abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41592120
Dat is ook een optie, maar dan zijn de meeste competities wel al een paar weken onderweg natuurlijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41597081
Ja, maar wat vind je nou belangrijker, kloppende (volledige) gegevens of een gids voordat het seizoen begint? Ik wacht liever twee of drie wedstrijden, zodat ik een gids heb waar ik weer tot de winterstop mee vooruit kan.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 7 september 2006 @ 22:04:55 #278
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41597938
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Waris3 het volgende:
Ja, maar wat vind je nou belangrijker, kloppende (volledige) gegevens of een gids voordat het seizoen begint? Ik wacht liever twee of drie wedstrijden, zodat ik een gids heb waar ik weer tot de winterstop mee vooruit kan.
Uit commercieel oogpunt zullen de bladen daar vermoedelijk niet aan beginnen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_41598042
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:04 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Uit commercieel oogpunt zullen de bladen daar vermoedelijk niet aan beginnen.
Neemt niet weg dat ik dat liever wil.
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  donderdag 7 september 2006 @ 22:09:45 #280
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41598131
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:07 schreef Waris3 het volgende:
Ik schaf sinds vorig jaar elk jaar de Belgische Sport/Voetbal Magazine Competitiespecial (die overigens niet in Nederland verkrijgbaar is, misschien in het zuiden) aan, en ik kan je vertellen dat die beter is, o.a. omdat daar meer verhalen en artikelen in staan.

Maar ik vind dat ze die gidsen moeten uitbrengen na de sluiting van de transfermarkt (dus 1 september ofzo), want als je het serieus volgt (zoals ik) moet je alle transfers er weer bij onthouden/opschrijven.
ik heb die gids ook
pi_41599164
Die gids is pwn.
Dat Vlaams ^_^
pi_41599623
quote:
Op woensdag 6 september 2006 18:07 schreef Waris3 het volgende:
Ik schaf sinds vorig jaar elk jaar de Belgische Sport/Voetbal Magazine Competitiespecial (die overigens niet in Nederland verkrijgbaar is, misschien in het zuiden) aan, en ik kan je vertellen dat die beter is, o.a. omdat daar meer verhalen en artikelen in staan.

Maar ik vind dat ze die gidsen moeten uitbrengen na de sluiting van de transfermarkt (dus 1 september ofzo), want als je het serieus volgt (zoals ik) moet je alle transfers er weer bij onthouden/opschrijven.
Die had ook graag willen hebben, maar helaas.
volgende wedstrijden:
pi_41599948
Je mag 'm bij mij komen lezen, als je wilt.
pi_41624959
quote:
Op donderdag 7 september 2006 21:43 schreef Waris3 het volgende:
Is twee kanten op uit te leggen. Neem Jan Vennegoor of Hesselink. Die zou in jouw voorbeeld ontbreken bij PSV, maar heeft dan wel in de competitie gespeeld voor ze. Of zouden ze die dan in een aparte sectie moeten invoegen?
www.thuisuiteten.nl
pi_44660939
Wel wel wel, kijk eens aan.

Op de bijgeleverde kerstkaart bij de dubbeldikke VI van deze week stonden enkele zaken die we kunnen verwachten in 2007. En wat zag ik? De vernieuwde en gemoderniseerde seizoensgids!

Ik ben heel benieuwd!
www.thuisuiteten.nl
pi_44660960
Kijk aan
pi_44661768
En ik heb net mn abonnement opgezegd
pi_44662200
Vernieuwd en gemoderniseerd zal helaas wel op de vormgeving slaan. Alhoewel die de laatste jaren ook veel te wensen overliet, vind ik de correctheid van de data toch een stuk belangrijker. En dat zal wel niet veranderen, want het ding moet natuurlijk wel winstgevend blijven..
suburban gangster flow
pi_44662447
Is ook mogelijk.

Dan maar hopen dat die amateurspecial VI in de regio, per district anders, mooi gaat worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_44663134

Plaatje van Yeahinho geleend, dan kan iedereen het zien. Boven het omcirkelde stukje.
www.thuisuiteten.nl
pi_44664488
Staan trouwens onnoemlijk veel spelfouten in de kerstspecial...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 december 2006 @ 19:19:26 #292
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44665014
Veel veranderingen, maar de VI wordt uiteraard ook duurder volgend jaar.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_44667582
ze pakken nu wel bij alles wat ze kunnen promoten de cover van Seedorf

en ach, als ie wat duurder wordt, boeie, zou niet weten wat ik moet zonder de vi
pi_44667694
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:02 schreef planethugo het volgende:
ze pakken nu wel bij alles wat ze kunnen promoten de cover van Seedorf

en ach, als ie wat duurder wordt, boeie, zou niet weten wat ik moet zonder de vi
Oh, ik wel. De enige reden dat ik nog een abonnement heb is het feit dat er geen magazine is met betere statistieken. Voor het nieuws en de veelal nietszeggende interviews met modale clubvoetballers hoef je 't blad niet te lezen. En de column van Derksen staat een paar dagen later toch op de website.
suburban gangster flow
pi_44667806
Ik heb ook een abonnement, uit armoede een beetje ja...

Waarom heeft Portugal een aantal voetbaldagbladen en hebben wij alleen 1 voetbalweekblad ?
pi_44667862
Ik heb nu een proefabonnement, maar ik zit nu nog die van vorige week te lezen. 1x per week is voor mij meer dan genoeg.
Houd van een lijntje.
pi_44669558
AD Sportwereld komt toch aardig in de buurt?

Ik vind een wekelijks voetbaltijdschrift ook wel genoeg. En dan koop ik 1x in de maand een extratje in de vorm van 11 Freunde (sinds Johan is verdwenen) en elk kwartaal Champions Magazine. Méér dan genoeg
suburban gangster flow
pi_44670136
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:53 schreef JeroenV het volgende:
En ik heb net mn abonnement opgezegd
Idem, en ik mis hem nauwelijks. Maar zo'n regionale voetbalbijlage verandert de zaak natuurlijk

Kunnen ze weer een paar extra stagaires aannemen...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_44681900
Ik heb ook een abonnement, maar ook een beetje bij gebrek aan beter. Maar vind het op woensdag toch altijd wel weer leuk als die op de mat valt. Maar voor de actualiteit hoef je het in dit internet-tijdperk niet meer te doen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:40:49 #300
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44682020
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb ook een abonnement, maar ook een beetje bij gebrek aan beter. Maar vind het op woensdag toch altijd wel weer leuk als die op de mat valt. Maar voor de actualiteit hoef je het in dit internet-tijdperk niet meer te doen.
Inderdaad, daarom ben ik geen lid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')