Uit commercieel oogpunt zullen de bladen daar vermoedelijk niet aan beginnen.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Waris3 het volgende:
Ja, maar wat vind je nou belangrijker, kloppende (volledige) gegevens of een gids voordat het seizoen begint? Ik wacht liever twee of drie wedstrijden, zodat ik een gids heb waar ik weer tot de winterstop mee vooruit kan.
Neemt niet weg dat ik dat liever wil.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Uit commercieel oogpunt zullen de bladen daar vermoedelijk niet aan beginnen.
ik heb die gids ookquote:Op woensdag 6 september 2006 18:07 schreef Waris3 het volgende:
Ik schaf sinds vorig jaar elk jaar de Belgische Sport/Voetbal Magazine Competitiespecial (die overigens niet in Nederland verkrijgbaar is, misschien in het zuiden) aan, en ik kan je vertellen dat die beter is, o.a. omdat daar meer verhalen en artikelen in staan.
Maar ik vind dat ze die gidsen moeten uitbrengen na de sluiting van de transfermarkt (dus 1 september ofzo), want als je het serieus volgt (zoals ik) moet je alle transfers er weer bij onthouden/opschrijven.
Die had ook graag willen hebben, maar helaas.quote:Op woensdag 6 september 2006 18:07 schreef Waris3 het volgende:
Ik schaf sinds vorig jaar elk jaar de Belgische Sport/Voetbal Magazine Competitiespecial (die overigens niet in Nederland verkrijgbaar is, misschien in het zuiden) aan, en ik kan je vertellen dat die beter is, o.a. omdat daar meer verhalen en artikelen in staan.
Maar ik vind dat ze die gidsen moeten uitbrengen na de sluiting van de transfermarkt (dus 1 september ofzo), want als je het serieus volgt (zoals ik) moet je alle transfers er weer bij onthouden/opschrijven.
Is twee kanten op uit te leggen. Neem Jan Vennegoor of Hesselink. Die zou in jouw voorbeeld ontbreken bij PSV, maar heeft dan wel in de competitie gespeeld voor ze. Of zouden ze die dan in een aparte sectie moeten invoegen?quote:Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Waris3 het volgende:
Ja, maar wat vind je nou belangrijker, kloppende (volledige) gegevens of een gids voordat het seizoen begint? Ik wacht liever twee of drie wedstrijden, zodat ik een gids heb waar ik weer tot de winterstop mee vooruit kan.
Oh, ik wel. De enige reden dat ik nog een abonnement heb is het feit dat er geen magazine is met betere statistieken. Voor het nieuws en de veelal nietszeggende interviews met modale clubvoetballers hoef je 't blad niet te lezen. En de column van Derksen staat een paar dagen later toch op de website.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:02 schreef planethugo het volgende:
ze pakken nu wel bij alles wat ze kunnen promoten de cover van Seedorf![]()
en ach, als ie wat duurder wordt, boeie, zou niet weten wat ik moet zonder de vi
Idem, en ik mis hem nauwelijks. Maar zo'n regionale voetbalbijlage verandert de zaak natuurlijkquote:
Inderdaad, daarom ben ik geen lidquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook een abonnement, maar ook een beetje bij gebrek aan beter. Maar vind het op woensdag toch altijd wel weer leuk als die op de mat valt. Maar voor de actualiteit hoef je het in dit internet-tijdperk niet meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |