Dat zijn alle topics van TSquote:
JIJ MOET GEWOON EENS FF GAUW JE GROTE MUIL HOUDEN!!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik wou evenop dunne mensen omdat het zulke bitcherige mietjes zijn. Ze kijken je kwaad aan alsof je hun ter plekke wat gedaan heb terwijl ze niet snappen dat je gewoon wat minder adrenaline en testosteron in je voeding moet stoppen.
(Overigens ben ik bijna 90 kilo spieren)
Dit was een inkoppertje natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
JIJ MOET GEWOON EENS FF GAUW JE GROTE MUIL HOUDEN!!!
Mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:04 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
I LOVE U ALL
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:30 schreef FunnyValentine het volgende:
Gespierde mensen zijn DOM
Hoppa gaan we daar ff verder mee
Geen bilspieren zo te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:59 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
(Overigens ben ik bijna 90 kilo spieren)
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:50 schreef Vinno het volgende:
Ik hoop dat je een dikke vette ziekte krijgt waardoor je net niet doodgaat en nooit meer kan posten op Fok!
Sommige hebben er meerdere...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Koenholio het volgende:
Volgens mij heeft elk subforum wel een user die alleen maar kuttopics kan openen, of niet?![]()
Dat lijkt me wel duidelijk... Wat kan anders de reden zijn voor hun walgelijke gedrag. Altijd dezelfde mensen zonder ook maar 1 vetrol of spier aan het lijf.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Dat komt doordat ze dun zijn, inderdaad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |