten zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 december 2001 @ 00:04:42 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2624664
quote:
Gloeiende G@dver....

you get the point

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: