Aparte ring zeg! Mooi!!!!quote:Op donderdag 14 september 2006 16:39 schreef cattie het volgende:
Ik heb geen digitale foto's van onze ringen samen, dus alleen foto's van mijn ring (die ik net gemaakt heb). De ring van mijn man is geelgoud, gegolfd (dus als je hem neerlegd steunt hij op 2 punten), met geel diamantje erin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vond het zo leuk om mijn ring te ontwerpen dat ik ter ere van de geboorte van mijn zoon Ive ook een ring ga laten maken.
beetje flauw iemand's keus zo direct en bot af te kraken. Om deze reden ben ik ook zo tegen dat hele ringen gedoe. Vooral hier in de States is de druk voor 'de man' zo groot om, buiten medeweten van de geliefde om, een ring met een zo groot mogelijke (lees Duurste) steen aan te schaffen, en dan die stiekum in een gebakken aardappel of weet ik veel, te verstoppen om haar bij t romantische eten oid te verrassen met de vraag of ze wil trouwen met jou. Blech. Ben voor trouwen hoor, maar ik snap nooit dat t verwacht wordt dat t in wezen vanuit de man moet komen en t enige dat de vrouw hoeft te zeggen, is dus ja of nee. Trouwen beslis je samen, vind ik. Man op knieen = echt niet mijn idee van gelijkwaardigheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef bixister het volgende:
mooie ringen cattie & beaker!en die verlovingsring van suerte vind ik ook erg sjiek! (sorry Iamredleader, die van jou vind ik echt vreselijk.
).
Echt? Hier in de States draagt IEDEREEN zijn ring aan de linkerkant. En de cultuur hier is toch voor t grootste deel Calvinistisch/gereformeerdquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef bixister het volgende:amaranta, wij hebben wel gewoon 2 dezelfde ringen (afgezien van de maat). heel simpel, daar hou ik van. en ik heb 'm inderdaad gewoon altijd om hoor. (ik draag 'm ook links trouwens cattie, vond ik ook veel meer de trouwkant.
officieel schijnt 't iets katholieks te zijn om 'm links te dragen.
twee keer 49 euroquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef seilram het volgende:
Leuke foto marlieske! Ik vind het echt heel mooi!!
Voor de mensen die al getrouwd zijn: wat waren jullie kwijt voor de ringen?
Het is mijn trouwringquote:Op donderdag 14 september 2006 23:05 schreef bixister het volgende:
mooie ringen cattie & beaker!en die verlovingsring van suerte vind ik ook erg sjiek! (sorry Iamredleader, die van jou vind ik echt vreselijk.
).
quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef bixister het volgende:
oh sorry suerte, was al zo met m'n hoofd bij die verlovingsring van Iamredleader. en walrik, je hebt gelijk hoor, niet zo netjes van me om die zo bot af te kraken. het was sterker dan ik.![]()
grappig die links-rechts 'regels'.
Ja, mail me maarquote:Op donderdag 14 september 2006 17:32 schreef Angel_1983 het volgende:
Heeft iemand een tip voor een goede fotograaf in de buurt van Amsterdam?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:02 schreef chesna het volgende:
Vervolgens laten wij schoonmoeders met de rotzooi achter en gaan wij naar de efteling om daar twee nachten en drie dagen te relaxen![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef pluisje het volgende:
Ik heb een jurk, ik heb een jurk, ik heb een jurk
De eerste die ik paste was meteen helemaal perfect
En het leuke is: het is (zo zag ik later) een jurk van Leijten Creations, die normaal voor een euro of 1500 over de toonbank gaat. Maaaar... ik was middenin de uitverkoop van een heel leuk zaakje met een low-cost concept, en mocht hem voor 400 euro meteen meenemen
(en toen droeg mijn moeder ook nog 250 euro bij, en toen kostte mijn jurk me opeens minder dan mijn schoenen ws gaan kosten)
Er moeten volgend jaar nog wat kleine dingetjes aan vermaakt worden, en ik ga hem nog een beetje op-pimpen (wegens aanwezigheid van zowel as bruidegom als veel bekenden op FOK! ga ik niet zeggen hoe precies), en dan is het echt helemaal mijn droomjurk enzo
(en nu ga ik even ergens in een hoekje verder zitten hyperen hoor)
Jeej wat lekker zeg dat je een jurk gevonden hebt!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:25 schreef pluisje het volgende:
Ik heb een jurk, ik heb een jurk, ik heb een jurk
...
(en nu ga ik even ergens in een hoekje verder zitten hyperen hoor)
bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:47 schreef iamredleader het volgende:
Ed van Wersch, hele goede fotograaf.
Homepage
Hij heeft ons huwelijk gedaan!![]()
Dat magquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Jeej wat lekker zeg dat je een jurk gevonden hebt!!
Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Wat lief dat dat magquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:14 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat mag
http://www.bruidsstudio.nl/index.php
Ze hebben daar niet zo ontzettend veel keus (ze kopen van elke jurk maar een aantal exemplaren in, en is de jurk van jouw keuze niet meer aanwezig in je maat dan is het gewoon pech), maar als je er net tegen de jurk van je dromen aanloopt heb je geluk: een jurk kost er niet meer dan 600 euro, en nu in de uitverkoop zelfs maar 400. En dan heb je dus echt jurken te pakken die elders tegen het 3 a 4 voudige weg gaan
En ik had dus geluk, want een van de jurken die al op mijn 'oeh, die is mooi!' lijstje stond dat ik uit de diverse catalogi van de fabrikanten had samengesteld hing er in mijn maat
no sweat, mijn eigen berichtje naar jou was een beetje pedant van toon, moet ik ook niet doen! Maargoed, ik woon nu eenmaal alweer een jaartje of wat in het uiterst politiek-correcte Californie, dus ben niet meer zo gewend aan Nederlandse directheid!quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:29 schreef bixister het volgende:
oh sorry suerte, was al zo met m'n hoofd bij die verlovingsring van Iamredleader. en walrik, je hebt gelijk hoor, niet zo netjes van me om die zo bot af te kraken. het was sterker dan ik.![]()
grappig die links-rechts 'regels'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |