Ik doe juist een jas aan zodat me vest aka shirt niet nat wordt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef Vliegvrager het volgende:
laat je jas uit, wordt ie ook niet nat
Ik werk lekker bij bas van der heijden. geen last van regen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:12 schreef Lisanne__tje het volgende:
het regent hier niet mee, maar vanmorgen wel toen ik moest krantenlopen... KUTZOOI
Wow, mensen gedragen zich dus tóch naar de stad waarin ze wonen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:10 schreef Brechtje het volgende:
IK WOON IN DORDRECHTTTTTTTTTTTTTT
* KonnieKipke rijdt nu naar de Bas van der Heijden in Dort.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:15 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik werk lekker bij bas van der heijden. geen last van regen.
* Yvonne belt *quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:40 schreef KonnieKipke het volgende:
* KonnieKipke rijdt nu naar de Bas van der Heijden in Dort.
Op zolder, bij mama?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik vind het wel leuk, die regen. Ik woon boven, dus het duurt wel even voor ik natte voeten krijg.
De temperatuur is anders momenteel vele malen beter dan vorige maand.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef Miss_kausalaya het volgende:
Trouwens ze zeiden in juli dat het in augustus ook zo lekker weer nog zou worden, daar merk ik dan wel weer weinig van ... het is tot nu toe alleen maar koud en wind, en bewolkt... pfff
Checkt posthistory op geklaag, tijdens hittegolf dat ie regen wouquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:06 schreef Brechtje het volgende:
Kutregen nu moet ik weer een jas aan.
Het is een vrouw manquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:42 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Checkt posthistory op geklaag, tijdens hittegolf dat ie regen wou![]()
Vind je het gek? We hebben afgelopen weken tropisch weer gehad, de regen moet ook ergens naar toe.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:04 schreef ErikT het volgende:
Nu weer regen. (Utrecht.) Vaag joh. Maar heel Europa is bagger. In ieder geval, afgelopen weekend. Tussen Brno (Tsjechië) en onze mooie kust: één grote wolk.
O, we zijn alweer een week verder. Hoe het ook zij: kutweer!
quote:
Je hoort mij niet zeuren over de regen hoor. Het moest hier elke dag regenen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:20 schreef zarGon het volgende:
echt typisch nederlands dit...
het is oooook echt noooooit goed. is het een keertje te warm, zeuren ze dat het te warm is. regent het een keer, zeuren ze dat ze nat worden...
ben je er nog niet aangewend, aan het kut weertje van nederland.
wat was ik blij dat het gewoon regende, gewoon lekker rustig doorgefietst.
en niet gaan zeuren als het gaat sneeuwen wanneer het eenmaal winter is he!
amen to thatquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:24 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeuren over de regen hoor. Het moest hier elke dag regenen.
Weg met die teringhitte, de zweetpukkels groeien je spontaan op je lul.
Ik beschouw de zon als een kwaadaardig monster in de lucht.
daarom zit hij in nederlandquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Turkije is het ook altijd mooi weer dus wat lul je.
altijd mooi weer?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In Turkije is het ook altijd mooi weer dus wat lul je.
Je kan ook gewoon in de regen zitten hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag buiten kunnen zitten. Vandaag is het wel een beetje nat, maar dat is goed voor de natuur.
Vind je het gek als je tegenwoordig 11 maanden herfst hebt in dit kutland.quote:
over 3 jaar dan krijgen we weer een hittegolf van 3 weken!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:25 schreef anisubs het volgende:
Waneer word het nou weer MOOI weer??
Vroegahquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
over 3 jaar dan krijgen we weer een hittegolf van 3 weken!
Hoeraaaaaaaa
wat er met het weer aan de hand is weet ik niet maar vroeger had je heel ander zomerweer, dit lijkt nergens op..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |