quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:42 schreef Tikorev het volgende:
Ze zullen vast wel bestaan, maar die zullen nooit te zien zijn bij de Nederlandse Publieke Omroepen. Een extreem-links portret van dictator Chavez is overigens geen enkel probleem. NOS items over Cuba waarin tien 'willekeurige' Cubanen worden ondervraagd en alle tien razend enthousiast zijn over dictator en mensenrechtenschende Castro is ook geen probleem. Complete documantaire serie's van Michael Moore bij de NPS, ook geen probleem.
Feit is dat de aanwezigheid van een staatsomroep nou niet het schoolvoorbeeld is van een volledig vrije informatiemarkt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou toch op. Je hebt nog nooit, nergens kunnen bewijzen dat dit zo is. En als het je zo dwars zit, doe er dan wat aan. Marktwerking en zo? Als er (volgens jou) geen rechtse PO is, zal er wel geen behoefte aan zijn, he?
De cijfers (opinieonderzoek, empirische statitieken) bewijzen het anders welquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hou toch op. Je hebt nog nooit, nergens kunnen bewijzen dat dit zo is. En als het je zo dwars zit, doe er dan wat aan. Marktwerking en zo? Als er (volgens jou) geen rechtse PO is, zal er wel geen behoefte aan zijn, he?
Laat maar zien, dat die bewijzen dat de NOS geen rechtse onderwerpen uitzendt of stelselmatig rechtse zaken blokkeert, dan wel frustreert. Dat kun je van zijn lang zal ze leven niet bewijzen. Ook niet met empirische statistieken. Het is gewoon weer ouderwets gehuil van Tikorev over zijn stokpaardje. Net als hier, trouwens, waar hij weer hetzelfde riedeltje afdraait.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef Transvaal het volgende:
[..]
De cijfers (opinieonderzoek, empirische statitieken) bewijzen het anders wel.
Sorry, ik heb niets aan "er zijn echt wel", ik wil titels, NU !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:36 schreef Nuoro het volgende:
Goed topic!
Maar er zijn echt wel rechtse docu's hoor.
Alleen als ik die opnoem, dan word ik vast gelijk weer met de 'law van ene huppel-de-pup' om de oren geslagen.![]()
Ik zit niet zo goed in documentaires, maar dit is een goeie site die documentaires over 'de multicultuur' verzamelt. De site zelf is uitgesproken anti-multicultuur ( 'rechts' zo je wil), maar het multimedia-archief is neutraal van toon en zeer verzorgd. Neus er eens rond! http://media.multikulkrant.net/quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:31 schreef Hallulama het volgende:
Folks,
Zou je documentaires zoals:
- The Power of Nightmares (9.2/10)
- Why We Fight (8.2/10)
- The Trials of Henry Kissinger (7.8/10)
...links kunnen noemen?
En zo ja, wat zijn dan vergelijkbare rechtse documentaires?
Of bestaan rechtse documentaires niet omdat journalisten per definitie links zijn?
Thanks!
Hoezo niet? Ik denk dat als een rechtse organisatie, net zoals bijvoorbeeld de NPS, miljoenen euro's belastinggeld zouden krijgen om rechtse televisie te maken, zonder dat ze ook maar één betalend lid zouden hebben, dan was er al lang een rechtse PO geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als er (volgens jou) geen rechtse PO is, zal er wel geen behoefte aan zijn, he?
Hmmm, het enige dat ik daar zie is gezeik over buitenlanders, eigen volk eerst, etc.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:41 schreef sigme het volgende:
Ik zit niet zo goed in documentaires, maar dit is een goeie site die documentaires over 'de multicultuur' verzamelt. De site zelf is uitgesproken anti-multicultuur ( 'rechts' zo je wil), maar het multimedia-archief is neutraal van toon en zeer verzorgd. Neus er eens rond! http://media.multikulkrant.net/
Charles Groenhuijzen, om maar wat op te noemen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Laat maar zien, dat die bewijzen dat de NOS geen rechtse onderwerpen uitzendt of stelselmatig rechtse zaken blokkeert, dan wel frustreert.
Huhquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hmmm, het enige dat ik daar zie is gezeik over buitenlanders, eigen volk eerst, etc.![]()
Daar word ik een beetje simpel van.
Juist, precies, dat lijkt me ook ERG interessant!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef Transvaal het volgende:
Zijn er toevallig ook documentaires die pro-kapitalisch van toon zijn?
Ik had 't over de waslijst van filmpjes die ik direct op de eerste pagina tegenkwam, of is die lijst niet representatief voor de rest van de site?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef sigme het volgende:
Kom je wel in het media-archief terecht?
Daar staan domweg alle documentaires over de multi-cultuur die in NL zijn uitgezonden. De meeste zijn -als je het zo wil zien- onversneden 'links' van opzet.
Daar ben ik dan wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:25 schreef Transvaal het volgende:
[..]
De cijfers (opinieonderzoek, empirische statitieken) bewijzen het anders wel.
Het is jammer dat er niet meer bijstaat wie de documentaire heeft uitgezonden (dat stond er eerder wel bij). Maar het zijn gewone, normale documentaires die op de Nederlandse tv zijn uitgezonden. Er is niet geselecteerd op links- of rechtsheid, kritiek op multikul of juist op allochtoonknuffelgehalte. Alleen maar op onderwerp: alles gaat over 'multicultuur', en dan vrij breed.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik had 't over de waslijst van filmpjes die ik direct op de eerste pagina tegenkwam, of is die lijst niet representatief voor de rest van de site?
Fair enough, I'll check it out, thank you miss!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef sigme het volgende:
Het is jammer dat er niet meer bijstaat wie de documentaire heeft uitgezonden (dat stond er eerder wel bij). Maar het zijn gewone, normale documentaires die op de Nederlandse tv zijn uitgezonden. Er is niet geselecteerd op links- of rechtsheid, kritiek op multikul of juist op allochtoonknuffelgehalte. Alleen maar op onderwerp: alles gaat over 'multicultuur', en dan vrij breed.
Make mine Freedom.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:48 schreef Transvaal het volgende:
Zijn er toevallig ook documentaires die pro-kapitalisch van toon zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |