quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:43 schreef -skippybal- het volgende:collega:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Niet doorvertellen anders wurg ik jullie allemaal in jullie slaap![]()
De kat is langs het bushokje, ik herhaal, de kat is langs het bushokjeIk steek je moeder in de fik!
Kut nu alquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
collega:
De kat is langs het bushokje, ik herhaal, de kat is langs het bushokje
Ach je weet nooit, ontspoorde rancuneuze ex-agenten ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:28 schreef SHE het volgende:
grappig, ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik ben het uiteindelijk ook niet geworden. ( opsporingsambtenaar )
Ik begrijp daarom des te minder van je topic; want wie voor AIVD werkt, mag er niet over praten. Zelfs over je sollicitatie mag je eigenlijk niets zeggen, dat staat ook helder in de formulieren.
Alsof je dat nog niet had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:41 schreef Ringo het volgende:
Trouwens, ik heb die formulieren blijkbaar niet zorgvuldig genoeg gelezen.Zou ik nu in de hogere echelons een kruisje achter mijn naam hebben?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:44 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat je binnenkort idd een bezoekje kunt verwachten.
Klopt, daar wordt constant op gehamerd. Zwijgplicht, cover-up, low profile leven. Vond dat wel spannend maar achteraf gezien maar goed dat ik niet ben uitverkoren. Volgens mij was ik helemaal gek geworden als ik daar in dienst was getreden.quote:Maar ehm, als je al verder in de procedure was, dan moet dit feit je niet ontgaan zijn...sterker nog, dan kan het je niet ontgaan zijn. Geheimhouding is zo'n beetje DE essentie van AIVD
Dat is de Mossad, Megumi. Die leren ook hoe je je opponent zonder sporen kan laten verdwijnen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:03 schreef Megumi het volgende:
De AIVD is een amateur club. Een geheime dienst die zegt we weten wie het zijn dan klopt er iets niet. Een geheime dienst die zegt we weten wie wie het waren maar ze zijn er nu niet meer. Dat is een geheime dienst wat goed werk levert.
Ik was er wel een beetje bang voor, dat ze daar een vraag over zouden stellen. En dat deden ze dus ook.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:02 schreef SHE het volgende:
Ik denk overigens dat ik uiteindelijk ben afgewezen op mijn posthistorie op internet. Toch iets teveel kuttopics geopend denk ik
Er is geen ontsnappen meer aan.quote:
Net als Kinky in Unit 13.quote:Ik heb er ook wel eens over zitten denken, iets in de ICT bij de AIVD. Data mining ofzo, lekker databases koppelen, internetspeurwerk, lijkt me best wel grappig.
Maak nooit de kapitale fout om je vijand zo te onderschatten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef Megumi het volgende:
Data mining??? Wat is er mis aan menselijk ingrijpen en de trekker van een pistool. Een terrorrist die op een kameel zit heeft waarschijnlijk nog moeite met met NT versie 3.x.
Als schoonmaker ja.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
ik ga ook werken bij de AIVD
is goedquote:
Vertel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
nee ik wil bij de AIVD werken
en ik weet dat het lukt
Je behoort tot een risicogroep dus ze hebben vast wel interesse in je.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:43 schreef Meki het volgende:
nee ik wil bij de AIVD werken
en ik weet dat het lukt
ze zeggen dat een kans nooit nul is, maar in dit geval komt het toch verrekte dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef Meki het volgende:
ik ga ook werken bij de AIVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |