Dat kan best voor een dagje ofzo, daarna worden honden nog weleens vervelend omdat ze ook weleens wat anders willen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:47 schreef __Saviour__ het volgende:
gewoon in de achtertuin loslaten
Hop, naar de tuin van de burenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan best voor een dagje ofzo, daarna worden honden nog weleens vervelend omdat ze ook weleens wat anders willen...
is idd maar even een noodoplossing, maar als je niet anders kunt..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat kan best voor een dagje ofzo, daarna worden honden nog weleens vervelend omdat ze ook weleens wat anders willen...
Ik heb er ook weleens gebruik van moeten maken omdat ik de ene voet niet voor de andere kon zetten omdat ik echt ziek was, dan ben je blij met een tuin van 30 meter diep hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
is idd maar even een noodoplossing, maar als je niet anders kunt..
Ik zie nu in je profiel dat je in Voorburg woont, Voorburg - Rijswijk is nog geen kwartiertje!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Bedankt voor jullie reactie.
Zelf uitlaten is geen optie woon een eindje weg en zit met ons dochtertje van 2 die dan mee moet en dat is niet te doen. Helaas anders had ik dat natuurlijk al gedaan.
Uitlaten in de tuin word ook wat moeilijk omdat ze die niet heeft.
Ze wonen in rijswijk zh
Ga eens kijken op hondeuitlaatsites
Gelezen, en nu?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:15 schreef SHE het volgende:
Grapjassen en buitenlui
Ik raad u aan als leesvoer du jour, de vernieuwde FAQ van F&F
Ja, dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:25 schreef Walrik het volgende:
gewoon een tiener uit de buurt vragen--die wil het vast wel doen voor een paar tientjes per week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |