ik zal ze helpen met onderzoekquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je behoort tot een risicogroep dus ze hebben vast wel interesse in je.![]()
ik zal het doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:49 schreef manhattan het volgende:
Ze zoeken trouwens weleens moslims hoor, maar dan om te infiltreren tussen hun eigen geloofsgenoten. De kans dat een moslim dat doet is praktisch nul, dus werken er ook nauwelijks moslims.
Voordeel is wel dat jij geen cv hoeft in te leveren......quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal ze helpen met onderzoek
al eis ik wel een dienstauto
Waarom geloof ik dit niet......quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal het doenmits er goede arbeidsvoorwaarden ervoor staan
ik zal het echt doen hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef manhattan het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet......![]()
of mischien wordt ik daardoor wel aangenomenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:53 schreef -skippybal- het volgende:
Één keer Meki intoetsen op Google Video en je bent al kansloos![]()
[Henk jan smits modus] Laat die droom varen![/henkjan]quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:54 schreef Meki het volgende:
[..]
ik zal het echt doen hoor
als ik de kans krijg zal ik AIVD zeker helpen
als ik burgers kan beschermen tegen terreur waarom niet
Probeer het eens bij de Marokkaanse inlichtingendienst!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
of mischien wordt ik daardoor wel aangenomen
ze hebben mij zeker nodigquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:56 schreef manhattan het volgende:
[..]
[Henk jan smits modus] Laat die droom varen![/henkjan]
ik kan niet zo goed Arabischquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:57 schreef manhattan het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de Marokkaanse inlichtingendienst!
ik wil toch AIVDquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:05 schreef manhattan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, dan laat je je oom of je neefjes gewoon vertalen.
Goed zo!quote:
toch hebben ze me nodigquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:10 schreef manhattan het volgende:
[..]
Goed zo!
Succes met solliciteren en bespaar je de moeite van een brief: ze kénnen je waarschijnlijk al!
Ja?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vet...bijna een jaar geleden dit topic
Als ik dat zeg. vernietigt jouw computer zich binnen 5 seconden.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja?
Ben je aangenomen en durf je dat hier niet te vertellen?
Hoi SHEquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je binnenkort idd een bezoekje kunt verwachten.
Maar ehm, als je al verder in de procedure was, dan moet dit feit je niet ontgaan zijn...sterker nog, dan kan het je niet ontgaan zijn. Geheimhouding is zo'n beetje DE essentie van AIVD
Nee niemand gaat er ook wat over zeggenquote:Op zondag 23 september 2007 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Best leuk om dit topic door te lezen, terwijl er geen ruk in staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |