LASSIE toverrijst zekerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
veel rijst etenteminste, daar groeien je nagels wel rete snel van.
Thx!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Hier wordt beweerd dat MSM de haargroei heel erg bevordert.
thxquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:14 schreef Likkende_Lassie het volgende:
veel rijst etenteminste, daar groeien je nagels wel rete snel van.
Zo kort is het nu zeg maar, ongeveer zoals die linkse gast zou ik het hebben met die haarband enzo, maar ik heb de kop er niet voorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS zeurt wel trouwens
Zag je er voor de kapper soms zo uit:
[afbeelding]
Breezer Hotti'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
TS zeurt wel trouwens
Zag je er voor de kapper soms zo uit:
[afbeelding]
K vind petten gewoon kutquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:43 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Breezer Hotti's
O.T.: Zet een pet op tot het weer gegroeid is.
Cap, pet, hoed, muts, visserspet, baret, burka or whatever tickles your fancy.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:02 schreef Sjibble het volgende:
K vind petten gewoon kutMaar ik kan et proberen, k ben toch op vakantie en kan lekker 2 weken thuis blijven. Wie kent me hier
Yup. Rijst. Dat gaat echt loeisnel dan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Thx!Maar ik zoek liever alternatieven bijv
Omdat ik dan een zeikende moeder kan hebben die dan zegt: Ja, en dan kan je elke week zeker naar de kapper, dat ga ik echt niet betalen, mooi niet
. Bedankt vd Tip
[..]
thx![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |