toch kan dat 0% verlies aangetoond worden met meetwaardenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik geloof ook niet in het 0% vermogensverlies verhaal.. mijn auto rijd prima op de Vialle LPi installatie, alleen als je op benzine rijd dan is er met name boven de 3000 rpm gewoon meer puf.
Nou hoeft dat met mijn auto eigenlijk nooit, dus in principe merk je er weinig van.. 'n vriend van me met dezelfde auto vergeleek op gas rijden alsof je de airco aan hebt... (S40 1.8i16v).
Tis ook niet erg ofzo, vind het alleen van die suffe beweringen altijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:43 schreef vlad het volgende:
[..]
toch kan dat 0% verlies aangetoond worden met meetwaardenalleen is dat gemeten onder de meest ideale omstandigheden (ECE ritcylcus met een optimaal afgesteld systeem.) dat zal in de praktijk iets minder zijn.
er zijn nog geen direct ingespoten autogas systemenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Tis ook niet erg ofzo, vind het alleen van die suffe beweringen altijd
Zo had mijn vorige gas-bak een indirect ingespoten G3 installatie (luchtinlaat inspuiting) en daar had je zeker vermogensverlies, maar ook dat was geen probleem.
Ik zou daarom niet graag een auto die al krap in de PK's zit op gas gaan rijden, misschien wordt het dan zeuren en ga je je gaspedaal te veel gebruiken terwijl je op gas rijd...
Ah, nagoed, de injectoren zitten nu in het inlaatspruitstuk, gevoelsmatig redelijk directquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:08 schreef vlad het volgende:
[..]
er zijn nog geen direct ingespoten autogas systemen![]()
en bij een "normaal" lpg systeem heb je inderdaad iets vermogensverlies, door het verhaal wat ik in een eerdere post verteld hebBij LPI is het vermogensverlies iig heel klein
![]()
backfire bij injectiesystemen (multi point) komt niet veel meer voor idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:43 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ah, nagoed, de injectoren zitten nu in het inlaatspruitstuk, gevoelsmatig redelijk direct
Ik had dus een monopoint injectiesysteem.. haperde ook wat meer als je hard optrok en dan op de motor ging remmen etc en je had kans op die backfires. LPi heeft dat ook niet meer toch? (tenzij je lekker injectors hebt, maar toch
Zie de link in mijn sig bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:37 schreef veldmuis het volgende:
http://www.tinq.nl/revo2/tinq/index.php?page=tinqlist&sort=5
Heb je daar bijvoorbeeld wat aan?
Zullen vast meer benzineboeren met zo'n lijst zijn.
De grap met LPG is dat het gewoon lachen is als je auto 1:8 loopt. Omdat je nog steeds DIK goedkoper rijdt dan met benzine...quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:59 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Tis ook niet erg ofzo, vind het alleen van die suffe beweringen altijd
Zo had mijn vorige gas-bak een indirect ingespoten G3 installatie (luchtinlaat inspuiting) en daar had je zeker vermogensverlies, maar ook dat was geen probleem.
Ik zou daarom niet graag een auto die al krap in de PK's zit op gas gaan rijden, misschien wordt het dan zeuren en ga je je gaspedaal te veel gebruiken terwijl je op gas rijd...
Behalve dan die Tinq in koekangequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tinq heeft de LPG eruitgegooid omdat onbemande stations geen LPG mogen verkopen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:16 schreef Roel0f het volgende:
[..]
Behalve dan die Tinq in koekangetussen hoogeveen en meppel. Tja dan noem je ook een gat, maar ze verkopen echt LPG, omdat deze Tinq de eigenaren op het terrein heeft wonen.
Om nog even terug te komen op het Verhaal van wel of geen LPG-stations in de bebouwde kom. Het mag, mits je gefundeert kan aan tonen dat het groepsrisico niet groter wordt, of dat door adequate maatregelen de risico's worden ondervangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |