quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:04 schreef i2Them2 het volgende:
Heb je nou nog wat gehad speedy. Ik was er ook nog ff me bed uit geweest, rond 05:00. Toen zag ik dat er een stevige buienlijn was onstaan, zo'n 10 km ten noorden van mij. Hier is er totaal 2mm gevallen.
Klopt, geen knallen ofzo helaas. Moet zeggen dat het nu al enkele uren donker is, maar dat er niks uit komt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:06 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven had afgelopen nacht rond 1:00u wat onweer gehad... maar 't was niet zwaar te noemen iig.
Ik wil je graag doorverwijzen naar het Hurricane Season 2006 topic. Daar weten ze het andwoord zeker welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:24 schreef Brighteyes het volgende:
Doen jullie ook aan verzoeknummertjes?
Ik zit op dit moment in Seoul en ik hoor iets over een Tyfoon die deze kant op zou komen. In eerste instantie zou de tyfoon alleen Japan aandoen maar we horen nu dat hij mss toch wel een beetje Seoul/Korea gaat raken. Niks ernstigs verder.
Nu ben ik toch wel nieuwsgierig maar ik kan niks vinden en de weerkaartjes die ik op CNN Weather zie snap ik niet.![]()
Ze zeggen dat het mee valt maar onderschat de orkanen nooit, ze kunnen op elke moment afwijken of onverwachts in snelheid toenemenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks!
Ik hoor net ook al dat het wel mee valt.Dit soort dingen kunnen best snel op hol slaan.
Ik zag hem idd al op een linkje ergens. Het is geen tyfoon meer maar een Tropical Depression, hoewel een vriend van een van mijn Koreaanse collega's vol blijft houden dat hij af gaat buigen en dat hij Seoul niet gaat raken. Zou wel prettig zijn, we hebben hier zo'n 3500 delegates van een congress rondlopen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het mee valt maar onderschat de orkanen nooit, ze kunnen op elke moment afwijken of onverwachts in snelheid toenemen
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zag hem idd al op een linkje ergens. Het is geen tyfoon meer maar een Tropical Depression, hoewel een vriend van een van mijn Koreaanse collega's vol blijft houden dat hij af gaat buigen en dat hij Seoul niet gaat raken. Zou wel prettig zijn, we hebben hier zo'n 3500 delegates van een congress rondlopen.Regen zou de boel wel heel depressief maken.
Via http://www.meteox.com/ bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef Weerman het volgende:
[afbeelding]
Hmm sinds wanneer kun je de neerslagbeelden van Frankrijk enzo bekijken? Ik kan alleen NL bekijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |