Je bent een dier?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef XiChico het volgende:
Gister, de stoepen leken net kleine riviertjes. Heel mijn poten nat, ja en nu mijn schoenen dus.
ik 12quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:36 schreef ivetje het volgende:
Ik woon toch op 5 hoog...moet het nog stevig doorregenen wil ik verdrinken
Daar heb ik ze ook wel vaker zien verdrinken trouwensquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Had je maar in Limburg moeten wonen, jong vuilak. Hier schijnt de zon.![]()
Assen? hoge noorden??quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het letterlijk hoge noorden ontstpringt de dans![]()
Ligt eraan waar je woontquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik 12JIJ VERZUIPT LEKKER EEERDEEEHEEER
Assen ligt in Drenthe, Drenthe hoort bij de 3 noordelijke provincies, en het ligt heel wat meters boven N.A.P het letterlijke hoge noorden dusquote:
zijn de skiliften al open?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Assen ligt in Drenthe, Drenthe hoort bij de 3 noordelijke provincies, en het ligt heel wat meters boven N.A.P het letterlijke hoge noorden dus![]()
quote:
Tof! Alleen die drentse skileraren, wat arrogante paupers zijn datquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de touwen hangen je kunt naar boven.
Dat geloof ik graag jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof! Alleen die drentse skileraren, wat arrogante paupers zijn dat
Euh, jullie komen nog aan de beurt, rustig wachtenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het letterlijk hoge noorden ontstpringt de dans![]()
thxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Natalie het volgende:
[afbeelding]
Alsjeblieft. Zwembandjes.
Ik zou nog liever een set steak knives overdwars anaal inbrengen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Neuj dat is een leugen! de lucht is hier helder blauw, het is allemaal propaganda van de fabrikant van roeiboten!. Het blijft droog hier de hele dagquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Euh, jullie komen nog aan de beurt, rustig wachten
http://www.weathernews.nl/radar/
Nou die kikker heeft geen zwembandjes nodig die kan zwemmenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik zie een kikker. Ergens anders hosten, schat
Utreg is goed geraakt jaquote:
Het komt er mooi wel aan... in Eindhoven is de lucht nu gitzwart en het regent pijpestelen. De wolken bewegen zich naar het zuiden! Succes!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Pluutje mee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Zeikerd. Ik moet nog de deur uit om een cadeautje te kopen, da's pas kut..
Dat zal ook niet meer lang duren, zo aan de radar te zienquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:35 schreef Dirktator het volgende:
Alleen als je op je werk zit he, als je thuis zit heb je pechquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:35 schreef Pranfeuri het volgende:
Moet je even de herhalingen van Brainiac kijken op Discovery, daarin hebben ze dit behandeld
quote:Neuj dat is een leugen! de lucht is hier helder blauw, het is allemaal propaganda van de fabrikant van roeiboten!. Het blijft droog hier de hele dag![]()
quote:Oke het druppelt nu hier
Maar wij hebben kunstgrasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wordt vanavond waarschijnlijk soppen bij de voetbal dan![]()
Ach, dat is goed voor die mietjes. Leren ze hoe echte mannen het doen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:11 schreef ivetje het volgende:
[..]
Wordt vanavond waarschijnlijk soppen bij de voetbal dan![]()
Zuidwester aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tje?
Ik pak m'n regenpak, kaplaarzen en familieparaplu zo uit de kast.
Ik heb net drie kwartier over pauperwegen gefietst met autobanen ernaast, en sadistische chauffeurs die dan nét even wat gas geven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:38 schreef Komakie het volgende:
hmmm nu is het ff niet leuk....
Ik moet naar huis. Het is maar 10min fietsen maar het regent hard genoeg om echt helemaal zeiknat te worden in die 10min
Ja niet normaal hiero. Op teletext/internet stond ook dat het rond 14:00 in de omgeving Utrecht heeft geonweert maar ik heb niks gehoord. Lekker dagje niksen dus ( vanavond maybe ff langs mijn meisje ).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |