Dit is er ook wel eentje in het rijtje Robertinoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eres tu
Via internet kun je er het hele jaar naar luisterenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:52 schreef Borkydude het volgende:
Top2000? Das toch na kerst?
Nee, want Robertino heeft niet op het Songfestival gestaan. Laat staan gewonnen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dit is er ook wel eentje in het rijtje Robertino
Heel coolquote:
Door jou is het allemaal begonnenquote:
ik ook niet, duurde lang voor ik hem herkende.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:00 schreef Homdeck het volgende:
Juist. Ik herkende het intro niet
Doel je op Eisbär?quote:
Jouw antwoord stond er al toen het nummer bij mij 3 seconden bezig wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
ik ook niet, duurde lang voor ik hem herkende.
Doen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zullen we allemaal massaal op Eisbär gaan stemmen dit jaar?
Oh, duurde toch minstens 10 seconden voor ik het herkende.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Jouw antwoord stond er al toen het nummer bij mij 3 seconden bezig was![]()
Groningen is ook zo'n end weg....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:04 schreef Homdeck het volgende:
Ja lap zeg. bij mij is chris rea nog bezig
Ja echt welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zullen we allemaal massaal op Eisbär gaan stemmen dit jaar?
Waarom zou je er mee geassocieerd worden? Door de musical?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:04 schreef MaJo het volgende:
Had gehoopt dat het niet langs zou komen, wil er niet mee geassocieerd wordenHoewel dit nummer wel cool is
Nee door het feit dat ik het meteen wistquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:05 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waarom zou je er mee geassocieerd worden? Door de musical?
Als kind was ik fan van Piet Veermanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Piet Veerman is best een toffe gast. We hadden 'm eens op een bedrijfsfeestje. Heel prettige man.
Anders was het toen een half uur later Frans Bauer on stage kwam. Toen liep het halve personeelsbestand weg...
Ik speel het af in internet explorer, misschien helpt dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:07 schreef Homdeck het volgende:
pfff, ik moet afhaken in dit spel.
Ik ook, noodgedwongen. Netscape wil niet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik speel het af in internet explorer, misschien helpt dat?
ik ook, maar ik moet nu toch weg. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik speel het af in internet explorer, misschien helpt dat?
Dat bedoel ik. Netscape heeft moeite om de link te leggen naar WMP...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:09 schreef Asmodian het volgende:
Bij mij speelt het af in WMP...
Ohja, dat zou wel eens goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat niet Otis Reding?
Wat doen jullie hier terwijl je quizvragen moet beantwoorden?quote:
Yups. Lees meer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Liedje is "verboden" in België dacht ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |