quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef slaveloos het volgende:
is dat serieus, dat mannetje in dat park?
Alberto loopt de park te checkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Het originele topic heb ik nooit gezien eigenlijk. Is al wel weer een paar jaartjes oud
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:56 schreef slaveloos het volgende:
is dat serieus, dat mannetje in dat park?
Xebrozius, toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Danny, Yvonne?, Xebrosius
quote:Appelmoeshoer: bijnaam voor Yvonne na aanleiding van een huiselijke gebeurtenis
quote:Oppergoeroe: bijnaam van Danny, betekent zoveel als baas
Neequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
MaJo, nieuw topic onder de knop?
Zal ik het nog wel een keer doen want er moeten twee topics worden geteld...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
NeeWilde eigenlijk iets gaan eten maar ik moet ook wel weer een keer gaan openen, anders weet ik niet meer hoe het moet
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Lupa Solitaria
Vraag me niet hoe ik het weet.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef pyl het volgende:
Lupa Solitaria
Vraag me niet hoe ik het weet.![]()
Zou fijn zijnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zal ik het nog wel een keer doen want er moeten twee topics worden geteld...
u zijt een schat zennequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vind alles best.
Hou maar op. Ik ben geen Belg, ik woon slechts in hun land.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
u zijt een schat zenne(desperate poging om een belg na te bootsen
)
Precies, en er zijn zoveel topics om door te lezen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:03 schreef MaJo het volgende:
Hoe weten jullie al die dingenKom volgens mij het langst op fok maar heb me daar nooit zo mee bezig gehouden
Weet ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hou maar op. Ik ben geen Belg, ik woon slechts in hun land.
Het nieuws-achtig-forum-ding van Somethingawful. De geboorteplaats van, oa. O RLY?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Koud en tevreden![]()
En What the Fark is Fark?
quote:
Ik had eens een kleine discussie met Lupa waarin ze - vond ik - nogal merkwaardige meninkjes had ... Later besloot ik te kijken of ze dat elders ook had, en toen, nou ja, las ik ineens van alles ....quote:
Over een week of 2?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:08 schreef Asmodian het volgende:
Misschien dat we ooit over 150 topics kunnen vragen:
Wat is de technische term voor het spieken bij de AKQ door het een vriend op MSN te vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |