Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaalquote:
Heb je haast gijs? Moet je ergens heen?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Je neemt je tijd ervoor zegt maar
WILLLLLIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Je neemt je tijd ervoor zegt maar
Mail ze maar... ik zet ze wel onlinequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaal
Domme trut die ik ben. Vanmorgen liet hij het even zien vanuit de auto. Ik had ene foto moeten makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Maaaruh, laat die biljartbal van je nu eens zien
Naar huis over 2,5 uur Vakantiequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb je haast gijs? Moet je ergens heen?
mail maar naar mijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb leuke foto's van mijn verjaardag, maar kan ze niet online zetten. Want die stink cho moest weer zo nodig een andere pc en nu weet ik niet meer hoe het moet allemaal
die is de enige die dat niet doetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zou miranda dan ook altijd zeggen: Het kan altijd stouter
schnaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef mr_Brown het volgende:
WOUUUUUUUUUUUUUTEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
Smoesjes zeg ik jequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
schnaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Heb er geen foto van gijs!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef -Struikrover- het volgende:
Maaaruh, laat die biljartbal van je nu eens zien
ik hoop dat je een geintje maaktquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die is de enige die dat niet doetIk ben al zo lang gewend aan magnete dat ik er serieus wel eens over nagedacht heb om mijn naam officieel te laten wijzigen.
negertquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
WILLLLLIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nope, ik wordt door meerdere mensen irl ook gewoon magneet genoemd, maar dat zijn dan wel weer de mensen die me die naam gegeven hebben 11 1/2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik hoop dat je een geintje maakt
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Quinny het volgende:
[..]
Domme trut die ik ben. Vanmorgen liet hij het even zien vanuit de auto. Ik had ene foto moeten maken![]()
Beetje gamen, en heb net mn dochter een boterham gegeven met chocopasta... dus haar hele gezicht zit onder, haar handen, voeten...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:15 schreef silver-surfer het volgende:
Dussss...
Zeg... waar is ATUNI-EL eigenlijk... ?
Bieren zeker ...
Merlijn zat gisteren onder de spaghetti, nu nog zonder saus maar ik wil de bende wel eens zien MET sausquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje gamen, en heb net mn dochter een boterham gegeven met chocopasta... dus haar hele gezicht zit onder, haar handen, voeten...
Gijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
die is de enige die dat niet doetIk ben al zo lang gewend aan magnete dat ik er serieus wel eens over nagedacht heb om mijn naam officieel te laten wijzigen.
Asjebliefquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
serieusquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, ik wordt door meerdere mensen irl ook gewoon magneet genoemd, maar dat zijn dan wel weer de mensen die me die naam gegeven hebben 11 1/2 jaar geleden.
bouwvakkers humorquote:
nee moet lager zitten. Ik heb genoeg in de bouw gewerkt om te weten dat zelfs die mannen deze niet snappen.quote:
rare jongen die williamquote:
Dat noem ik een leven hoor...quote:
ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat noem ik een leven hoor...
ik weet het nietquote:
Der zit een schroefje los bij `m, kan tie het aandraaien.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Der zit een schroefje los bij `m, kan tie het aandraaien.
Is jullie niveau zo laag dat je die zelfs niet snapt?
Die geile met dat Jezus kruis !quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beste grap oooooooooooooooooooooooooooit![]()
![]()
Tering.....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Type ik in google/afbeeldingen screwdriver in krijg ik als eerste plaatje;
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:15 schreef mr_Brown het volgende:
net gebeld met schadeherstelbedrijf.....
moeten gewoon 2 nieuwe velgen onderallebei in het midden gebarsten
![]()
hier....quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:11 schreef Quinny het volgende:
Iedere keer als ik aanstalte maak om die kutkat eten te gaan geven gaat het regenen![]()
jaquote:
Binnenblijven dus dan maarquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier....
http://www.buienradar.nl/
briljante site![]()
kan je ongeveer kijken wanneer je de deur uitkan
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef mr_Brown het volgende:![]()
lekker filetunnel zit vol met water
![]()
Een aanslagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:52 schreef ChOas het volgende:
2 weken vrij
Eerst volgende week naar Lowlands en de week daarna heeft de chick wat geplanned... ze wil niet zeggen wat, maar het begint op Schiphol
Lowlands? JIj was toch ouder dan 15?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:52 schreef ChOas het volgende:
2 weken vrij
Eerst volgende week naar Lowlands en de week daarna heeft de chick wat geplanned... ze wil niet zeggen wat, maar het begint op Schiphol
Misschienquote:
Da's Pinkpop, gijsquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lowlands? JIj was toch ouder dan 15?
Ach, allemaal hetzelfdequote:
Buk maar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Neuken dan ?
laat je wel genoeg bewijs achter, dadelijk denk iedereen dat de US-government het zelf heeft gedaanquote:
8/12/2006 10:18 PM GMT 169 kbps 286 kbps 198 ms New York, NY ~ 8850 miquote:
Zo coolquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:12 schreef kepler het volgende:
nieuwe blog:
http://werkenbijdetegenvoeters.blogspot.com/
nee sorry was het vergetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo cool![]()
Maar geen foto van je pimp ride![]()
Je krijgt de groetjes van Steefquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef kepler het volgende:
[..]
nee sorry was het vergeten![]()
komt morgen
cool hij is dus langs geweestquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je krijgt de groetjes van Steef
en van ons ook natuurlijk![]()
Guntquote:Op maandag 14 augustus 2006 05:12 schreef silver-surfer het volgende:
Tering klanten .... is 3e keer al vannacht dat ik er uit moet....
Brown... Cho .... [afbeelding]
Ik moest om 0315 een poepluier verschonenquote:Op maandag 14 augustus 2006 06:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gunt
ik sliep om 3.00 oid pas. eerst huilende Merlijn daarna gewoon niet kunnen slapen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:12 schreef silver-surfer het volgende:
om 300 sliep ik gewoonquote:Op maandag 14 augustus 2006 06:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gunt
ik sliep om 3.00 oid pas. eerst huilende Merlijn daarna gewoon niet kunnen slapen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:12 schreef silver-surfer het volgende:
Zal de hele week zo gaan... waakdiensten zijn zo druk geworden dat ze eigenlijk nachtdiensten moeten gaan draaien....quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zal de hele week zo gaan... waakdiensten zijn zo druk geworden dat ze eigenlijk nachtdiensten moeten gaan draaien....
Ik zeg express ze
Pas na 4x keer johquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:51 schreef Magneet het volgende:ziek, reed naar werk en op de eerste 200 meter moest ik 4 x stoppen vooor
dus maar teruggegaan
goeie film hoor.... ik vind die scene op die stationstrap zo mooiquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:04 schreef Atuniel het volgende:
Heb gister The untouchables gekeken, weer een lekkere film hoor.. en al die spelers nog zo jong
En "Als je begrijpt wat ik bedoel" gekocht
Vond ik ook erg goed gedaan inderdaad.. erg spannend, real time minuten ook da wachten van 5 voor 12 tot 12 uurquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
goeie film hoor.... ik vind die scene op die stationstrap zo mooien zo jong idd
![]()
anders-koop-je-even-snel-een-nieuw-toetsenbord-!-!-!quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:58 schreef QueenR het volgende:
hey.allemaal!
school.hier.weer.begonnen.dus.het.normale.leven.begint.weer.(toetsenbord.ga.ik.vanmiddag.vervangen)
hier.een.leuk.gesprek.door.4.heren.over.big.decks
http://www.youtube.com/watch?v=tOyMtFVersI
VANMIDDAG!!!....L-E-Z-E-N.;)quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef kepler het volgende:
[..]
anders-koop-je-even-snel-een-nieuw-toetsenbord-!-!-!
hou.ook.van.jou.....quote:
Ik.heb.geen.geluidskaart.op.deze.pc.STOPquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
hou.ook.van.jou.....![]()
maar.filmpje.was.wel.leuk.he!.(of,heb.je.geen.geluid?)
quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:05 schreef QueenR het volgende:
he.dat.is.nu.jammerfuck
tja.dan.misschien.als.je.thuis.bentoff
whahahahahahaquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik.heb.geen.geluidskaart.op.deze.pc.STOP
zit.op.mn.werk.STOP
gereageerdquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
Fantopic>>>> Wieckse Witte Rosé
Brown
quote:
quote:..ik voel me een vent met een koud wiecksewitteroze in mijn handen.....
That's my birthday present, I got me a nice cameraquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:09 schreef Chocobo het volgende:
Serieus.... grootste real life owned die ik ooit gezien heb.... lijkt wel een film![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nothingtoxic.c(...)s_with_the_Wrong_Guy
Ja dan schrik je wel even hequote:Op maandag 14 augustus 2006 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
That's my birthday present, I got me a nice camera![]()
Die gasten zijn echt zielig en beteuterd op het eind![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:51 schreef QueenR het volgende:
ik heb weer een spatiebalk!!!!!!:):) hoi lieve Gijsies!!
xxxx
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vet oud als in
Vet en Oud of Vet oud !!
?
http://www.lorijn.nl/load.htm?ondern/winst/hefkort.htmquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoorde gisteren van bezoek iets over heffingskorting van de belastingdienst als je kinderen hebt. Hebben de papa`s en mama`s dat hier ook?
Weet je waar het spreekwoord "een kopje kleiner maken" vandaan komt, of zal ik het je laten meemaken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:24 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vet oud als in
Vet en Oud of Vet oud !!
?
Of dezequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je waar het spreekwoord "een kopje kleiner maken" vandaan komt, of zal ik het je laten meemaken?
deze misschien?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of deze
Ieder pondje komt door het mondje
Daar moest je wel lang over nadenken.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Of deze
Ieder pondje komt door het mondje
Ga maar rennen gijs, ik pak jequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je waar het spreekwoord "een kopje kleiner maken" vandaan komt, of zal ik het je laten meemaken?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:00 schreef silver-surfer het volgende:
Weer gepiept een uur geleden...
K*%$er werk!
hou op hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 07:00 schreef silver-surfer het volgende:
Weer gepiept een uur geleden...
K*%$er werk!
whahahahahahahahahahaquote:
Thor_O_quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ja ja een hele goede morgen van Thor hier aan alle heerlijke gijsjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeetjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef Magneet het volgende:
thoooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrr
Ja.. boeit me NIEETTSSSS..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:45 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Zo dan en zo heerlijk grof in de morgen![]()
![]()
Gijs je had niks om op te reagerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
oh oh oh
nu komt die halve gare hagenees en dan reageren jullie wel he![]()
THOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
lul! hoest nou??![]()
houd je bek negerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
oh oh oh
nu komt die halve gare hagenees en dan reageren jullie wel he![]()
THOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
lul! hoest nou??![]()
lijkt me heerlijk mis de rainbow six tijdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. boeit me NIEETTSSSS..
Jij gaat ook weer in November voor Rainbow Six Gijs?lekker beetje schieten.
Saints Row wat voor je?![]()
houdt je bek ooooooooookkkkkquote:
ik jou ook gheerlijke gijs van mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
houdt je bek ooooooooookkkkk
[afbeelding]
ik mis je gijs.....
Royyyy ja zeker weer lang geledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whoa gek, Thor! Lang geleden Gijs!
Hoest met Brandon gijs? alles lekker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:08 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ik jou ook gheerlijke gijs van me![]()
Heerlijk gijs alles lekker met me zoontje tnx 4 the lovequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoest met Brandon gijs? alles lekker?
thnxquote:
WTF, die ene met dat kruispunt is bizar, geen ongelukken ook gewoonquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HgB7Y5SFLow&mode=related&search=
Neeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
najaaaaaaa wat een mongolen!!! en het gaat gewoon nog goed ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HgB7Y5SFLow&mode=related&search=
Neeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
jah.... verveel me en hier is ook niks te belevenquote:
Anders vertel je zelf eens ietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jah.... verveel me en hier is ook niks te beleven
dat plaatjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:10 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Anders vertel je zelf eens iets
[afbeelding]
ja iddquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 15:14 schreef Atuniel het volgende:
Gaf struik het maar eens op.
Whahahahha... dat droge hoofd van dat beestquote:
G-Gijssquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:22 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga maar weer eens naar me werk gijsjes wekse allemaal hou van jullie en tot snelllll
Whaaalllaaaahhhhhhh...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:08 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ik jou ook gheerlijke gijs van me![]()
Ja mooi he!! Ik draag wat bij hier gijs... ik voel me nuttig hier!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En tot zover onze silver-surfer. Kwaliteits Gijs.
Ook een baggeruser inderdaadquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
En tot zover onze silver-surfer. Kwaliteits Gijs.
Hij zeikt graag inderdaad...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi he!! Ik draag wat bij hier gijs... ik voel me nuttig hier!!
En wat doe jij... zeiken!! Alleen maar zeiken!!
Kom dan... tering waus....![]()
Ja... maar wel 1 met bijna een nieuwe baan!!quote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... maar wel 1 met bijna een nieuwe baan!!![]()
Heb sinds een paar dagen weer internet en dus Xbox live...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hij zeikt graag inderdaad...
Maar respect .. .er komt dan toch echt een 360 binnenkort in zijn handen
Hoest met jou gamen Gijs? Beetje laag pitje he?
Geen ideeee nog wat ik precies ga doen.. Het is in ieder geval op project basis ... dus lekker wisselend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee echt?
Software testen dus? Wat voor software?
He lekkerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heb sinds een paar dagen weer internet en dus Xbox live...
Ben met Cho de Coop van Kameo aan het doen..
Heb Street Fighter gedownload... ben nu een beetje aan het oefenen
Volgende maand Dead Rising halen...
Ik kom weer op gang
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He lekkerIn november ook weer lekker Rainbow Sexen?
Dus het is detachering dan wat ja gaat doen zeker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Geen ideeee nog wat ik precies ga doen.. Het is in ieder geval op project basis ... dus lekker wisselend.
Details krijg ik nog ... volgende week ergens
Daar heb ik zin in gijs!! Snipen, campen, zelf ontploffen door een eigen granaat .... heerlijk!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He lekkerIn november ook weer lekker Rainbow Sexen?
Jaaaa lekker is dat he... Netjes bij je baas binnen lopen om te vertellen dat je over 2 maanden NOOIT meer terug komtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus het is detachering dan wat ja gaat doen zeker?
Maar cool voor je, staat dus vast dat je weggaat bij infonetjes, lekker!![]()
Ik moet het hier nog vertellen.. ik gniffel al een paar dagen.
Jeetje!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
afgelopen zaterdag op de danceparade in R'dam
[afbeelding]
tot zover mijn inbreng weer
Oh dat was vast wel coolquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Nu pas?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje!
Ik zie nu pas dat je eigenlijk best een groot hoofd hebt!
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje!
M'n pa heeft je zien lopen die dag... je had je auto vlak bij hem geparkeerd ofzo ...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:35 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
nu pasquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jeetje!
Links ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh dat was vast wel coolondanks de regen ook
![]()
Alleen die Jaap aan de linkerkant van je.. ergens blijven steken in de jaren 80 met zn matje zeker? Heeft ie een Opel (Manta)![]()
Links ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
![]()
Alleen die Jaap aan de linkerkant van je.. ergens blijven steken in de jaren 80 met zn matje zeker? Heeft ie een Opel (Manta)![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
![]()
links van mij nerdquote:
quote:
Gijs, 3 jaar geleden had jij anders ok gruwelijk lang haar hoorquote:
Moest zo lachen gijs... Zei nog tegen m'n pa... "Jep, dat moet hem zijn dan".quote:
Links?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs, 3 jaar geleden had jij anders ok gruwelijk lang haar hoor
Kan niet missen... je hebt in games wel eens "big head mode" .. is nog niksquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moest zo lachen gijs... Zei nog tegen m'n pa... "Jep, dat moet hem zijn dan".
Zooo extreeemquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij herkende je hoofd vanaf zeven hoog zei hij![]()
dat is stoer dat die bolle me heeft zien lopenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
M'n pa heeft je zien lopen die dag... je had je auto vlak bij hem geparkeerd ofzo ...
Hij herkende je hoofd vanaf zeven hoog zei hij![]()
En dat was dan links?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is stoer dat die bolle me heeft zien lopenik zat in de auto nl
gilde vanuit het raam
wilde eerst daar een plekje zoeken, maar daar was niks
![]()
Ik mail hem wel ff terug met deze tekst...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is stoer dat die bolle me heeft zien lopenik zat in de auto nl
gilde vanuit het raam
wilde eerst daar een plekje zoeken, maar daar was niks
![]()
Ja.. ga je het papa vertellen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik mail hem wel ff terug met deze tekst...
En dan zeg ik meteen dat je hem een leugenaar noemde ok!!![]()
Jaquote:
Gijs zooo waarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis niet alleen zijn hoofd... maar dat hoofd kan ook een decibel produceren ooook
Gijs. Hoe gay dit...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zooo waarHij is zo druk af en toe.... vooral zijn lach.... erg aanstekelijk maar zo hard
Maar groot hoofd op niet..... toegegeven.... hij ziet er altijd top uit... netjes gekleed,... ruikt fris,... nette schoenen... heerlijk
Mijn papa oookquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die is nl de sterkste van de wereld hoor!
Die klootzak is heerlijk!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zooo waarHij is zo druk af en toe.... vooral zijn lach.... erg aanstekelijk maar zo hard
Maar groot hoofd op niet..... toegegeven.... hij ziet er altijd top uit... netjes gekleed,... ruikt fris,... nette schoenen... heerlijk
en danquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik mail hem wel ff terug met deze tekst...
En dan zeg ik meteen dat je hem een leugenaar noemde ok!!![]()
wel een van de rondstequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja![]()
Die is nl de sterkste van de wereld hoor!
aaaahhhhhquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
moet nog 15 minquote:
Ah ja, tijd om de frituur aan te gaan zettenquote:
Dan hebben jullie iets gemeenschappelijks!!quote:
Oh ja!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Vind het ook heerlijk dat jij je huid insmeert met zalfjes hoor Noot
Jullie ook !quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan hebben jullie iets gemeenschappelijks!!
Maar dat is omdat ik anders een droge huid krijgquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Vind het ook heerlijk dat jij je huid insmeert met zalfjes hoor Noot
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is omdat ik anders een droge huid krijg
Zooo dan... Yep... die is dik!!quote:
Hoeveel liter h.....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar dat is omdat ik anders een droge huid krijg
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoeveel liter h.....
Nee... te makkelijk!!
Beetje dom om zich te laten pakken alleenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:54 schreef Chocobo het volgende:
God laat die jongens toch even lekker genieten
[afbeelding]
Gijs zou jij in die toestand in een club dat beseffen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:55 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Beetje dom om zich te laten pakken alleen
Avonddienst zekerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs zou jij in die toestand in een club dat beseffen?
Oh,... en check dit
Originele opnamen eerste maanlanding zoek
Altijd duidelijk te zien bij die jongen jaquote:
Ja,... met Surfer.... deze week mijn laatste avonddienst ooitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Avonddienst zeker
Heb het hele internet al gelezen vandaag![]()
![]()
Tis zijn laatste dus laten we ervan genietenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd duidelijk te zien bij die jongen ja
Of je F5 even Quinquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... met Surfer.... deze week mijn laatste avonddienst ooitVolgende week nog een week dagdienst en dan
check je mail blonde lollifantquote:
Ik heb ze besteld voor jequote:
Whahahahaha heeerlijk adremquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:02 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb ze besteld voor je
[afbeelding]
quote:I told Struikrover 'Hey man, it is time to play games' and for once he listened. Gamer score is 2883. That is a gain of 160 points over last time! He played MotoGP 06 gaining 2 achievements, Zuma gaining 1 achievement, and then he started getting all these friend requests because of high awesomeness levels
Het bewijs dat ik niet met een andere vent in bed ligtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:02 schreef Chocobo het volgende:
Quinny
Classic Mode
Awarded for completion of 17 levels
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het bewijs dat ik niet met een andere vent in bed ligt![]()
Ik houd van je schatquote:
Ohja,.... ze hebben ook al wat meer zinnen bedacht zie ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 07:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
http://www.360voice.com/blog.asp?tag=Struikrover
Goedenavondquote:
quote:
Waaaatr blijven die fotosss en filmpjes!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:36 schreef kepler het volgende:
[..]
eindelijk weer een beetje redelijk weer hierAlhoewel ik wel het ijs van mijn auto moest krabben vanochtend
ik vergeet steeds mn cameraquote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Waaaatr blijven die fotosss en filmpjes!
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2006 09:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Heb jij de FFXII soundtrack trouwens al?
quote:
Ik heb 'm, dus als je m moet hebben kom maar op MSN n keer. Heb Persona 3 ook, die is apart, maar wel coolquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
NeeBen hem wel aan het zoeken
Vond de muziek in de demo al
Verdomme Gijsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm, dus als je m moet hebben kom maar op MSN n keer. Heb Persona 3 ook, die is apart, maar wel cool
Duurt zo lang eer die gestart is inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme GijsHeb alleen geen msn meer
Draaaaama programma.... werd er gek van !
Ja en dan de meldingen... ben je daar? Ben je daar? Nee,... nou dan niet....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Duurt zo lang eer die gestart is inderdaad.
Ik hoor hem vaak niet omdat geluid uit is.. dus "nee gemist"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja en dan de meldingen... ben je daar? Ben je daar? Nee,... nou dan niet....
Dag later:
Zeg zag je mijn melding niet op MSN?
Die extra last
Gijs iets anders..... ga je het nog vertellen deze week op je werk?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik hoor hem vaak niet omdat geluid uit is.. dus "nee gemist"
Of ik heb er geen zin in.. zit ik net lekker op de bank.. half uur achter de pc gezeten .. scherm uit.. BLIEP.. ja daahaag![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:53 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik houd van je schat![]()
![]()
![]()
En mis jullie nu alweer![]()
Neuh.. Maandag volgende week denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs iets anders..... ga je het nog vertellen deze week op je werk?
Lekker gevoel he..... maar ik je manager dan niet op vakantie?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Neuh.. Maandag volgende week denk ik.
Heb je nog andere manieren om iets digitaal te ontvangen? Anders kan Ik de zip branden en die opsturenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja die is net weg.. maar er zijn er nog meer.. en van die verwacht ik wel een vraag "Oh waarom ga je weg dan? "quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker gevoel he..... maar ik je manager dan niet op vakantie?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
dan kan je die mooi inkoppen danquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja die is net weg.. maar er zijn er nog meer.. en van die verwacht ik wel een vraag "Oh waarom ga je weg dan? "
Mijn manager niet.. oh heb je een leuk bod gekregen.. ok.
zet ff een ftp open dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je nog andere manieren om iets digitaal te ontvangen? Anders kan Ik de zip branden en die opsturen
Geen idee Gijsquote:
Dat vind ik ook, heerlijk werkt het allemaal.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
drama programma?
live messenger is fantastisch
Ja daaromquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan kan je die mooi inkoppen dan
ik snap het ook nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat vind ik ook, heerlijk werkt het allemaal.
zo van....quote:
Niet echt eigenlijk denk ik. Laatste is van 3 weken geleden, Sensation Black en Defqon sets. De nieuwste a State of Trance van vorige week donderdag is wel een topperquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik snap het ook nietheerlijk communiceren ... data uitwisselen...
![]()
speaking of..... heb je nog leuke live setjes?
msnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet echt eigenlijk denk ik. Laatste is van 3 weken geleden, Sensation Black en Defqon sets. De nieuwste a State of Trance van vorige week donderdag is wel een topper
ik zit nu via surfnet, van de week de iso van de nieuwste build van vista binnen gehaald binnen 8 minuten ofzo, 3.6GB was dat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
msn
170mb binnen 5 minutenheerlijk zo'n open adsl verbinding op je werk
NOOTmn live set supplier
![]()
Nerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit nu via surfnet, van de week de iso van de nieuwste build van vista binnen gehaald binnen 8 minuten ofzo, 3.6GB was dat.
Surfnet is ook onze provider geloof ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik zit nu via surfnet, van de week de iso van de nieuwste build van vista binnen gehaald binnen 8 minuten ofzo, 3.6GB was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |